למה את שלילית???

ORLY FOR Marissa-Webb-Spring-2016- 5

תגידי, מה אומר לך צמד המילים "נגטיב ספייס"? אם לא הרבה, אז מוטב לך להזדרז ולקרוא על הטרנד החם ביותר ביותר בגזרת הניילארט.

שבוע האופנה בניו יורק ראה לא מעט מראות ולוקים מוצלחים, אך הטרנד החם ביותר מוקדש לציפורניים, וכיכב אצל המעצבת מריסה ווב (אשר יש הטוענים כי היא האיזבל מארה החדשה). הטרנד זכה לשם "נגטיב ספייס מניקור".

כבר בתצוגת העבר של ווב הוצג טרנד חזק בתחום טיפוח הציפורניים בדמות פרנץ' בגווני שחור לבן, בהשראת חליפת הטוקסידו הגברי, אלא שעתה שני הצבעים האכרומטים הללו, קיבלו תפנית אחרת ששאבה הפעם את השראתה מתחום העיצוב הגרפי.

לתצוגת אביב 2016 נדרש הצוות הקריאטיבי של מותג הלק הבינלאומי ORLY להתכתב עם הניגודיות הקוטבית המוצגת בדגמי הקולקציה. מחד, עיצבה ווב דגמים של פריטים בצבעוניות של שחור ולבן ושאר גוונים פסטליים סולידים ולצידם דגמים נוספים אותם היא עיצבה בגוונים עוצמתים ונוכחים הרבה יותר. מסך הקולקציה כולה מהווים פרטי הלבוש בעלי הצבעוניות העוצמתית מוקד לתשומת לב יתרה ביחס לדגמים האחרים בקו, אולם לתפישת המעצבת בלעדיהם הניגודיות שלה שאפה הייתה נותרת חלקית ומסתמכת בעיקרה על הנגטביות בין השחור ללבן.

קטיה שו – המדריכה הראשית של אורלי: "'נגטיב ספייס' הוא הכינוי לשטח הציפורן הנקי מאלמנטים גרפיים. כמו לשתיקה רועמת, " לשטח השלילי" הזה יש משמעות עצומה בהעברת המסר ודווקא האמירה המינימליסטית עושה זאת היטב. המרחב הנקי והריק (הלבן) שנשאר סביב האלמנט הגרפי ("בלאק –סטריפ" = פס שחור) הנושא אמירה משל עצמו מחזק את הנייל ארט כולו והופך למעשה להיות הנושא המרכזי של העיצוב. צוות ההפקה בראשותה של מיס פופ – מעצבת הניילארט המוכשרת והמובילה שלנו, נדרש ליישם את עיקרון הניגודיות של ווב, גם על קצות אצבעות הדוגמניות. ברוב קולות נבחר ארט דיז'יין שבמרכזו נעשה השימוש בסטריפ שחור שחילק את שטח הציפורן באופן אסימטרי כמו מבקש לחזק את ניגודיות של צבעוניות הקולקציה. ה"נגטיב ספייס" למעשה מספק חוויה ויזואלית שתכליתה ללכוד ביעילות את תשומת הלב של המתבוננים ובכך לגרום להם להתפעל ולהסתקרן מתוצאת המניקור הסופית. השטח השלילי משדר מסר מינימליסטי אך יחד עם זאת לצד העיטור השולי כביכול של קו סתמי שחור נוצר נופך של ייחודיות, יצירתיות ותחכום שאינו מתאמץ" אומרת שו.

ומיס פופ מצידה רק ביקשה להוסיף ולהדגיש כי בבסיס ה"נגטיב ספייס מניקור" נדרשת הנחיצות להשארת שטחים ריקים על הציפורן וזאת לדבריה "בכדי להעניק קונטרסט ועומק למראה הציפורניים שיסייעו לך לשדר תעוזה, ביטחון ועוצמה".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן