לנטוע עצים, לשחק ולחגוג: קק"ל בשלל משחקים מיוחדים לרגל ט"ו בשבט

ערכות הסברה לצמחים של קק"ל

חג האילנות קרב ובא – והקרן הקימת לישראל מאפשרת לכם להצטרף לחגיגה בדרך ייחודית. משירונים, דרך חידות ועד משחקים מיוחדים לרגל החג – כך תוכלו להיות חלק מהמסיבה של קק"ל

 

שירי החג, טקסים בזום ומשחקי ניווט: לכבוד חג ט"ו בשבט שמתקרב אלינו בצעדי הענק, קרן קימת לישראל מציעה לציבור הרחב שלל פעילויות שיאפשרו להם לחגוג גם מהבית. מלבד הפעילויות השונות והמגוונות, בקק"ל גם הוסיפו הנחיות לקיום אירוע בדרך מקיימת ונתנו שלל אופציות לפעילויות עם ילדים בכיתות השונות.

 

הפעילות המרכזיות שקק"ל מציעה לאזרחים: משחק חוויער עצי ארץ ישראל – משחק ניווט סלולרי חווייתי, שייקח אתכם למסע דרך תחנות שונות שבכל אחת מהן כרזה של אחד מעצי ארץ ישראל ומשימה שצריך לבצע כדי להתקדם לתחנה הבא. מנווטים, נהנים ומכירים את עצי ארצנו. המשחקים מבוססים על אפליקציית חוויער ואפשר לשחק אותם בכל מקום (לינק: https://did.li/zRVw5).

 

סדרת השתולים – לוני ונחום הם עצי אלון שיש להם הרבה מה להגיד ובנצי הוא היערן שלהם, וביחד הם משתעשעים ביער. יערוויזיון, סטנד-אפ, ואפילו אהבה רצים ביער הזה, ב-10 פרקים שישתלו אתכם מצחוק, ועל הדרך גם ילמדו אתכם כמה דברים על יערות ואיכות סביבה, ריאה ירוקה, מניעת שריפות ולמה זה ממש לא מוזר כשמישהו מדבר עם עצים (לינק: https://www.kkl.org.il/education/video/hashtulim/).

 

ערכת כרזות ופעילות על עצי ארץ ישראל – 20 כרזות של עצי ארץ ישראל, על כל פוסטר יש ברקוד המוביל להסכת (פודקסט) על העץ. הערכה מזמנת היכרות עם העצים המרכזיים בארץ, עם הטבע הסובב אותנו , לצד פעילויות חינוכיות וחווייתיות בנושאי בוטניקה, תרבות ומורשת, הצומח ושימושיו בארץ ישראל, היסטוריה ואקולוגיה (לינק: https://did.li/rvzCN ).

 

פעילויות לכל הגילאים – קק"ל מציעה שלל פעילויות שניתן לבצע עם הילדים מחוץ לכיתות. בין הפעילויות: בינגו טבע, יצירה ירוקה, המשימה הסודית, המארג ונחש מי?. ניתן למצוא עוד פעילויות רבות ומגוונות בחוברות הנמצאות באתר (לינקים: יצירה ירוקה – https://did.li/V07YH, ניידות חינוכיות – https://did.li/elzCN, דפי שיח ודילמות ביער – https://did.li/h5naa, עצים מהסרטים – https://did.li/FYElC).

 

סיור מודרך במשתלות קק"ל – סיור מודרך וחווייתי במשתלות קק"ל בשילוב הפעלות הניידת החינוכית: מזרע לשתיל ( מתאים לגן עד כיתות ג'), מדענים ירוקים (לכיתות ד' – ה'), חוויער משתלה, משחק ניווט סלולרי (לכיתות ו' ומעלה) במשתלת גולני בלבד ואוצר ט"ו בשבט (לכיתות ו' ומעלה) בכל המשתלות (לינק: https://did.li/geQNf).

 

קיום אירוע בדרך מקיימת – קק"ל נותנת הנחיות, שלטים, טבלת מעקב לתכנון האירוע ואף מדבקות לוואטצאפ כדי לקיים אירוע ט"ו בשבט וגם לשמור על הסביבה תוך כדי (לינקים: הנחיות – https://did.li/noQNf, שלטים – https://www.kkl.org.il/education/field_active/signs/, טבלת מעקב – https://www.kkl.org.il/education/files/green_tip/green-event-summary.pdf, מדבקות לוואטצאפ – https://getstickerpack.com/stickers/kkl-green-stickers).

 

מנהלת מחלקת פדגוגיה בחטיבה לחינוך ולקהילה של קק"ל, מירב כורה חזן: "שמחים לתת לציבור הרחב שלל אפשריות לחג האילנות. אכן חשוב לנו שהאזרחים וילדיהם ימשיכו במסורת הישראלית וינטעו עץ גם השנה, איך לא פחות חשוב הוא החיבור לשטח והשמירה על השטחים הפתוחים גם אם לא מתאפשרת נטיעה. ולכן העמדנו לשורת האזרחים, המורים בבית הספר והמחנכים שלל משחקים, פעילויות ומצגות שיהפכו את החג למיוחד עוד יותר. קק"ל מאחלת לכלל אזרחי ישראל חג אילנות שמח ופורה ומזמינה את כולם להשתתף במסיבה".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן