זה יכול להיות אחרת – אני וחמותי…. קשה לי….

05

מאת: דבורה רוטמן "לגעת במספרים" 052-8605023

ברצוני לשתף אתכם בסיפור אמיתי שהתרחש בין אישה צעירה וחמותה:

הגיעה אלי אישה צעירה, בשמה הבדוי 'שני', שהתלוננה כי חמותה מפריעה למערכת היחסים בינה ובין בעלה. היא סיפרה לי כי בכל פעם שחמותה מגיעה לביקור ורואה שבכיור נשארו כלים היא (החמות) שוטפת את הכלים, מסדרת את בלגן הצעצועים, מקפלת את ערימת הכביסה שעל הספה בסלון.

נשמע מעולה? לא בטוח!
החמות מספרת לבנה שבכל פעם שהיא מגיעה לביקור היא מוצאת כילים בכיור, כביסה לקיפול על הספה בסלון והיא מתחילה לארגן ולנקות משום שאינה מבינה כיצד אפשר לחיות כך.

וכאן באה לעזרתנו המפה הנומרולוגית.
לאחר הכנת המפה הנומרולוגית של שני וכן של חמותה, הסברתי לשני מה מאפיין אותה וכן מה מאפיין את חמותה, וכתוצאה ממה נובעות אי ההבנות בין שתיהן.
ייעצתי לשני כיצד לנהוג ממקום של מודעות כדי לפתור את תחושות הכעס שלה על חמותה, וכן שאלתי אותה אם יהיה באפשרותה להביא את חמותה אלי כדי לעזור לשני להסביר לחמותה את הדברים.

עצה לחמות ולכלה
לך אימא/חמות יקרה אומר:
אם בחרת לעזור – נפלא. שאלי את כלתך האם היא רוצה עזרה ובמה, אולי היא בכלל לא מעוניינת שתשטפי עבורה את הכלים. דאגי לכך שהעזרה תבוא מהלב וללא העברת ביקורת.

לך שני אומר:
אם אינך מרוצה ממה שמתרחש בבית כשחמותך מגיעה, שוחחי אתה ובצורה נעימה אך ברורה תאמרי לה שאין צורך בשטיפת הכלים, את תעשי זאת בעצמך כשתתפני מעיסוקיך עם הילדים. אמרי לה כי תשמחי אם היא כסבתא תשחק ותהנה עם הנכדים.

מובן שמשני וגם מחמותה תידרש השקעה בשיפור היחסים ביניהן, אבל הן יכולות רק להרוויח מכך.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן