מה הקשר בין ביטול העבדות ליצירת זוגיות?

מה-הקשר-אילונית-באומן

בכנס האו"ם בדצמבר 1926 הוחלט על איסור גורף בעבדות וסחר בבני אדם. אולם, במאה ה-21 קיימת עבדות "מודרנית" ומתבטאת בעיקר בסחר בילדים, שימוש צבאי בילדים ובנערים וסחר בנשים.

ישנה עבדות אחרת, אשר בגינה טרם מישהו כתב תיקון בחוקה, הוציא חוק אוסר על אף שהיא שורשית מאד, קיימת בכל בני האדם ומדובר עליה למכביר.

הלוא היא – העבדות לאמונות המגבילות שלנו. מכירים? מניחה שכן ועליהן אני רוצה לשים את הזרקור, במיוחד בהקשר ליצירת זוגיות.

אם הינך תוהה מהי אמונה מגבילה, אני רוצה לספר לך עליה, שהיא זו שמונעת מאתנו להתקדם ולהגשים את מטרתנו. איך היא נולדה? אי שם בילדותנו באירוע שהיה קשה לנו להבין ולשאת ולכן קבלנו החלטה וגיבשנו אמונה לגבי עצמנו. מאותו רגע ואילך, כל חוויה שהזכירה לנו את תחושות הילדות הכואבות ההן, האמונה רק התחזקה והתגברה (יש מצב שאיננו מודעים לה), פיתחה שורשים עמוקים ומסועפים באדמה ובפועל מרגיש כמו להיות עבדים שלה.

למה עבדים? כי כאשר מתרוצצות במוחנו אמונות כמו: "קשה למצוא גבר שלא מפחד ממחויבות", "כל השווים כבר תפוסים", "גבר לא מביע רגשות", "כולם מתאדים, בורחים, נעלמים", "אף אחד לא רציני", "אני לא ראויה לזוגיות יציבה ואוהבת", "אף אחד לא רואה אותי", "אני משקיעה את כל כולי ובסוף הוא נעלם" ועוד אמונות ממשפחה דומה, זו המציאות שנפגוש.

לא בכוונת תחילה, כמובן. אלא מכיוון שהאמונות הן עקשניות מופלאות, עקביות ותקועות בנו היטב, דרכן בלבד אנחנו שופטים את הדייטים, בני הזוג, הקשרים המיניים והאהובים ואוהבים שלנו. כל אכזבה או קשר שקמל, רק מחזק יותר ויותר את האמונה המושרשת.

אממה… בשורה משמחת. אנחנו יכולים לבטל גם את העבדות שלנו לאמונות המגבילות. איך? בעזרת כל עזרה מקצועית מהמגוון הרחב שקיים שמדבר אליך.

טיפ קטן לפני שניפרד: להתחיל לשים סימן שאלה במקום סימן קריאה בסוף כל אמונה מעכבת. לעורר ספק.

לקראת חג החנוכה נגרש את האמונות המגבילות ונברך את האור שבאמונות המקדמות.

הזוגיות ממתינה בפתח.

חיבוק אוהב, אילונית

אילונית באומן – מאמנת זוגית ומינית

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן