"יום העסקים הקטנים"

unnamed

שנה חמישית ברציפות: "יום העסקים הקטנים"
ייערך בימים 11-12 במאי 2017

בנק הפועלים מכריז, זו השנה החמישית ברציפות, על "יום העסקים הקטנים" – יום בשנה שבו נקראים תושבי ישראל לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים.

ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים", שיתקיים השנה ב-11-12 במאי (ימים ה'-ו'), פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל חשבונם. בתי העסק מוזמנים לקחת מסניפי בנק הפועלים ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק, הקטנים הכוללת מדבקה ממותגת ושרשרת בלונים. אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה לקידום המכירות ביום העסקים.

"יום העסקים הקטנים, שזכה להצלחה מרשימה מאז השקתו, הוא ביטוי נוסף למחויבות ארוכת הטווח של בנק הפועלים לקידום צמיחתם ושגשוגם של העסקים הקטנים בישראל", אמר רונן שטיין, ממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, "אנו פועלים לאורך כל השנה לספק מענה מקיף לצרכיהם הייחודיים של עסקים קטנים – מהגדלת אשראי ניכרת, בהיקף של מיליארדי שקלים, ועד פיתוח מגוון שירותים וכלים מיוחדים המספקים להם מענה אופטימלי. אנו מחויבים להמשיך לקדם את העסקים הקטנים, שהם הבסיס לצמיחת המשק בשנים הקרובות".

גם השנה תתמוך הרשות לשלטון מקומי בישראל באירועי יום העסקים הקטנים, וראשי רשויות ברחבי הארץ יקחו חלק בפעילויות השונות. בנוסף, יתבצע שיתוף פעולה עם אפליקציית "easy", שמאפשרת ללקוחות למצוא עסקים קטנים ונותני שירותים מסביבם באמצעות מנוע חיפוש מבוסס מיקום. לקראת יום העסקים הקטנים, העסקים שמופיעים באפליקציה יציעו מבצעים מיוחדים לציבור הרחב.

בחמש השנים האחרונות ביצע בנק הפועלים סדרת מהלכים לקידום העסקים הקטנים, בהם:
• הרחבה ניכרת של האשראי והשקת "קרן פועלים לעסקים" בשיתוף עם כלל ביטוח: הקרן מעניקה אשראי לעסקים קטנים לקוחות כל הבנקים המתקשים להעמיד ביטחונות במהלך העסקים הרגיל.
• הפעלת מועדון פועלים :CashBack מועדון המאפשר לעסקים קטנים שמצטרפים למועדון ליהנות מחבילת פרסום ושיווק אטרקטיבית.
• הצבת בנקאי ייעודי המתמחה בעסקים קטנים: הבנקאים הייעודיים הוצבו בכ-227 סניפי בנק הפועלים בכל רחבי הארץ.
• הפעלת "פועלים "Business: מועדון לעסקים קטנים ובינוניים המוזיל את העלויות הכרוכות בניהול העסק עד אלפי שקלים בשנה, ומעניק הטבות ייחודיות לבעלי העסקים ולעובדיהם.
• "המרכז לליווי עסקים": מרכז בשיתוף המכללה למנהל, ארגון להב וקרן שכ"ל, המעניק מפגשי ייעוץ אישיים עם יועצים מומחים, קורסים מקצועיים במגוון תחומים עסקיים ובמחיר מוזל והקמת אתר עסקי לכל עסק וללא עלות. המרכז פועל בפריסה ארצית, ומסייע במתן ידע וכלים מקצועיים לבעלי עסקים קטנים.
• הקמת "המדריך להקמת עסק": מדריך דיגיטלי מקוון ובו כל המידע, הכלים והטיפים אותם צריך להכיר בעל עסק בתחילת דרכו העצמאית. המדריך פתוח ונגיש לכל העסקים הקטנים בישראל – לקוחות כל הבנקים.

במהלך 2017 ישיק בנק הפועלים מהלכים נוספים לקידום עסקים קטנים, ביניהם את "אפליקציית פועלים לעסקים"– אפליקציה חדשה ללקוחות העסקיים בבנק המאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות ולנהל את החשבון העסק מכל מקום ובכל זמן גם כשבעלי העסקים נמצאים מחוץ למשרד.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן