חנוכה 2023: חג של אור בדידה הרצליה

אשה עם כובע של פירות

מרכז דידהבית לאמנות רבתחומית, הפועל תחת החברה לאמנות ולתרבות הרצליה, של עיריית הרצליה מציין את חג החנוכה בשלל אירועי ילדים מרגשים ומיוחדים * הצגות בכורה, מופעים, סדנאות ופעילויותכל אלה ייערכו לאורך ימי החג, ובמרכז דידה מזמינים את כל המשפחה לקחת חלק וליהנות מהפוגה קלה מאירועי היום יום * כלל המופעים והפעילויות נערכים בהתאם להנחיות פיקוד העורף

מרכז דידה חוגג חנוכה עם כל המשפחה: המרכז יארח במהלך ימי החנוכה שלל הצגות, מופעים, סדנאות ופעילויות המתאימות לכל הגילאים, ומאפשרות לילדים ולהורים ליהנות מאווירת החג ומהפוגה קלה וחשובה מהאירועים החדשותיים שסביבנו.

בין היתר, יעלה מרכז דידה הצגת בכורה חדשה, קומדיה מוזיקלית "מגע הזהב של המלך מידאס" המספרת את סיפורו של המלך העשיר ביותר ביוון, שזכה בכוח קסום ומיוחד כאשר כל מה שנגע בוהפך מיד לזהב. אבל האם היה מאושר? ומה המחיר שנאלץ לשלם?

לצד ההצגה 'מגע הזהב של המלך מידאס', ייערכו בדידה שלל מופעים והצגות נוספים, במסגרת סדרת 'ילדידה', שכבר הפכה לשם דבר בעיר והיא סוחפת אליה מאות ילדים מדי שבוע. בין ההצגות שיעלו על הבמה, תוכלו למצוא את ההצגות 'בלונים' , 'שלמה המלך והדבורה' ו'לא רק סיפור'.

גם סדנאות שונות ייערכו במרכז דידה, בהן סדנאות קומדיה וקרקס, סדנאות תיאטרון מוזיקאלי וסדנת תיאטרון וצלליות.

האירועים השונים ילוו בהדלקת נרות, חלוקת סופגניות לקהל, פעילויות יצירה ועוד.

לוח האירועים המלא, להלן:

מגע הזהב של המלך מידאסתיאטרון דידה

הצגת ילדים מוזיקלית: מידאס, מלכה של העיר סיפינוס, העיר הגדולה, החשובה והעשירה ביותר מכל הערים של ארץ יוון!, ביקש לעצמו כח קסום ומיוחד: להפוך כל דבר שהוא נוגע בו לזהב.  גביע היין שהרים הפך לזהב, היין ששתה הפך לזהב וארמונו נצץ ובהק כך שכולם ראו את עושרו.

אך האם שמח בחלקו? ומה המחיר שנאלץ לשלם בעבור תאוותו?

מאת: איתן מושקובסקי, בימוי: מורן ארביב גנס

יום רביעי, 13.12, בשעה 17:00 באולם היכל בעיר, הרצליה.

יום חמישי, 14.12, בשעות 11:00 ו-17:00, באולם היכל בעיר, הרצליה.

בלונים תיאטרון הרוח

חוויה תיאטרלית קסומה בשילוב אמנויות הצגה ויזואלית ללא מילים ובשילוב אמנויות: אנימציה, בובות, צלליות, מוסיקה, וידאוארט, תנועה והרבה מאוד בלונים. חוויה תיאטרלית רגשית, עדינה וקסומה הפונה לקטנטנים (גילאי 1-3).   

יום רביעי, 13.12, בשעה 17:00, במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה.

שלמה המלך והדבורהגדית האגדית

הצגה לקהל של ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם

דבורה קטנה ומבולבלת עוקצת יום אחד את המלך שלמה באפו! האם המלך יעניש אותה? האם תוכל אי פעם לעזור לו? ביקורה המפתיע של מלכת שבא משנה את סוף הסיפור

יום חמישי, 14.12, בשעה 17:00 במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה

לא רק סיפורהתיאטרון החופשי לילדים

הספר "הסיפור שאינו נגמר" נותר פתוח, וספרים בכל העולם נמחקים לעד. ספרנית אמיצה, יוצאת להציל את הספרים המחוקים וכאשר היא פוגשת בשוטר מזדמן שמבקש ממנה להציג בפניו רשיונות, היא מבקשת ממנו לפתוח ספר ומכאן מתגלגלות העלילות בזו אחר זוסינדרלה, קפטן הוק ועוד. יחד עם הילדים שבקהל הם יצליחו להחזיר את כל הסיפורים האבודים!

מתאים לגילאי 4-8

יום שישי, 15.12, בשעה 12:00, במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה.

סדנאות:

סדנאות תיאטרון וצלליות: יום סדנאות ייחודי במרכז דידה, בו נעסוק בעולם התיאטרון: דמויות, צלליות ואביזרים. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש באתר.

יום ראשון, 10.12, בין השעות 08:30-14:00, במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה

סדנאות קומדיה וקרקס: יום סדנאות ייחודי במרכז דידה, בו נעסוק בעולם אומנויות הבמה: קומדיה, קרקס ואימפרוביזציה. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש באתר.

יום שני, 11.12, בין השעות 08:30-14:00, במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה

סדנאות תיאטרון מוזיקאלי: יום סדנאות ייחודי במרכז דידה, שיעסוק בעולם המוזיקה הפוגשת את במת התיאטרון. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש באתר.

יום שלישי, 12.12, בין השעות 08:30-14:00, במרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה.

לכרטיסים לכל האירועים: לחצו

לפרטים נוספים: אורלי בוסקילה נעים, יועצת תקשורת

052-7555713 * [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן