כבש את אינטל: כך תתמודדו עם עליית המשכנתאות

אנשים בהרצאה

היועץ למשכנתאות ופיננסים לעסקים, אודי אללי, חשב כיצד להפוך את החיסרון שבידע ליתרון, והחליט להעניק מהניסיון העשיר שלו בהרצאות מיוחדות על הנושאים הבוערים: "ההרצאה שלי באמת עוסקת ב'תכל'ס' של עולם הדיור ושוק המשכנתאות. אני לא בא לספר סיפורים בלתי אפשריים"

יוקר המחייה, מצב הדיור ועולם המשכנתאות הם הנושא שמעסיק את כולנו בשנה האחרונה. אנחנו משלמים יותר לא רק על החלב בסופר, על גם על המימון לרכב ועל המשכנתא שהתחילה בסכומים נוחים והתעצמה באלפי שקלים נוספים בשנה.

היועץ לפיננסים לעסקים ומשכנתאות, אודי אללי, חשב כיצד להפוך את החיסרון שבידע ליתרון, והחליט להעניק מהניסיון העשיר שלו לכולם בהרצאות מיוחדות. את הניסיון צבר אללי במשך שנים בבנק לאומי, כאשר כיהן בתפקידי מפתח שונים בעולם העסקים והמשכנתאות. אותו ניסיון מעניק לאללי את היתרון להכיר את שני צדדי המגרש ולדעת מאילו כיוונים לתקוף כדי להוציא את ההצעות המשתלמות ביותר ולייעל עבורכם את התהליך שהפך כל-כך מסורבל בשנים האחרונות.

בין ההרצאות השונות, זומן אללי לדבר על עולם המשכנתאות של 2023 ב'פינת הנדלן' בערוץ 14, עם המנחה שני בן יעיש. ההופעה הטלוויזיונית הובילה את חברת "אינטל" להזמין את אללי לסשן הרצאות במשרדי החברה בקריית-גת.

נחלו הצלחה והיו פורות ומעניינות במיוחד, בייחוד בשל השאלות שנשאלו מהקהל. גם במרכז הקליקה בחצור הגלילית ובכנס של בנק לאומי אהבו את התוכן והזמינו את אללי להרצות עבורם.

"ההרצאה שלי באמת עוסקת ב'תכל'ס' של עולם הדיור ושוק המשכנתאות", מספר אללי. "אני לא בא לספר סיפורים בלתי אפשריים. ההיפך, כמוני-כמוהם. ההרצאה שלי עוסקת במצב שהיה ואפקט הקורונה, עליית ריבית הפריים וההתמודדות עם האינפלציה שמשפיעה על הכיס של כולנו. כמו כן גם העליות שצפויות בהמשך ותכנון צעדים בצורה נכונה וכלכלית ביותר. לכן, אני רוצה לתת את הידע הרלוונטי ביותר בשילוב הפתרונות היעילים לזוגות צעירים, משפחות עם ילדים, וזוגות שכבר יצאו לפנסיה".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן