אם יש אויב שהכי מאיים על בעלי העסקים בעיקר הקטנים זאת עצלות
ועצלות הכוונה בשיווק. אני נתקל בלא מעט בעלי עסקים שאין להם סבלנות
והם עצלנים בלהשקיע בשיווק העסק שלהם, ואחר כך מתפלאים מדוע אין לקוחות,
או שמנסים לעלות קמפיינים בגוגל או בפייסבוק בתקווה שיבואו הרבה אנשים,
והם יוכלו להמשיך בחייהם הרגילים. המציאות הוורודה הפוכה מכך ובעלי העסקים
מגלים שפרסום ממומן רק מוציא להם הרבה כסף במקום להביא לקוחות.
אז פרסום ממומן זאת הבעיה? לא העצלות של בעל העסק זאת הבעיה! חוסר הסבלנות
לשבת עם קמפיינר ולנתח את השוק בסבלנות בשיתוף הפעולה, זאת התוצאה שמביאה אותו
לתוצאה עגומה
שיווק זה לא מדע מדויק, ואם חברת שיווק תבוא ותתחייב לכם לתוצאות, אז היא ממציאה לכם מציאות
וורודה שאתם תגלו בסוף כמה כסף נשפך על כלום.
השיווק המודרני הוא לא מדע מדויק ואין התחייבות לתוצאות, אך כן יש התחייבות לפעולות מתמידות המצריכות, סבלנות רבה ושיתוף פעולה. הסטטיסטיקה מצאה שפעולות כאלו בטווח הארוך כן מניבות תוצאות בעסק
כולנו רוצים להשקיע מעט ולהכניס הרבה, אבל בשביל זה דרוש הרבה חריצות ועבודה חכמה כדי להגיע ליעד שאנו רוצים להגיע.