לידה פיזיולוגית – טבעית

לידה-טבעית-נאוה-דדוביץ

בחווה מרוחקת בארץ זואוטופיה החליטו הזואולוגים להקים בית חולים מודרני לבעלי החיים המפונקים והמודרנים של המדינה.
הוטרינרים המדופלמים של זואוטופיה יצאו במסע תעמולה לשכנע את הפרות, הכבשות, הכלבות, הנמרות, הלביאות ושאר נקבות בעלי החיים בטבע ללדת בבית החולים המפואר.
בנו להן את חדר הלידה הכי משוכלל שקיים, אבזרו אותו בכל המכשור המודרני והמותאם לבעלי חיים, אפילו ג'קוזי ומוזיקה מרגיעה התנגן בו להנאתן.
אורות ניאון בערו מנורות ענק, רעש ובלגן של מלא אנשי צוות, החיות רותקו למיטה עם מוניטורים, אינפוזיה ומכשירי אולטרסאונד. ללא חופש תנועה וללא מרגוע ושלווה
למרבה הפלא, בית החולים נותר שומם. גם הנאורות מבין החיות העדיפו ללדת באחו. בחיק הטבע.
למה זה לא צלח, התבאסו הווטרינרים. מה היה להן רע כל כך שם?
לידה זה הרי דבר מסוכן!

אולי יכאב לה לפרה מאוד והיא תצטרך אפידורל?

אולי יהיו ירידות בדופק של הגורים של הכלבות? זה ממש לא אחראי לתת לפרה, לכבשה ושאר נקבות בעלי החיים בטבע ללדת ככה בחוץ בלי השגחה, בלי תנאים סטריליים, ואם יהיה צורך בניתוח דחוף.

רק שהחיות הצביעו ברגליים והן מיאנו להגיע לבית החולים. הלידות התרחשו בקצב מסחרר בבית חולים שדה. תחת כיפת השמים או סככה מאולתרת. וליולדת ולוולדותיה שלום, בריאות, אושר ושמחה. מדד הבריאות של ולד שנעמד על רגליו דקות ספורות לאחר לידתו לא ירד ממאת האחוזים בכל המחוז כולו.
הווטרינרים הבינו שלא תתרחש לידה של חיות בתנאים סטריליים של בית חולים.

אם כך למה כשזה מגיע אלינו נקבות האדם, הנשים בלידה, זה מאוד ברור ומובן, שמחליטים עבור היולדת איך ללדת, באיזו תנוחה, חוסר תנועה, תנאים סביבתיים שאינם מרגיעים, ובלי רצון או גמישות לתת לה את הבחירה על העדפותיה ומה נכון לה ולגוף שלה.

אסביר למה כוונתי.
אני לא בעד לידה בטבע בתנאי שטח ובתנאים לא תנאים, בכל זאת יש הבדל בין נקבות בעלי החיים בטבע ובין נקבת האדם.
אין לי התנגדות לבית חולים ולצוות המופלא העושה את שליחותו נאמנה.
כן אני בעד לתת ליולדת את אפשרות הבחירה איך תראה הלידה שלה, מי יהיה נוכח בזמן הלידה, ואיזה התערבויות יבצעו בגופה, ובתינוקה אחרי הלידה. וכן שיכבדו את מה שנכון לה גופנית למעמד המדהים הזה, שהוא כל כולו שלה.
אני מציעה בהכנה ללידה שאני מעבירה, מגוון טיפולי העצמה ליולדת ובן זוגה שידעו ויתכוננו לקראת לידת החלומות שלהם. את הדרך שהיולדת תדע להקשיב למסרי הגוף שלה ותוכל לשמוע וללכת אחריהם, אני מאפשרת לה ומנחה אותה כיצד להפוך את החוויה הבלתי נשכחת הזו, למהנה ככל שאפשר. כן, כן, זה אפשר!!!
מזמינה אתכם לפגישה יעוץ במחיר הכרות.
שלכם באהבה.
נאוה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן