משמעות המילה פנאי

כששאלתי כמה אנשים מה משמעות המילה פנאי עבורם, הם ענו: זמן לעצמי/זמן שאני מפנה לדברים שעושים לי טוב/חופש/אוויר/מילויי מצברים.

פעם גרתי ברח' קטן וחמוד ליד שד' רוטשילד ושמרתי על כלב של חברים שנסעו לחו"ל. הייתי בדירה עם שותפה ושתינו היינו מאוהבות בבישו שהיה גדול ומלא פרווה ונראה כמו גור ענק למרות שכבר מזמן לא היה. לא משנה איך היה היום בעבודה, כמה הלימודים היו מתישים או כמה סיבובים עשיתי עד שמצאתי חניה, בשנייה שהייתי פותחת את הדלת ונכנסת הביתה הייתי מתמלאת אושר, לוקחת את הרצועה ויוצאת עם בישו לטיול (לפעמים גם השותפה הייתה מצטרפת). היינו פוסעים להנאתנו ללא כיוון או מטרה מוגדרת, לפעמים מגיעים לים, לפעמים נתקלים במישהו שמכירים ולפעמים בחזור היינו מתיישבים על ספסל ושוקעים בשיחה וליטופים.

כשהבעלים של בישו חזרו ולקחו אותו נהיה לנו ריק בדירה ולא היה מי שהוציא אותנו לטיולים. פתאום היה לנו המון זמן שהיינו צריכות למלא בדברים אחרים. רק אז הבננו כמה נעים היה לחזור הביתה ולצאת להסתובב, קצת לנקות את הראש, לראות שמים, עצים, ללכת בלי יעד ברור ופשוט להנות מהחוץ, לנשום קצת אוויר!

כלב מצריך ממך לצאת מהבית ולעשות לו טיול, הוא גורם לך להתאוורר מכל היום שעברת ובמקום לחזור מהעבודה ולהיות שוב בתוך קירות, יש מישהו שמוציא אותך לראות קצת עולם. להיות קצת בזמן עם עצמך. אפשר לראות בזה מטלה ואפשר לראות את זה כפנאי, אני בוחרת לראות את זה כמתנה.

 

אם בא לכם לשפר את שעות הפנאי שלכם, אשמח לעזור לכם למצוא את הפרטנר המושלם.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן