לירן ינקוביץ – אודות

שלום רב,
אני עורך דין בתחום המסחרי-אזרחי ומגשר מוסמך, בעל ניסיון רב בליווי וייצוג של לקוחותיי בסקטור הפרטי והעסקי כאחד, בפני ערכאות המשפט השונות, לרבות בוררויות וגישורים.
הנני בוגר המרכז הבינתחומי בהרצליה במסלול המשולב משפטים ולימודי ממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה וכן בעל תואר שני במשפטים (בהצטיינות) מאונ' תל אביב. כמו כן אני בוגר קורס גישור ובוררות מטעם לשכת עורכי הדין.
בין היתר מטפל משרדי בהגשת תביעות כספיות, לרבות סעדים זמניים וצווים דחופים, ייצוג שותפויות עסקיות, לרבות עריכת הסכמי שותפות, סכסוכי הפצה מסחרית, סכסוכי נדל"ן ובנייה, קבלנות וקבלנות משנה, עוולות מסחריות, סכסוכי דיירים בערכאות השיפוט השונות (לרבות בפני לשכת המפקח על המקרקעין),דיני צרכנות.
תחום התמחות נוסף הוא בדיני לשון הרע והגנת הפרטיות. תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות בבתי המשפט, נוכח התמורות הטכנולוגיות ועלייתן של הרשתות החברתיות לאוויר.
בנימה אישית, אציין כי בעת הקמת המשרד הצבתי לי כחזון פרסונלי ומקצועי כאחד להיאבק בתופעת לשון הרע והשיימינג במרשתת האינטרנט (כנגד גופים פרטיים ובסקטור העסקי).
מדובר במכת מדינה של ממש.אנו כמנהלי עסק מחויבים להגן של שמנו ותדמיתנו כחלק מניהול העסק).בעניין זה ארחיב בהמשך, במסגרת טורי הדעה והדיונים בקבוצה.
בהקשר זה, אציין כי אני משמש כמנהל פורום משפטי בתחום לשון הרע והגנת הפרטיות אתר הפורומים המשפטיים הגדול והמקיף בארץ(lawforums.co.il). מוזמנים להפנות שאלותיכם בנושא כמו גם בתחומים נוספים (ניתן גם באופן פרטי, בווטצאפ הקבוצתי וכיוצ"ב) ואשמח להשיבכם.
לצד זאת, מספק משרדי שירותי עריכת הסכמי נדל"ן (מכר דירה, יד שנייה, שכירויות וכו'),ובכלל זאת ליווי וייצוג מלא מול הרשויות המוסמכות (טאבו, רשות מקרקעי ישראל, רשויות המס, עיריות וכו').
"כמו כן משרדי מוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך, מסמך הנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס וכן מסמך הבעת רצון עפ"י חוק ומכוח הנחיות משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי.
מדובר בכלי משפטי חדשני פורץ דרך המאפשר מינוי מיופה כוח על ידי אדם עוד בהיותו צלול וכשיר, באופן שיאפשר לו לתכנן את עתידו מראש בעניינים החשובים ביותר לאדם- האישיים (בית אבות, חוגים, העשרה, ביגוד, מזון), רפואיים (אשפוזים, ניתוחים, טיפולים וכו') ורכושיים (נכסי מקרקעין, חשבונות בנק וכו') החשובים לו ביותר, עת יאבד מיכולותיו ויחדל מלתפקד ככל האדם. לא בכדי שעד כה נערכו קרוב ל-3,000 ייפוי כוח מתמשכים והזרוע עוד נטויה".
כמו כן עורך משרדי על בסיס שוטף הסכמים מסחריים בתחומי פעילות המשרד.
כמגשר וכמי שייצג בהליכי בוררות ושימש כעוזר משפטי לבורר, אני מקפיד להטמיע בהסכמים אותם אני עורך גם מנגנוני יישוב סכסוכים, לרבות סעיפי בוררות (שהוא למעשה הליך משפטי פרטי) ובהם לרוב נקבעים מראש ובהסכמה תנאי ההליך, זהות וניסיון הבורר (בהתאם לתחום הסכסוך), לוחות זמנים ומנגנוני השגה/ערעור.
אני מאמין בכל מאודי שתכנון אסטרטגי נכון לטווח ארוך בהתאמה לצורכי הלקוח ובשקיפות מלאה, עשוי לחסוך זמן ועלויות ולהביא לפתרון מהיר ויעיל של הסכסוך וניהול אפקטיבי נכון יותר של התיקים שבניהולי.
אני רואה בלקוחותיי כבני בית לכל דבר ולא בכדי שהקשר האישי עמם נשמר לא פעם זמן רב לאחר סיום הטיפול המשפטי.
נעים מאוד,
עו"ד ומגשר לירן ינקוביץ.
"עורך דין מסחרי, לשון הרע ויישוב סכסוכים"

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן