מופע מחול – אור מרין Raining Men

שלושה רקדנים בבגד ים

19+20.10 בשעה 19:30 תיאטרון תמונע שונצינו 8 תל אביב

קרנבל בשדה הקרב

 

היצירה משתמשת בחזות הגברית של שלושת הרקדנים ומנסה למתוח את גבולות המגדר שלהם, לתחום מחדש את המקסימום הגברי והנשי הנורמטיבי והמקובל שבהם. היצירה בוחנת ומקפלת את ה-טבעי אל ה- עשוי על ידי איתגור של הכוחניות, האלימות, העדינות, המיניות והיצריות שבהם. היא בודקת את חווית המבט המגדיר שלנו על גברים והגבורה המצופה מהם ומניחה את האמיץ והגיבור בראש כל חשיבות אך תוכן הגבורה ריק ומנותק מהקשר. היצירה חושפת יצורים אנדרוגיניים שלא יודעים מה התפקיד שעליהם למלא ואם זאת דבקים במטרתם הארעית להיות – גברים גיבורים.

היצירה התאפשרה תודות לתמיכת מנהל תרבות, עמותת הכוריאוגרפים, מרכז RE-SEARCH, בית הספר לאמנויות הבוסתן בנתניה ורני מדיין.

 

להקת המחול תאטרון אור מרין ואון נחום

אור מרין ואורן נחום, זוג לחיים וליצירה, יוצרים יחד החל מ2005.  עבודתם מאופיינת באסתטיקה ויזואלית, עבודה קולית וטקסטואלית, מחול עכשווי ופרפורמנס.
הם יוצרים מתוך תפיסה שעל היצירה להיות טוטאלית על כל מרכיביה בכדי ליצור חוויה מלאה, רגשית וויזואלית עבור הצופה. אור היא מעצבת וכוריאוגרפית ואורן הוא דרמטורג ומוסיקאי. פיצול התפקידים ביניהם  הופך את היצירה לשלמה והומגנית  וכך בני הזוג טווים טקסטורות וטעמים מדוייקים עבור הצורך של כל יצירה: הרקדנים, התימה, והאיכות הפרפורמטיבית והפיזית שלה.
לאורך השנים יצרו והופיעו בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם עם עבודות בסדרי גודל מגוונים: מסולואים ועד לקאסטים מרובי משתתפים, יצירות קצרות ויצירות באורך מלא, יצירות לבמה, למסך ויצירות תלויות מקום.  במהלך יצירתם פיתחו מתודה פיזית ופרפורמטיבית שאותה שיכללו בעבודה ובשיתוף פעולה עם רקדניהם. תהליך זה הבשיל עד שב 2015 ייסד הזוג את מרכז המחול RE-SEARCH בכדי להכשיר רקדנים בהתאם לצרכים הכוריאוגרפיים של זמננו כיום.

 

כוריאוגרפיה, עיצוב במה, תלבושות ופסקול: אור מרין // דרמטורגיה: אורן נחום // תאורה: עומר שיזף // רקדנים יוצרים: תומר גיאת ,גלבוע אגראורי דיקר.

 

לינק להזמנת כרטיסים: https://www.tmu-na.org.il/?pg=BuyTicket&EventCode=21523

טריילר: https://vimeo.com/409284594

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן