מופעי מחול אוגוסט 2022

ארבע נשים כורעות על ברכיהן

 

א ר ב ע • أ ر ب ع ة – שרון הללי אסא

יום שני 15/8 בשעה 20:00 מרכז כלים, יצחק נפחא 2 בת ים.

 

אחת מתחברת לשתיים לשלוש לארבע. ארבע נשים, ארבע רוחות שמים, ארבעה יסודות מהם נבנה בית אחד המתפרק לשלושה זמנים שתי שפות עברית-ערבית ומעגל אחד פועם אינסופי.

 

שרון הללי אסא- אמנית תנועה, כוריאוגראפית ומורה למחול מעל 30 שנה. A.M בחינוך באומנויות אוניברסיטת לידס, אנגליה ותואר ראשון בחינוך ומחול, סהקיבוצים. ראש המגמה להכשרת מדריכי מחול במכללה האקדמית בוינגיט. יוצרת עצמאית לבמה ולקולנוע. סרט המחול שיצרה-'קולה בי' זכה בפסטסרטי המחול הבינלאומי בבריסל. מנחה סדנאות בארץ ובאירופה ומגישה לבגרות בתחום. גישתה למחול- כאומנות-ריפוי-חיים ובהוראתה משלבת מלימודיה הצ'י-קונג, פלדנקריז, אקסיס סילבוס, כתיבה יוצרת, תרבות עברית וגישתה של אנה הלפרין אתה עבדה. שותפה ומופיעעם קבוצת 'אוקטט' לאומנות האילתור. רקדה בלהקת 'תמר' ועם הרכבים רבים בארץ ובאירופה.

 

כוריאוגרפיה: שרון הללי אסא

רקדניות: יוליה חוראני מרעב, ניירוז קופטי, קרן הופמן, שרון הללי אסא

תאורה: ליאור קליין

ניהול הצגה: תמר ציפורה אלון

 

לרכישת כרטיסים

 

מתברברות- מיכל הרמן וענת גריגוריו

יום שבת 23/8 בשעה 20:30 – תיאטרון קליפה – הרב קוק 37, תל אביב

 

וְתַשְׁלִיךְ בִּמְצֻלוֹת יָם כָּל-חַטֹּאותָם" (מיכה ז', יט).

הגיע הזמן לזרוק. להתנער. כי כבר מספיק, כי די. אנחנו בוחרות להיפרד, להשליך יצירות קודמות, מחשבות, פרסונות, את הפרפורמטיביות, את הצפוי, את הלא-צפוי, את ההחיבורים, ההשתדלות, האמביציה, הדימוי, האובייקט, הסובייקט, הגוף, הגוף-לגוף, הנשימה, המאמץ, המנוחה. מה נשאר? אולי רק ההשלכה עצמה.

מתברברות א- בתקופה הזו הלכנו לאיבוד. וזה לא שלא ניסינו למצוא. כל מפגש הוליד התחלה של פרק, בו לרגע ידענו איפה אנחנו. אבל כבר לא ידענו לאן אנחנו הולכות. ובכל זאת ניסינו, חסרות אמביציה של ממש, לבנות, לעצב, להתעצב, ליצור. אבל כל צעד הוא גם עצירה, כל מבנה הוא גם קריסה. בתוך פרקים של התברברות אנחנו מרשות לעצמנו לפנטז, להתמסר, להיות ברבורות, לוותר ולהמציא את עצמנו מחדש כשאנו נאחזות אחת בשנייה ובאיי האיבוד השבריריים שלנו.  הופק בסיוע בית הספר למחול – מכללת סמינר הקיבוצים.

 

ענת גריגוריו– אמנית במה, כוריאוגרפית, רקדנית ומורה למחול. בעלת תואר B.Ed במחול, סמינר הקיבוצים. יוצרת עבודות מחול ופרפורמנס החל משנת 2003. מנהלת ומנחה את ה"אני" כפרפורמר – סדנאות יצירה ופרפורמנס לרקדנים ואנשים יוצרים. מלמדת שיעורי מחול עכשווי בסדנאות להכשרת רקדנים ומנחה שיעורי תנועה ויצירה במסגרת סדנאות "גילה" לגיל הבוגר בניהולה של גלית ליס. זוכת פרס “Puf’s Theater Sky” המוענק לאמנים המביאים רוח חדשה בתחום אמניות הבמה, מטעם פסטיבל המחול הבינלאומי בקרואטיה Pula Puff. רקדה בלהקת המחול הקיבוצית, עידו תדמור "הלהקה", להקת "תמי"- נמרוד פריד, ניב שינפלד ואורן לאור, סהר עזימי, שלומית פונדמינסקי ועוד. יצרה ושתפה פעולה עם הכוריאוגרפים שרון פרידמן, מיכל הרמן. ב 2011 ניהלה אמנותית את בימת מחול”ROCK N’ DANCE”  במסגרת פסטיבל עכו. עבודותיה הועלו בפסטיבלי מחול בארץ (הרמת מסך, פסטיבל ישראל, אינטימדאנס, גוונים במחול, פסטיבל אישה, פסטיבל עכו ועוד), והן זכו להכרה בינלאומית (ספרד, פולין, רוסיה, קרואטיה, ליטא, סין, ונצואלה, אורוגוואי, ארצות הברית ועוד)

 

מיכל הרמן- יוצרת עצמאית עבור פסטיבלים בארץ ובעולם, עוסקת בהוראת מחול ומעבירה סדנאות, מופיעה ויוצרת בתיאטרון קליפה. זוכת פרס שר המדע התרבות והספורט ליוצרים בראשית דרכם בתחום המחול לשנת 2003 וליוצרים צעירים לשנת 2007 ו-2012. בוגרת מכללת סמינר הקבוצים במסלול מורים בפועל (B.Ed) ותיכון תלמה ילין במגמת מחול. רקדה בלהקות המחול אנסמבל בת-שבע, ליאת דרור וניר בן גל, NND Galili dance, ובפרויקטים רבים נוספים (ג'ון מורן – ניו יורק, לארה ברסאק –אמסטרדם, נועה דר, ניב שיינפלד, ענת דניאלי ועוד). השתתפה בהצגות תיאטרון "נשיקת אשת העכביש" תיאטרון הבימה 2000, "באדנהיים" תיאטרון הקאמרי 2007.

 

כוריאוגרפיה וביצוע:  מיכל הרמן וענת גריגוריו

תאורה:  אמיר קסטרו

 

לרכישת כרטיסים

 

בלילה אני כולם- שקד מוכיח

יום רביעי 24/8 בשעה 20:00 תיאטרון תמונע, שונצינו 8 תל אביב

 

הביוגרפיות מיצו את עצמן, ואנחנו חייבים להמשיך. להיחלץ מהסבך הפוליטי של הזהות כדי להמריא למימד אחר, שבו אני- כולם. מופע מחווה לתחושת המשותף. היצירה מבוצעת ע"י קאסט המורכב מאנשים עם זהויות מגוונות (מבחינה גילאית, מגדרית, עדתית, תרבותית וכו'). המחול משמש עבורנו כדרך להתחבר ולגלות מימדים משותפים עמוקים יותר מהזהות החיצונית. היצירה שואלת מהי תנועה משותפת? איך כלל הנוכחים בחדר יכולים לחוש יחד גם בלי לעשות התאמות ולהידמות זה לזה? איך אפשר לשמוט את הנרטיב של ההיסטוריה הפרטית ככזו שממסגרת זהות סובייקטיבית לעבר מימד מופשט וקולקטיבי בו אני-כולם? היצירה עלתה בבכורה במסגרת פרויקט הרמת מסך 2021.

 

שקד מוכיח, כוריאוגרפית, רקדנית, מנהלת אמנותית של הסדנא לאמנות ברמת אליהו. יצירותיה עלו בפרויקט הרמת מסך, פסטיבל עכו, אינטימדאנס, ארנבת מרץ ועוד. בוגרת התכנית הדו שנתית לכוריאוגרפיה בכלים. בעבודותיה היא יוצרת כוריאוגרפיה למפגש אנושי, ומפתחת מנגנונים ואסטרטגיות לטשטוש פערים חברתיים ומעמדות. היא מבקשת למצוא בגוף הרוקד פוטנציאל להתעלות משותפת.

 

כוריאוגרפיה: שקד מוכיח.

פרפורמרים:  עומר עוזיאל, גיא-תמר לוי, וונינה לו, סמרת היילו, אלה קידר-גרינברג.

תלבושות:  קים טייטבלאום

תאורה:  רותם אלרואי

ניהול חזרות והצגה:  מיכאל ילון

מוזיקה: יונתן קורן

ייעוץ סצנוגרפי: זוהר שואף

 

לרכישת כרטיסים

 

 

 

תולדות הזבל- נימה יעקובי

יום שישי 26/8 בשעה 14:00 אולם ענבל, מרכז סוזן דלל, יחיאלי 6 תל אביב

 

  • המופע מתאים לילדים

מופע מחול לילדים ולכל המשפחה המביא את סיפור תולדות הזבל בעולם לאורך ההיסטוריה. בכל שלב האדם מייצר יותר, צורך יותר, וזורק יותר. איך נשמור על עולם נקי יותר?

 

קבוצת במה יוצרת מופעי מחול לילדים ולכל המשפחה משנת 2006. כל עבודת מחול היא תהליך של מחקר משותף עם יוצרים מתחומים שונים של אומנויות הבמה. הקבוצה מתמקדת בחוויות ובחפצים מחיי היום יום של ילדים והופכת אותם באמצעות דמיון ותנועה לקסם מהפנט על הבמה. קבוצת במה מופיעה בארץ ובחו"ל, וזכתה בפרסים בפסטיבלים בינלאומיים לילדים.

נימה יעקובי כוריאוגרפית ורקדנית, מנהלת אמנותית של קבוצת במה. רקדה בלהקת המחול הקיבוצית ובתיאטרון מחול ענבל. חקרה תהליכי יצירה במחול במהלך לימודי התואר השני שלה באוניברסיטת Laban בלונדון. יצרה מופעי מחול למבוגרים אשר הופיעו בפסטיבלים בארץ ובעולם .יצירותיה במסגרת קבוצת במה משקפות את החופש האמנותי והמעוף המשותפים לילד המשחק ולכוריאוגרף היוצר.

 

כוריאוגרפיה: נימה יעקובי

ריקוד: מישל שלחה ונימה יעקובי

מוסיקה מקורית וטקסט: ישראל ברייט

עיצוב מסכות, תלבושות ואביזרים: אולגה גורביץ'

קריין מספר: גיל קומר

 

לרכישת כרטיסים

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן