כנס מפרסמים מאי 2021 – נקודת מבט

יהודית לוטואק בכנס מפרסמים

Powered by Textkol.com

התכנסנו בסלון ביתה של יהודית לוטואק, בעלת המגזין. פנים מוכרות ולא מוכרות, לחצנו ידיים, אכלנו ארוחת בוקר מצוינת שהכינה חני מתוק לי, והתחלנו במינגלינג. יהודית חיברה ביננו.

למפגשים האלו אני מגיעה כבר 4 שנים. ההכרות עם יהודית החלה בנטוורקינג שם נפגשנו. בשלב מסויים היא פנתה אלי שאהיה מעצבת המגזין שלה. מאז אנחנו נפגשות כל חודש כדי להוציא את המגזין הבא ופעמיים בשנה בכנס מפרסמים שלה.

יהודית מאחדת ומחברת.

מגזין מדור לדור מתפתח כל שנה ואפשר לראות זאת דרך האנשים שמגיעים ומשקפים את ההתפתחות של המגזין.

בשנה האחרונה הצטרפו מטפלים, מאמנים, עורכי דין, צלם מדהים, מומחה שמקדם בגוגל ואפילו אחד שפיתח אפליקציה של מועדון לקוחות. את כל אלו עוד רגע אציג. אך בעיקר מה שזיהיתי שהיה משותף לכולם, הרגישות והיכולת לראות את האדם מעבר לעסק. מומחים שמשקפים את מדור לדור, מגזין שיש בו מגוון של נקודות מבט, המון ידע להתפתחות וקידום אנשים בתוך העסקים שלהם.

אז בחזרה למפגש,

התישבנו בסלון וכל אחד ואחת הציג את עצמו:

אסתר בוטביקה אישה עם עיניים חמות ואוהבות, סיפרה על הדרך שעברה, היא  מטפלת בשיטת "חיבור למודעות על" וכתבה את הספר "נגיעות מסע של תובנות ”. ספר מקסים.

קלאודיה מוגיליאנסקי – יועצת אסטרטגית, מלאת חיים וסקרנית, חוקרת את תופעת הדחיינות, מרצה, ויועצת בכירה בתחומה.

אלכס דונין – צלם אוכל ופרסום, צלם של מגזין מדור לדור. הוא הצטרף בשנה האחרונה והעלה מדרגה את המגזין. איש של נתינה וטוב לב.

 אסתר אדלר, אישה מאירת עיניים, מפתחת שיטת החלופה הרגשית, מטפלת מאסטרית בשיטה. הקימה את ביה״ס Master U שבו לומדים את השיטה.

ירון אדלר, מפתח אפליקציית קלאבר לניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטנים, סיפר על האפליקצייה כשכולו מלא תשוקה.

זיוה לויטנוס – מאמנת אישית, מנחת קבוצות ו NLP, רואים את הלב הגדול והאדם שמאחורי העסק. יש לה ניסיון של 14 שנה בעולם משאבי אנוש, במסגרת תפקידה למדתי המון על הפסיכולוגיה האנושית, מה מניע אותנו, מה מעכב, איך אפשר לשפר מערכות יחסים ועוד.

תמי ליבנה – מטפלת ריגשית, בעלת נסיון רב, אישה מקסימה, עוזרת לאנשים לעבור מכאב ותסכול בחייהם לחיים של שמחה וסיפוק עצמי. הם משנים את התפיסה שלהם. הטיפול אצלה נעשה באמצעות שיטת "העבודה" של ביירון קייטי.

אורית רובנובסקי, מאמנת רגשית, אישית וזוגית, היא קוראת לעסק שלה "קסם האימון" מגדירה אותו כחדר כושר לבריאות ואושר! יצרה מיזם ששמו "הנני – המקום שלך לבריאות והגשמה" – היא ועוד שתי מטפלות שמשלבות טיפול הוליסטי.

אמיר חי, משווק דיגיטלי מעל10 שנים, מתמחה בפרסום ממומן, יוטיוב וגוגל.

פרופ' ירון זיו, עו"ס קליני, ופסיכותרפיסט ממוקד, מומחה בגישת הגשטאלט ומטפל קוגניטיבי התנהגותי מוסמך מזה 38 ,עוסק בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי, הנחיית הורים בנושא של סמכות הורית ותקשורת עם מתבגרים.

תמיר האוספטר, קבלן שיפוצים, גמר, וצבע, מזה יותר מ17 – שנים, מוסמך להעניק שירות בתחום בדק בית ואיתור נזילות ורטיבות.

לי גרנות רומי, מעצבת גרפית וכותבת את הספר ״3 מזוודות״

נורית אילוז, מגדילה הרווחים בעסק כבר יותר מ-20 שנה, מעצימה עסקים קטנים ובינוניים לפריצות דרך. מתמחה ביזמות וחדשנות וניסיון עם מאות עסקים במגוון תחומים. הבינה במהלך השנים שליווי עסקי להצלחה צריך לבוא מהלב.

סיגל גבאי, מאמנת, מאסטר ל-NLP, ומורה לפיזיקה משפחתית

מלווה נשים לחזרה לעצמן בפאן האישי והמקצועי דרך חשיבה בשניים. עצמאית כבר 20 שנה, באה מעולם הפרסום ממתגת ומבדלת זה עוד כלי שמסייע לה בדרך לעזור לאנשים. חלק מעבודתה, זה לעצב את המגזין, תחזוקה ופיתוח האתר של מדור לדור יחד עם בן זוגה מוטי עזרא.

ואחרונה חביבה שבלעדיה זה לא היה קורה, יהודית לוטואק. יהודית עם לב גדול שדוהרת קדימה ולוקחת את כולנו איתה. יש לה כמה עסקים. שאחד מהם הוא מגזין מדור לדור.

לסיום, המגזין מדור לדור מייצר אחדות והתפתחות. אז תודה לך יהודית על מה שאת מובילה. ממליצה לכם להיות חלק, זה עובד.

סיגל גבאי

חזרה לעצמך

מאמנת ומאסטר NLP

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן