מתפרעונים בפסח במוזיאון ארצות המקרא

מתפרעונים

פסטיבל הפסח הגדול והמושקע ביותר חוזר – והשנה מוזיאון ארצות המקרא מכין לכם הרפתקאות שוות במיוחד! המוזיאון מזמין את כל המשפחה להשתתף באירוע שעושה כבוד למצרים העתיקה: הצטרפו למופע להטוטים מסעיר של חרטומים מבולבלים, עזרו לנפרי להשיג חיי נצח מצריים, היכנסו לחדר קבורה מפואר של הפרעונים באמצעות משקפי AR/VR , לימדו לחשים קסומים, כתב הירוגליפים, מסורות עתיקות ועוד.

*הכניסה והפעילות חינם לכל המשפחה בחסות בנק הפועלים

חול המועד פסח | 21-24 באפריל | 10:00-16:00 | 25 באפריל ערב חג שני | 10:00-14:00

בימים א'-ה' (21-25 באפריל) יתקיים במוזיאון ארצות המקרא פסטיבל פסח לכל המשפחה "מתפרעונים" שייקח את המשתתפים לביקור במצרים העתיקה. במגוון תחנות והפעלות מיוחדות שיתקיימו במקביל לאורך כל היום יציע המוזיאון הצגות הומוריסטיות על חיי הנצח של המצרים הקדמונים, מופע ג'גלינג של החרטום המתלמד שינסה לגבור על התעלולים של משה רבינו ואהרון הכהן, סרט מיוחד לילדים על התפתחות הכתב בעולם הקדום עם דגש על כתב ההירוגליפים המצרי ופעילות מיוחדת הכוללת חידות על סודות הפירמידות.

בגלריות המוזיאון יזכו המשתתפים להתנסות בחוויה חדשה בהרצה המשלבת טכנולוגיית AR/VR אשר תפיח חיים במוצגים העתיקים ותאפשר לחוות את העת העתיקה בהווה. דרך מוצגי המוזיאון מתעורר עולמם העתיק של מצרים ובבל הקדומות ולנגד עיני המשתתפים מתגבש כבאורח פלא חדר קבורה מצרי מפואר עם דמויות מהעבר.

דרך משחק והמחזה ילמדו הילדים את סודות הכנת הפפירוס – הנייר הראשון בהיסטוריה ממצרים העתיקה. מוזמנים להתחקות אחר התהליך המרתק של הכנת דפים מקני סוף ששרדו אלפי שנים. לבסוף מוזמנים הילדים לסדנאות יצירה מושקעות בהן יכינו דמויות ממוגנטות זזות של האל בס המצרי שפסלו הגדול מככב בימים אלו לראשונה בתערוכה החדשה "נתיבי ישראל בממלכת יהודה". זהו הפסל הגדול ביותר שנמצא אי פעם בישראל אשר יעניק השראה עבור הילדים בסדנה.

סיורים לקהל הרחב במהלך חוה"מ:

ימים א'-ד', 21-24 באפריל (חוה"מ פסח):

בעברית: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00 | באנגלית: 10:30, 12:30

ביום ה', ה-25 באפריל (ערב חג שני של פסח):

באנגלית: 10:30 | בעברית: 11:00

פרטים נוספים: 02-5611066 | www.blmj.org

אילנית אלנבוגן

יועצת תקשורת | 052-8497878

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן