"משנים את תחום הטיולים בישראל": קק"ל משיקה אפליקציה חדשה

טלפון נייד פתוח באפליקציית קרן קיימת לישראל

במטרה לתת חוויה חדשה למטיילים, קרן קימת לישראל השיקה אפליקציה חדשה ומתקדמת. היישומון כולל בתוכו שלל משימות ופעילויות – וממקסם את יתרונות הניווט הסלולרי. ממשימות תצפית שמנצלות את חיישני הטלפון החכם ועד משימות מציאות רבודה – הכירו את "חוויער"

כשהטלפון החכם הופך למדריך בשטח: קק"ל השיקה את אפליקציית חוויער שמשלבת משחק מאתגר עם מידע וחקר. האפליקציה קושרת את המשתמש לסביבה ובכך גם מטפחת ערכים של סקרנות, חקר וגילוי עצמאי. בעת השימוש בטלפון החכם המשתמשים רוכשים גם מיומנויות נוספות כמו ניווט בעזרת מפה, עבודת צוות ושיתוף פעולה, חיפוש מידע, התבוננות בפרטים, האזנה וקשב, ומבצעים את המשימות החווייתיות במוטיבציה ובעניין.

יישומון "חוויער" ממקסם את יתרונות הניווט הסלולרי. האפליקציה משלבת צפייה בסרטונים, צילום סטילס ווידאו, משימות תצפית המנצלות את חיישני הטלפון החכם, משימות מציאות רבודה, תחרויות אישיות וקבוצתיות נגד השעון, מצפן ומפה מובנים, משימות המשלבות את כל חמשת החושים ומגוון אתרים ברמות קושי שונות ומגוונות.

אהרון בר, מנהל אגף פדגוגיה, הדרכה ותפעול בקק"ל: "אנחנו נרגשים ושמחים מאוד להודיע על השקת אפליקציית 'חוויער', שמגיעה במטרה לשנות את תחום הטיולים בישראל. האפליקציה מספקת למטיילים חוויה חדשה ומהנה דרך שלל משימות ואתרים במגוון רמות קושי. אנחנו מזמינים את כולם להוריד את האפליקציה, להתרשם וליהנות ממנה".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן