מפת"ח הלב – הצעד הראשון להקלה על הבדידות

בעידן שבו אנו מחוברים יותר מאי פעם מבחינה טכנולוגית, רבים מוצאים עצמם חווים תחושת בדידות עמוקה, במיוחד בקרב צעירים ומבוגרים צעירים. מיזם "מפת"ח הלב" בבאר שבע נולד מתוך הצורך להעניק מענה משמעותי לתחושות הבדידות המכבידות על רבים. 

התכנית מיועדת לצעירים מגיל 15 ועד למבוגרים בגילאי 30 ומעלה, כאשר דגש מיוחד מושם על בני נוער בגילאי 15-18. עבורם, נבנתה תכנית ייחודית שמעניקה כלים להתמודדות עם אתגרים כמו בדידות, חרדה ודחייה חברתית – בעיות שכיחות מאוד בגיל ההתבגרות.

התהליך מתחיל במפגש אינטייק אישי, שבו כל משתתף עובר תהליך של זיהוי הגורמים האישיים לבדידותו. בשלב הבא, המשתתפים מצטרפים ל-12 מפגשים קבוצתיים שנועדו לא רק לפתח קשרים חברתיים חדשים, אלא גם ליצור מעגל תמיכה יציב שימשיך ויתמוך גם לאחר סיום התהליך הפורמלי. אחת מהדרכים לשימור הקשרים שנבנים במסגרת זו היא באמצעות קבוצת וואטסאפ, שתשמש כעוגן לתמיכה מתמשכת.

המיזם שם דגש על חוויות משותפות, ולא רק על מפגשים תאורטיים. המשתתפים יוצאים יחד לפעילויות, טיולים ואירועים, תוך מטרה לבנות קשרים אמיתיים ומעמיקים. כך, מעבר ליצירת קשרים חדשים, התכנית מספקת למשתתפים גם כלים ודרכים מעשיות להתמודדות עם הבדידות בחיי היומיום.

"המטרה שלנו היא לעזור לכל משתתף למצוא את המקום שלו בקהילה," אומרת אחת ממובילות התכנית. היא מדגישה שהמיזם לא מתמקד רק בהפחתת תחושת הבדידות, אלא גם בהעצמת היכולות החברתיות של המשתתפים, כך שהם יוכלו להשתלב בחברה בצורה חיובית ופעילה.

בין אם אתם צעירים שמתקשים למצוא את מקומם החברתי ובין אם אתם מבוגרים המתמודדים עם בדידות, ייתכן מאוד שהתכנית הזו היא מה שאתם מחפשים. היא מציעה גישה שונה וחדשנית לבניית קהילה תומכת, ויכולה לשנות את תפיסת עולמכם ואת איכות חייכם.

כפי שאמר הסופר קורט וונגוט, "הדבר הנועז ביותר הוא ליצור קהילות יציבות שבהן ניתן לרפא את מחלת הבדידות הנוראה". אל תתנו לבדידות להשתלט על חייכם. הצטרפו אל מפת"ח הלב ותיהנו מתמיכה, כלים חיוניים, ומעגל חברתי חדש שיביא לחיים טובים יותר.

הצעד הראשון לשינוי נמצא במרחק פנייה פשוטה. בואו לגלות איך אפשר לצאת מהבדידות ולבנות לעצמכם קהילה תומכת ומחבקת.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן