יעד אקזוטי לטיול מאורגן למשפחות: בייג'ין

214_t_8

מסלול הטיול נבנה כך שיכלול אטרקציות שיעניינו הן את הילדים והן את המבוגרים כולל פארק שעשועים, מקדשים, מופע אקרובטיקה, אמנות מסורתית, נסיעה במזחלת ו"אתרי החובה"

ליעדים המסורתיים של הטיולים המאורגנים למשפחות באירופה, ארה"ב ותאילנד נוספה השנה גם בייג'ין בירת סין שמציעה שילוב של תרבות שונה, פארקים מיוחדים לילדים ואפשרויות קניה אינסופיות.

 

אתר באליגם מציע טיול ל-8 ימים בבייג'ין ביולי ואוגוסט שמשלב אטרקציות רבות שירתקו הן את הילדים והן את המבוגרים: ביקור בפארק השעשועים הגדול בבייג'ין, שייט באגם בשמורת הגווילין, נסיעה במזחלת, אמנות סינית מופעי אקרובטיקה ודולפינים, ביקור במתחם גידול פאנדות, השתתפות בטקס תה מסורתי, הבודהה העץ הגבוה בעולם במקדש הלאמה, הכפר האולימפי ומתחם הפלייס עם מסך הטלויזיה הגדול בעולם.

 

המסלול כולל גם את "אתרי החובה" של החומה הסינית ו"העיר האסורה" וכן שווקי איכרים, שווקי פשפשים של כפריים ושווקי לילה שבהם שפע של מציאות במחירים זולים.

 

לדברי ליאור לוי, סמנכל תיירות באתר באליגם, המעצמה הסינית הופכת ליעד חובה לכל מי שרוצה להכיר את הענק המתעורר. הביקור המאורגן בבייג'ין מעניק הזדמנות להכיר תרבות שונה תוך הסרת הנטל הטכני של ההתנהלות בעיר שאינו קל ונוח לזרים. הטיול חושף בפני המשתתפים את ההיסטוריה והאופי המיוחדים של העיר, יחד עם בילויים לילדים ו"שופינג" כך שגם ההורים וגם הילדים יזכו לחוויה יחודית.

 

אתר באליגם הרחיב לאחרונה את תחום התיירות ומציע עשרות אפשרויות לטיולים למשפחות בחודשי הקיץ, חופשות רומנטיות, טיולים מאורגנים, קלאבים ומלונות בארץ ובחו"ל.

 

פרטים נוספים באתר "באליגם" www.baligam.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן