השקת מערכת חדשה לתמלול על ידי בינה מלאכותית

אילוסטרציה מערכת עבודה

סוף סוף! אני מתרגש לכתוב על הנושא הזה, חיכיתי בקוצר רוח להשיק את מערכת itranscribe.it מערכת התמלול שמע מבוססת בינה מלאכותית החדשה שלנו. המערכת מצטרפת לשורה של פתרונות בינה מלאכותית שאנחנו עומלים עליהן בשנה האחרונה החל מתרגום בינה מלאכותית, הפיכת טקסט לשמע (textkol.com), יצוא נתונים, טקסטים ומספרים ממסמכים, טבלאות וניירות סרוקים, מערכת זיהוי פנים ומערכת ניתוח סרטוני וידיאו.

המשותף לכל הפרויקטים האלו מלבד היותם פרויקטים שמבוססים על בינה מלאכותית ולמידת מכונה / למידה עמוקה (deep learning), הוא היכולת של המערכות האלו לספק פתרונות איכותיים, מהירים וזולים מאוד לבעלי עסקים עבור שירותים שלרוב, לעולם לא היו יכולים להרשות לעצמם וגם אם כן, אז בעלויות גבוהות מאוד!

הבינה המלאכותית כבר כאן לא מעט שנים ומיום ליום היא משתפרת, מיליוני מחשבים של גוגל, אמזון, מייקרוסופוט ו-IBM לומדים ומנתחים מדי שניה את המידע של מיליארדי אנשים בעולם במטרה אחת: להיות כמה שיותר אנושיים ולהידמות ליכולת החשיבה שלנו, בני האדם.

בינה מלאכותית בהישג יד.

עד לא מזמן שימוש בטכנולוגיות כאלו היה שמור רק לממשלות ותאגידי ענק ועכשיו אני גאה ושמח לבשר שהחברה הגלובלית לצד עשרות חברות אחרות בעולם מספקת גשר להנגשת הטכנולוגיה גם לעסקים קטנים, פרילנסרים ואנשים פרטיים, לכל מטרה ולכל פרויקט. כעת בקלות רבה אפשר לשדרג כל עסק עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות.

דוגמאות לשימוש במערכות בינה מלאכותית.

אחד הלקוחות שלנו, עורך וידיאו לערוצים בטחוניים, משתמש במערכת טקסטקול כדי להמיר טקסטים שהוא כותב לסרטוני הוידיאו שלו שממחישים תרחישים בטחוניים, לפני השימוש במערכת, הסרטונים היו וידיאו בלבד וכעת הם מסבירים תרחישי מלחמה, מתקפות ועוד, צעד אחר צעד עם טקסטים שנשמעים אנושיים לחלוטין ונעימים לאוזן. לקוח נוסף שמשתמש כבר בגרסת הפיילוט של תמלול בינה מלאכותית מצליח לייצר כתבות כתובות מכל פודקאסט ושיעור שהוא עושה, הוא מזין את קובץ השמע למערכת ומקבל פלט טקסט, עובר על תיקונים והתאמות ובמעט מאמץ מוציא מאמרים ענקיים ואיכותיים לאתר שלו שגם מקדמים את האתר בגוגל. עבור לקוח נוסף יצרנו טקסטים למערכת ניווט במרכזיה טלפונית כשמתקשרים למשרדים שלו וחסכנו לו כסף רב על הקלטה אנושית, ללקוח אחר עזרנו לתרגם ספר קצר של 35 עמודים מעברית לאנגלית על ידי תרגום חכם של מערכת בינה מלאכותית במספר לחיצות כפתור. הכוח של הבינה המלאכותית שווה לחזון שלכם ולכל מה שאתם תוכלו ליצור באמצעותה, האפשרויות הן בלתי מוגבלות!

רוצים להתחיל להשתמש במערכות שלנו? אני מזמין את קוראי המגזין לפגישת היכרות חינמית בזום בה נערוך היכרות עם הטכנולוגיות שיש למערכות להציע לכם, הרשמה והדרכה קצרה משותפת, בכל מערכת יש שימוש מוגבל חינמי לחלוטין והחבילות בתשלום מתחילות ממחירים של ספל קפה, אז זה הזמן "לשבור את הקרח" שאולי יש לכם עם טכנולגיה ולרתום אותה לצידכם.
יש לתאם פגישה בוואטסאפ: 054-4458687

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן