ישראל מרץ 2020 עידן חדש עם ורוס הקורונה

פודקאסט אוזניות סאונד

בסוף ינואר 2020 התחלנו לשמוע על הוירוס שהתפרץ בסין אבל אף אחד מאיתנו לא חשב שתוך פחות מחודשיים העולם כולו ינוהל על ידי וירוס זה. תסריט אימה אבל כל כך מציאותי. במקביל בסוף דצמבר 2019 כבר חשבתי על שרות חדש במגזין והוא הפודקאסט. מצא חן בעיני שכל אחד ואחת יכול להפיץ בצורה זו את "האני מאמין" שלו. לפני כחודש התחלתי לערוך פודקאסטים עם חלק ממומחי המגזין והתגובות היו פשוט נהדרות.

זיוה לויטנוס מאמנת אישית ויועצת קריירה:

"היתרון שאני רואה בפודקאסט הוא האפשרות לבטא דברים שלפעמים מורכב לכתוב בטור וזו גם פלטפורמה נוספת לשווק את העסק שלי "

אירינה דלח Redcatartbeads:" הפודקאסט עזר לי להעביר למאזינים את מה שאני עושה. אני משוכנעת שכל מי שיאזין יבין את החשיבות בליצור בכל גיל וכך גם יבינו שהפעילות שלי משולבת עם שיווק של 12 ערכות יצירה וסדנאות נלוות. "

אילונית באומן  סווינג הדרך לזוגיות ומיניות מעצימה:

"בהחלט שירות זה יכול לעזור להפיץ את ה"אני מאמין" שלי וגם יאפשר למאזיניםלהכיר אותי טוב יותרולהתחבר אלי ."

אסתר אדלר –החלופה הרגשית:

"מבחינתי השאלות של יהודית עוזרות לי להתמקד,אני גם אוהבת את הנעימות והזרימה שהיא משדרת בפודקאסט שעוזרנ למאזינים להתחבר ."

לדעתי בעידן הזה חשוב שבעלי עסקים יתאימו את עצמם ואת הפעילות שלהם למציאות הקיימת. חשוב להשאר בתודעת הלקוחות שלנו. כרגע גם האינטרנט הוא המקום שבו האנשים מחפשים מידע, רעיונות וכל דבר שיעזור להם להוריד לחץ, למצוא תשובה לבעיה שנוצרה. בתוכנית הבוקר גן "סופר נני" הזכירה את הפודקאסט ככלי תקשורת נעים ויעיל. כל אחד ואחת יכול להתחבר לפודקאסט דרך המכשיר הנייד ולהאזין מכל מקום ואין צורך במסך. גם השידור לרוב הוא קצר. שרות זה מתאים גם למאמן אישי /עסקי אבל גם מתאים למטפל שיוכל להסביר מה שיטת הטיפול שלו.

אין לי ספק שבתקופה זו זהו אמצעי שיאפשר לנו להמשיך להפיץ את הידע שלנו ובכך נשאר זמינים לקהל הלקוחות שלנו. אני מזמינה אתכם להאזין לפודקאסטים שעלו עד כאן. ניתן גם להגיב ולשאול שאלות. נשתמע בפודקאסט הבא







שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן