חודש הקריאה במוזיאון אגם יוני 2021

נגנית צ'לו ופסנתרן

מוזיאון אגם בראשון לציון, העיר בה חודשה השפה העברית, חוגג את חודש הקריאה עם פעילויות ואירועים מיוחדים, ומזמין את הקהל הרחב לסיורים מודרכים סביב יצירותיו של האמן הבינלאומי, יעקב אגם.

מוזיאון אגם – ממציא השפה החזותית הקינטית, ממוקם בקרבת בית הספר העברי הראשון בעולם, בו לימד אליעזר בן יהודה, אבי השפה העברית בארץ ישראל. לכבוד חודש הספר העברי נוצרו סיורי ערב למשפחות בהשראת השפה, וסדנאות "סימנייה בתנועה" לילדים.

ערב למשפחות | ימי חמישי, 17.6, 24.6 | 17:30-19:00

סיור מודרך "קריאה חזותית" | חמישי, 17.6 | 19:30-21:00

מחירים: מבוגר 30 שקלים |  סדנת יצירה 15 שקלים | ילד מעל גיל 5

 

המוזיאון אגם חוגג את חודש הספר העברי עם מופע מיוחד וחד פעמי. מאיה בלזיצמן ומתן אפרת נפגשים לראשונה עם אמן המילה הווירטואוזי יוסי צברי לערב שמוקדש כולו לשירי משוררים: החל בנתן אלתרמן ותרצה אתר, דרך מאיר אריאל, רוני סומק ורחל שפירא, וכלה במשפחת בנאי ויעקב אורלנד. יחד, דרך יצירות אינסטרומנטליות מקוריות והמילה הכתובה, יעבירו לצופים ולמאזינים חוויה מיוחדת במינה, שכולה שיר הלל לשפה העברית. השירים בביצועם של מאיה ומתן, והמילים של יוסי, מעניקים משמעות חדשה לטקסטים הכתובים ומתבוננים עליהם מזווית ייחודית.

מאיה בלזיצמן היא צ'לנית, זמרת, מלחינה ומעבדת מוזיקלית, הפועלת יחד עם בן זוגה לחיים וליצירה, מתן אפרת – מתופף, פרקשניסט ומפיק.

יוסי צברי הוא מבכירי הספוקן וורד בישראל. שיריו חריפים וביקורתיים, בעלי אופי חברתי ופוליטי, ומשקפים את דעותיו על סוגיות בוערות. הוא משורר מחאה כמו שמחאה צריכה להיות: חצופה, לא מתנצלת, בועטת ונועזת. לאחרונה הוציא לאור את ספר הביכורים שלו, "יפה נפש" – ספר הספוקן וורד העברי הראשון שהפך למופע שרץ בימים אלה, אירוע של פרפורמנס מחאה ומוזיקה חיה.

ערב שירי משוררים | שבת, 26.6, 21:00

מחיר: 70 שקלים

 

מוזיאון אגם – מיש"ר 1, ראשון לציון

לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/3g7vOl3

לפרטים נוספים: הדס שפירא, יחסי ציבור, 050-8862743, [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן