כובעים שמתחבאים בארון שלי

כובעים

Powered by Textkol.com

 לרובנו יש כובעים שונים בחיינו ובמהלך היום אנו מחליפים ביניהם. גם לי כובעים רבים. יש לי את הכובע של רעיה, הכובע של האימא, הכובע של החברה וכמובן הכובע של בעלת העסקים.

בטח תשאלו איך אני לא מתבלבלת? או מתי אני חובשת את הכובע ה…? על כל אלה ועוד אנסה להסביר. בעיני החלפת הכובעים הוא עבורי כמו משחק.  בכל פעם שאני חובשת כובע שונה אני הופכת להיות כמו שחקנית קולנוע שמגלמת בכל פעם תפקיד אחר. מרימים גבה? אל דאגה אני מחליפה רק את הכובע מתחתיו אני נשארת יהודית שכולכם מכירים  רק שבעזרת אותו כובע אני מצליחה לפתוח דלתות, להשיג את המטרות ואת היעדים שלי (בעיני כל אחד ואחת מאיתנו צריך למצוא את הכובעים שיהיו עבורם כמו מקל של קסם).

פעם אני עם הכובע של הרעיה ובת הזוג, תפקיד שהוא משמעותי וכמובן מבקש ממני המון תשומת לב, מחייב אותי לקיים תקשורת מחבקת, אוהבת. זהו אחד הכובעים האהובים עלי. בעיני כשאני חובשת את הכובע הזה האנשים שסביבי רואים את התכונות המאפיינות כובע זה. הבולטת ביותר בעלבוסטית, זו שדואגת לכל פרט ופרט בבית ולאווירה בו.

הכובע השני הבולט ביותר כיום הוא כובע בעלת העסקים שגם הוא מתחלק לתתי כובעים. פעם אני חובשת את כובע של עולם המשחקים, ובעזרתו אני הופכת למדריכה, למשווקת ואפילו יש האומרים למנטורית (רבים מתייעצים איתי בכל הקשור לעולם משחקי החשיבה משלב הרעיוני ועד לשלב הביצוע )

מובן שישנו גם את כובע הקולינרי בו אני משתמשת לעתים קרובות והכובע האחרון הוא כובע של המגזין בעזרתו אני הופכת בעלי עסקים לאוטוריטות בחומם.

חבישת הכובעים השונים מביאים לחיי המון שמחה, עיניין וכמובן דרכם אני מצליחה בכל פעם להגשים חלומות חדשים.

רגע לפני שאני נפרדת מכם ישלי גם בארון שלי כובע קסם! תנחשו מהו? זהו כובע החברות שבעיני חשוב שלכולנו יהיה כובע כזה. כי ללא חברים נרגיש ממש בודדים במציאות של היום.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן