הקפיצה הגדולה בעסקים בלי מסכות

איור של גבר בחליפה מסתיר חצי מפניו

הקפיצה הגדולה בעסקים מתחילה בצד קטן: פשוט תורידו את המסכות ותהיו מי שאתם.

רוב חברי יודעים שאני מזוהה מאוד עם בעלי עסקים שהכרתי במפגשי נטוורקינג שונים ובכל מיני אירועים. רבים מגיעים אלי ולרוב אלו הם המשפטים שחוזרים על עצמם:

"אני מבין/ה שכדי שיכירו אותי אני זקוק/ה לחשיפה במדיות השונות, אך אני לא אוהב/ת להצטלם ולהיחשף!"או "מה באמת לכתוב במדיה מה לי ולזה? על מה אכתוב בכלל?"

גם אני פעם הגבתי כך, לכן הפעם החלטתי לתת לכם כמה עצות שעזרו לי לעבור את המחסומים האלה וכיום הבנתי שבתור בעלת עסק אני חייבת לקחת חלק פעיל במשחק הזה, הן לשיווק של העסקים שלי והן להפיכה לאוטוריטה בתחומי.

בעידן הדיגיטלי של ימינו, המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, כאשר מיליארדי אנשים משתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית שונות כדי להתחבר זה לזה. עבור בעלי עסקים, מדיה חברתית מספקת הזדמנות מצוינת לפנות לקהל היעד שלהם ולהגדיל את העסק שלהם.

עם זאת, בעלי עסקים רבים מהססים להוריד את המסכות ולחשוף את עצמם. הם חוששים ממשוב שלילי, מביקורת, או אפילו מכישלון. אבל על ידי הסתתרות מאחורי המסכה, הם מפספסים הזדמנות משמעותית להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את העסק שלהם.

איך בעלי עסקים יכולים להוריד את המסכות ולהיחשף יותר ברשתות החברתיות כדי להגדיל את עסקיהם והכנסתם?

  1. הגדירו את המותג שלכם

לפני שתתחילו לפרסם ברשתות החברתיות, עליכם להגדיר את המותג שלכם. מהו העסק שלכם? מה הם הערכים, והחזון שלכם? מה מייחד את העסק שלכם? הגדירו את הטון ואת האישיות של המותג שלכם, וודאו שהוא מתיישר עם היעדים העסקיים וקהל היעד שלכם.

  1. בחרו את פלטפורמות המדיה החברתית הנכונות עבורכם.

אני אישית מאמינה שכל עסק צריך ייצוג ברשתות החברתיות השונות (כך לגבי), אך תמיד אני ממליצה לבעלי העסקים השונים להתחיל להיות ברשת חברתית אחת או שתיים שקל להם יותר להתחבר ולהתמיד בה.

לא כל פלטפורמות המדיה החברתית מתאימות לכל עסק. בחרו את הפלטפורמות המתיישבות עם המותג וקהל היעד שלך. לדוגמה: לינקדאין היא פלטפורמה נהדרת לעסקי B2B, בעוד אינסטגרם אידיאלית לתוכן חזותי כמו אופנה, יופי ואוכל.

  1. צרו תוכן איכותי

צרו תוכן איכותי, מרתק ובעל ערך המאפיין את קהל היעד שלכם. שתפו את הסיפור של העסק שלך וכמובן את ההצלחות והכישלונות שלכם. שתפו את הדעות והתובנות שלכם בנושאים רלוונטיים בתעשייה, הזמינו את הקהל שלכם להצטרף לשיחה.

  1. צרו קשר עם האנשים הדומים לכם.

מדיה חברתית היא בניית מערכות יחסים. צרו תוכן שבעקבותיו תקבלו תגובות. שאלו שאלות, ערכו סקרים כל אלה בסופו של דבר יגדילו את קהל העוקבים אחריכם וכמובן ייצור אינטראקציה ביניכם.  

  1. שתפו פעולה עם עסקים אחרים אפילו באותו תחום.

שיתוף פעולה עסקים נוספים אחרים יכול לעזור לכם להגיע לקהל רחב וכך תצליחו יותר להחדיר את המוצרים ואת השירותים שלכם.

שתפו פעולה עם עסקים שחולקים ערכים ויעדים דומים לשלכם. לדוגמה: אם אתה מפעיל מרכז כושר, שתפו פעולה עם תזונאי כדי ליצור קמפיין משותף המקדם אורח חיים בריא.

  1. מדדו את התוצאות שאליהם הגעתם.

חשוב שמדי פעם תבדקו שהגעתם ליעדים שחשבתם עליהם. חשוב מדי פעם לשנות אסטרטגיה, לעשות רגע חושבים ואפילו לעשות עם כמה אנשים סיעור מוחות כדי לדייק יותר את המסר שלכם.

לסיכום, הורדת המסכות וחשיפת ה"אני "המאמין שלכם במדיה החברתית יכולה לעזור לכם להגדיל את העסק ואת ההכנסה שלכם.

חשוב שתמצאו את הערוץ הפרסומי שבו תרגישו הכי נוח וכך גם תצליחו להגיע למטרות והיעדים שקבעתם לעצמכם.

תזכרו שהכי חשוב זוהי ההתמדה, לא מספיק שתפרסמו פוסט, סרטון או טור מדי פעם אלא חשוב שתעשו זאת באופן קבוע.

אני מקווה שפוסט זה יעזור לכם וכמובן אשמח להכירכם ולענות לכל שאלותיכם. אז קדימה תתחילו להוריד את המסכות !

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן