לשלב בין טיפוח המשפחה והעסק

זוג מבוגר יד ביד

בחודש הבא ב-4 לספטמבר בדיוק אני אציין עם בן זוגי ארבעים שנות נשואין.

בכל פעם שאני מזכירה זאת בפני אנשים לרוב אני מזהה בעיניהם גם מבט של פליאה וגם של הערכה, לרוב המבט גם מלווה במשפט: "WOOW!באמת…" או "איך צלחתם את זה"

כיום כנראה זה לא מובן מאליו, המון זוגות בגילנו וצעירים יותר לא צולחים את משברי החיים ונפרדים הן כידידים והן לא.

אכן בעיני הסוד לזוגיות שלנו הוא קודם כל את מה שבנינו יחד למרות המשברים שרוב הזוגות פוגשים במהלך חייהם. גם לנו היה משברים קטנים ולפעמים גם רציניים יותר אך צליחת המשברים האלו הם גם הדבק שמחבר ביננו. זה נכון שלכל אחד ואחת מאתנו עולם שלו, כידוע לכם אני בעלת עסק עצמאי שמורכב מכמה תחומים. בעסק אני צריכה כמו קפיץ לעבור מעסק אחד לשני ולדעת לטפח אותם ולתחזק אותם כאחד. כאשת איש ובעלת עסק לא תמיד קל לגשר בין השניים, ללמוד לדאוג שהמגזין יצא בזמן, לשיווק וכמובן להמון פגישות לצד הכביסות, סדורי הבית השוטפים ועוד.

אני אדם פרפקציוניסט ולכן לא תמיד קל לשלב בין השניים. כנראה שהתברכתי בבן זוג תומך, מכיל ומאפשר לי לעסוק במה שאני אוהבת.

אחד הדברים שמתחילת הזוגיות שלנו ושהיה חשוב מאוד לי הוא לאכול את ארוחת הצהריים יחד, במהלך הארוחה אנו חולקים מה עבר עלינו במהלך היום ובכל צהרים בשנים האחרונות אנו חולקים גם בירה משובחת. עולם הבירה הוא אחד מתחומי ההתעניינות של בן זוגי שבשמחה הוא חולק איתי.

בן זוגי גם לוקח כיום חלק במגזין (הוא עושה את ההגהות) והוא מעביר יחד איתי את ארוחת השף המשולבות עם סדנאת וויסקי (עוד אחד מהעולמות שלו). מבחינתי שילוב זה מאפשר לחלוק יחד רגעים מאוד מיוחדים ויחודיים, דבר שבעיני מחזק את הקשר בינינו וגורם לנו להמון הנאה.

לא פעם כשאני משוחחת עם בעלות עסקים אחרות אני מזהה קושי אצלן בשילוב חיי המשפחה והעסק. לדעתי סיגלתי לעצמי סדר יום המאפשר זאת.

אני יכולה בוודאות לומר לכם שבזכות בן זוגי והתמיכה שלו אני מצליחה להגשים את כל החלומות והמטרות שלי. בעיני הכל מתחיל בשיח מכבד גם אם לפעמים אנו לא מסכימים אחד עם השניה, גם אם לפעמים העיסוק שלי מפריעה לו כי באותו הרגע הוא רצה שקט ושלא הסתובבו לו בבית אנשים זרים (לקוחות).

ועוד דבר קטן שלדעתי חשוב להצלחת הזוגיות הוא האפשרות לתת לצד השני את החופש לטפח לעצמו עולם משלו שבו יש לו גם חברים שלא חייבים להיות החברים שלי, לאפשר לבן זוג ללכת לאירועים בילעדי ולא להרגיש מוזנחת, בקיצור לתת לו את הספייס שאני דורשת כם לעצמי.

חשוב לשלב אחד את שני בחוויות שאנו חווים, להכיר זה לזה את תחומי ההתעניינות שלנו גם אם הם ממש זרים לנו, בכך תחזקו את הקשר וכמו שחברה שלי אילונית באומן אומרת חייבים לפתח כל מיני סוגי אינטימיות הן איטלקטואליות, הן רומנטיות והן רגשיות.

אני מאחלת לכל אחד ואחת שיקרא את מאמר זה למצוא את הפרטנר שילווה אותם לאורך שנים רבות בהמון אהבה, הבנה, חברות, בקבלה השונה וכבוד הדדי. עבורי זהו מתכון לעוד ארבעים שנות נשואין איתנות.

judithlutvak.co.il

www.instagram.com/judithlutvak

לינקדין

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן