הצגות ילדים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות מרץ 2022

שחקנים בהצגה מגילת אסתר

הצגת ילדים- מגילת אסתר 3
מגילת אסתר – המחזמר המרהיב לפורים חוזר בגירסה חדשה עם שירים חדשים תפאורה חדשה בגדים צבעוניים והרבה הומור וכיף מבוסס על סיפור הגבורה הקלאסי של אסתר המלכה, שהצילה את עמה מהגזירה הנוראה של המן הרשע, בעזרת מרדכי היהודי והמלך אחשוורוש בכבודו ובעצמו- כפי שהוא סופר במגילת אסתר. עיבוד מקורי מצחיק ומרגש ונאמן למקורות. בהשתתפות: רינת גבאי, גיא פרידמן, אודי ואביעד, אורטל עמר. מומלץ לגילאים 2 – 10.
שלישי, 01 מרץ 2022 בשעה 18:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89₪.

הצגת ילדים- ונטו – vento
אירוע אינטראקטיבי ויזואלי מרהיב המתאים לכל המשפחה, בשעה שכדור הארץ מאוים על ידי ההתחממות הגלובלית, צריכה מוגברת ופסולת העומדים לכלותו, מגיע ונטו, האיש הנכון בזמן הנכון. בניסיונו להציל את כדור הארץ מפגעי הטבע והאדם עצמו, חוצה ונטו ימים ויבשות, צולל למעמקים ואף ממריא לחלל. ונטו סוחף עימו את הקהל למסע קסום – בסיוע עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי דמויות ויצורים מרהיבים. על הבמה שילוב של מוזיקה, תנועה, אפקטים מיוחדים והרבה דמיון ורוח, החוברים לכדי יצירת אמנות ויזואלית מהפנטת ופורצת דרך. חוויה שמעיפה את הדמיון ומזכירה לנו כמה חשוב לשמור על הכדור. המופע בהשתתפות שלושה רקדנים-שחקנים חזותיים ושלושה "מפעילי רוח". משתתפים (לפי א"ב): גל אלפרט, ליאור דניאל, ספי סמואל, יגל תמיר | קריינות: אלי גורנשטיין. מתאים לכל המשפחה ולילדים מגיל 5. יוצר ומנהל אמנותי: אילן עזריאל// כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק ואילן עזריאל // דרמטורגיה: אודי גוטשלק// עיצוב וייצור במה ואביזרים: אילן עזריאל.
שבת, 12 מרץ 2022 בשעה 11:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 99-129₪.

הצגת ילדים– אגדות שלמה המלך ומלכת שבא – תאטרונצ'יק, תיאטרון אורנה פורת.
מי לא שמע על המלך שלמה? כולם יודעים שהוא היה החכם באדם, שהוא ידע את שפת החיות ובנה את בית המקדש אבל לא הרבה יודעים שהוא ירש את המלוכה מאביו, המלך דוד, בגיל צעיר מאד, והוא לא ממש ידע איך מלך טוב צריך להתנהג. ההצגה מספרת על שלמה המלך הצעיר ועל ביקורה המלכותי של מלכת שבא שמגיעה לארמונו מארץ רחוקה. ביקור ששינה את חייו והפך אותו ממלך יהיר למלך היודע להקשיב, לבקש עזרה, להתחשב ולתת כבוד לאחרים. שלמה המלך והדבורה, שלמה ומלכת שבא, כתר הנוצות של הדוכיפת ואגדות שלמה נוספות אשר נחשבות למיטב הספרות הישראלית, בעיבוד תיאטרלי חדש, מרהיב מסוגנן ומלא דמיון המשלב שירים מקוריים, מסיכות, והפעלת בובות.

מחזה ובימוי: צביה הוברמן. מילות השירים: עופר ברודץ'. מוזיקה מקורית: טל בלכרוביץ'. עיצוב תפאורה ואבזרים: סשה ליסיאנסקי. עיצוב תלבושות ומסכות: לימור הרשקו. כוריאוגרפיה: אור משיח. משתתפים: דקלה הדר/אביטל גליל, תמיר גינזבורג, דון לני גבאי, רון גזית, עודד דנגור, נועם כהן.
רביעי, 16 מרץ 2022 בשעה 17:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-80 ₪.

הצגת ילדים- חלומות של אחרים-משירי עידן רייכל, ת. ילדי בי"ס, תיאטרון השעה
מחזה מוסיקלי עפ"י שיריו של עידן רייכל. חבורת נוער נפגשת במחנה מוזיקה בו הם מתחרים על החלום לשיר מול נשיא המדינה ולהיות מפורסמים. תוך כדי התחרות, הם לומדים לדייק את החלום שלהם, להתמודד עם תחושת כישלון ולהעריך את החברות, הסליחה והיצירה המשותפת. האם אנחנו חולמים את החלום שלנו או חלום של מישהו אחר? איך מבדילים בין השניים? ואיך ממשיכים לחלום אחרי שכבר נכשלנו פעם אחת?
מחזה: נועה לזר קינן | בימוי: משה קפטן | במאי משנה: יותם קושניר | עיבוד מוזיקלי: אמיר לקנר | שחקנים: מתן שביט/אלדר ברנטמן | יעל צדוק | שירן הוברמן | דביר מזיא | אליעד סודאי/ויקטור סבג | אביב כרמי/עדי ארד | עדי אייזנמן/רועי מלכה
חמישי, 17 מרץ 2022 בשעה 17:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-80₪.

הצגת ילדים- מיכל הקטנה – היפה והחיה
בכיכובה של מלכת הילדים מיכל הקטנה. הצגה מוזיקלית קסומה ע"פ סיפור הילדים האהוב והקלאסי. נסיך יפה תואר ומפונק הופך בכישוף לחיה. כדי לשבור את הכישוף, הוא חייב ללמוד לאהוב. כמה שנים מאוחר יותר בעיירה קטנה לא רחוק משם, בל, צעירה יפה (מיכל הקטנה) יוצאת לחפש את אביה הנעדר ומגיעה לשחרר אותו מהטירה המכושפת, היכן שהנסיך-חיה מחזיק בו כשבוי. לאחר שבל מתנדבת להחליף את אביה כשבויה, היא מתחילה לגלות כי החיה המפלצתית מסוגל להיות נדיב, מצחיק ומלא חמלה. בל עוזרת לו להיות אדם טוב יותר ולאט לאט הוא מתחיל לחזור לחיים ולהאמין שאולי יש סיכוי לשבור את הכישוף בכוחה של האהבה. בהשתתפות: מיכל הקטנה, עודד מנסטר ​, עידן שמעוני, רוז שבת, דין רואס, רחלי דוידזון, דניאל חסין . כתיבה ובימוי : אבי דור. לחנים ועיבוד מוסיקלי: חזי שקד עיצוב תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק. משך ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה
שלישי, 22 מרץ 2022 בשעה 17:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 79₪.

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות
מרץ 2022

חיים שפירא – אמנות יופי ואמת
אמן הסיפור הקצר אַקוּטָגָאוּוָה ריונוסקה, אשר הגדיר את החיים "אולמפיאדה של משוגעים", ייקח אותנו לשער ראשומון ולגן האבנים הפילוסופי בקיוטו, יסייר איתנו בטוקיו של תחילת המאה העשרים ויגלה את ארץ הקאפות מפרי דמיונו. סיי שונאגון תקריא פסוקים יפים במיוחד מ"ספר הכרית" ובחברת חתן פרס נובל יאסונרי קוובטה נבקר ב"בית היפהפיות הנמות" בו נפגשים יופי, עצב ובדידות.
רביעי, 02 מרץ 2022 בשעה 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: מחיר 95-120 ₪.

ערים מרתקות – אתיופיה הפראית
מרצה: דני ינאי – בעקבות השבטים האבודים של עמק האומו.
עמק נהר האומו הנידח, מהווה פסיפס ססגוני של שבטים פראיים ומרתקים, אשר רק לאחרונה נחשפו לעולם… הרצאה אתנוגרפית מרתקת בשילוב צילומים וסרטונים של טקסים מרהיבים, עם סיפורים אותנטיים על המארג האנושי הייחודי המתקיים באזור מופלא זה.
מופע: להקת "גראונד הייטס", הרכב מוסיקלי 'ישראתיופי' מקורי. במופע אתני מלהיב, מקפיץ ומרקיד. להקה ייחודית ובין לאומית המציגה את השפעות עליית יהודי אתיופיה על עולם התרבות בארץ לצד השאיפה של ההרכב להציג את השפה מאתיופיה כשפה אומנותית ואת המקצבים הייחודיים כחלק מהסאונד הישראלי החדש.
חמישי, 03 מרץ 2022 בשעה 20:00, אולם עינן עזריאלי. מחיר: 109-159 ₪.

וניה – הקאמרי
מגיפה עולמית מאלצת חבורת אנשים להתקבץ יחד במלון בוטיק כושל, ריק מאורחים, אי שם בפריפריה הכפרית, עד יעבור זעם. המציאות ההזויה שנכפתה עליהם יוצרת דינמיקה מורכבת בין הדמויות והופכת את המלון הנטוש לסיר לחץ מבעבע של יצרים ותשוקות. אהבות נכזבות, בגידות, חלומות שמתנפצים על קרקע המציאות, חיים חסרי סיפוק – כל הרכיבים של היצירה הצ'כובית המקורית, מתעצמים ומקבלים ממדים מיתיים נוכח אימת המגיפה. עיבוד חופשי ואקטואלי מאת איתי טיראן, לקלאסיקה של צ'כוב.
מאת: אנטון צ'כוב, עיבוד: איתי טיראן, בימוי: כפיר אזולאי, משתתפים: דרור קרן, יובל סגל, אנסטסיה פיין, כינרת לימוני, רמי ברוך / אלי גורנשטיין, מרים זוהר.משך הצגה: שעה וחצי.
שבת, 05 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר:129-239₪.

אומנות – פבלו פיקאסו: חלק ב' – "גרניקה" סיפור היסטורי בתמונה
מרצה: דניאלה שלו – אוצרת ומנהלת מחלקה במוזיאון ישראל, בסדרת מפגשים חווייתית המתמקדת באמנים נבחרים. בכל מפגש נדבר על אמן אחר, נבחן את מקורות יצירתו ונכיר את סגנונו הייחודי, תוך היכרות עם סיפור חייו, הרקע הגיאוגרפי והתרבותי ממנו בא ומקומו בתולדות האמנות. המפגשים יכללו צילומים אותנטיים, תמונות של היצירות וקטעי סרטים רלוונטיים.
שני, 07 מרץ 2022 בשעה 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: 85-139 ₪.

ערב מקהלות "פרחים באדר"
מופע בידור בהשתתפות אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי. בידור נונסנס מקורי ואיכותי למגוון הרחב של סוגי האוכלוסייה, החומר הוא פרי עטם ועד כמה שיד הדמיון רק יכולה להגיע.
שלישי, 08 מרץ 2022 בשעה 18:45, אולם עינן-עזריאלי. מחיר 30 ₪.

תפוחים מן המדבר – בית ליסין
מחזה ישראלי מאת סביון ליברכט. שרה, אחותה של ויקטוריה, נחרדת מן השמועה: רבקה, בתם היחידה של ויקטוריה וראובן, נראתה רחמנא ליצלן, עם בחור בכניסה לבית קולנוע בירושלים. האחיות מנסות להפריד בין זוג האוהבים, וסופן שהן עצמן נופלות בשביו של השידוך. מחזה רומנטי, עסיסי ומפתיע על רצונותיו של הלב, שאיש לא יכול לעמוד בדרכם, על אהבת אחיות, הגוברת על כל המכשולים, ועל טעמם המשובח של התפוחים מן המדבר. עיבוד חדש למחזה המיתולוגי של הסופרת הנודעת וזוכת הפרסים סביון ליברכט שמחזותיה: "סינית אני מדברת אליך", "סוסים על כביש גהה", "רוחל'ה מתחתנת", "הבנאליות של האהבה", קוראים לו מלך","האורחת", הוצגו בהצלחה גדולה בתיאטרון בית ליסין.
בימוי: אמיר וולף, משתתפים: תיקי דיין, יונתן צ'רצי, לירית בלבן, גל אמיתי, תמר עמית-יוסף.
משך ההצגה כשעה וחצי ללא הפסקה
שלישי, 08 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין, מחיר 239-99 ₪. הצגה נוספת ביום רביעי, 09 מרץ 2022 בשעה 20:30.

ווקה פיפל – VOCA PEOPLE
מופע מבית היוצר של ליאור כלפון ובעיבודו המוזיקלי של שי פישמן הינו חגיגה מוסיקלית מלהיבה המדגימה שימוש ווירטואוזי בקול האנושי בלבד, ללא אף כלי נגינה על הבמה. מופע תיאטרון ווקאלי, המבוצע באופן הומוריסטי ומשלב שירת אקפלה עם אומנות ביט בוקס עכשווית המבצעת קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה שונים באמצעות הקול בלבד. הרכב ה VOCA PEOPLE מבצע עיבודים ווקאליים קצביים ומפתיעים המהווים טעימות מכ- 70 להיטים מכל הזמנים, החל מיצירות קלאסיות, דרך פזמונים ידועים ועד למוסיקה מהסרטים, בביצועים ייחודיים, עשירים בהרמוניות, הומור ובהעמדה ויזואלית מרתקת.
יוצר, כותב ומביים: ליאור כלפון. עיבודים וניהול מוסיקלי: שי פישמן. מנהל אמנותי: אודי גוטשלק. מפיקים: ליאור ורויטל כלפון, דורון לידה, ליאורנה סולומונס.
חמישי, 10 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 169₪.

לירון לב "יש בי אהבה" – מועדון זמר
לירון לב – מופע שירה ישראלית בציבור עם " הגרשונים "האחים יפתח ויהונתן גרשון, פסנתרנים ומנחי שירה בציבור עם הזמר לירון לב במופע: יש בי אהבה -ערב מרגש ודינאמי הכולל את מיטב שיריו של אריק אינשטיין, הערב מלווה בקטעי קישור וסיפורים קצרים מאחורי השירים. את הערב תלווה מצגת מילים ותמונות.
שבת, 12 מרץ 2022 בשעה 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר 99-159₪.

רסיטל – מירלה פרני
מירלה פרני – הקול הצלול ביותר של האופרה האיטלקית. היצירה: מאדאם בטרפלי. מאת פוצ׳יני. השוואות: רנטה טבלדי, מריה קאלאס. אמנית אורחת: שירה כהן – סופרן
ביצוע: וילה לובוס: באכיאנס ברזילייראס מס׳ 5, פוצ׳יני: אריות מימי, מוזטה, לאורטה, טורנדוט
ראשון, 13 מרץ 2022 בשעה 19:00, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר 85-99₪.

תרבויות מבעד לעדשה "קפטן פנטסטיק"
בן הוא אב לשישה שמגדל את ילדיו הרחק מהחברה, ביערות וושינגטון. הוא מלמד אותם לבדו, הם צדים ומכינים את האוכל שלהם בעצמם, קוראים, שרים ומשחקים יחד. מקרה חירום משפחתי מאלץ את השבעה לצאת מגן העדן הפרטי שהם בנו לעצמם ולחזור לציביליזציה. בן מגלה שהעולם האמיתי שבחוץ מאתגר את סגנון ההורות שהוא ואשתו בחרו. שחקנים : ויגו מורטנסן פרנק לנגלה סמנתה איסלר ג'ורג' מק'קיי
במאי: מאט רוס. אורך 118 דקות. ארה"ב / 2016. מרצה: דני ינאי

שלישי, 15 מרץ 2022 בשעה 20:00, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר: 55-99₪.

כשהקלאסי והפופ נפגשים – "אהוב ליבי": גיל שוחט מארח את עדן אלנה
"אהוב ליבי" מאסטרו גיל שוחט מארח את עדן אלנה
עדן אלנה היא הנסיכה הבלתי מעורערת של הדור הצעיר בפופ הישראלי בזכות היותה הזמרת היחידה אי פעם שזכתה במקום הראשון בשתי תכניות הריאליטי המוזיקאליות ׳אקס פקטור ישראל׳ ו-׳הכוכב הבא לאירוויזיון׳. עדן ניפצה כל תקרת זכוכית אפשרית: הצלילים הגבוהים שהפיקה במיתרי קולה שברו שיא היסטורי בתולדות האירוויזיון, לא פחות מכך עדן שברה עדן תקרה של סטיגמות ודיעות קדומות כשהיא מביאה לקדמת הבימה של הציבוריות הישראלית את היופי והכשרון של קהילת העליה מאתיופיה. בפעם הראשונה חוברת עדן לאנסמבל קלאסי בניצוחו של מאסטרו גיל שוחט ומביאה את שיריה מהאירוויזיון ושירים גדולים מהפופ העולמי. במופע יבצע שוחט את חמישיית הפסנתר הנפלאה של המלחין הצרפתי גבריאל פורה, קונצ׳רטו למנדולינה מאת באך ופרק מפרי עטו הנושא את השם ׳אהוב ליבי׳!
משתתפים:עדן אלנה, רזיאל מהצרי – מנדולינה, נתי כהן – תופים וכלי הקשה, חיה יושע – באס, אנסמבל פוליפוניה, גיל שוחט – פסנתר, ניצוח, ניהול מוזיקאלי, עיבודים, עריכה והנחיה
שבת, 19 מרץ 2022 בשעה 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-210₪.

התזמורת האנדלוסית אשדוד "מנגינת הנילוס"
מנגינת הנילוס. מנצח ומנהל מוזיקלי: פרופ' תייסיר אליאס. בהשתתפות: לובנה סלאמה, אבי כהן ומקהלת אל-כרואן (Alkaroan) קונצרט מחווה למיטב יצירותיהם הקאנוניות של גדולי המוזיקאים המצריים, יוצרים אשר עיצבו את פניה של המוסיקה הערבית האמנותית במאה ה-20 והפכו לאגדות עוד בחייהם: מוחמד עבד אל-ואהב, עבד אל-חלים חאפז, אום כולתום, וודיע אלסאפי, פיירוז ועוד. קונצרט פסגה סוחף בניצוחו של המאסטרו, פרופ' תייסיר אליאס, הנחשב לגדול המומחים בתחום המוזיקה הערבית-מזרחית בארץ. הקונצרט מגיש ממיטב הרפרטואר הערבי הקלאסי, בשילוב קטעי אלתור המעשירים את העומק המוסיקלי, שירת סולנים ושירת מקהלה- פסיפס מרתק הנותן ביטוי לעושר של היוצרים האגדיים ממדינת הנילוס. בהשתתפות: לובנה סלאמה, אשר התפרסמה בארץ ובעולם בביצועיה הוירטואוזיים לשיריה של אום כולתום – הגדולה בזמרות העולם הערבי. אבי כהן, זמר ופייטן אשר גדל על מסורת השירה של יהדות בבל אך לא ויתר גם על לימודי שירה ערבית קלאסית ומרהיב בביצועיו לשירת עבד אל-ואהב. מקהלת אל-כרואן (Alkaroan), בניצוחו של נביה עואד, נגן כינור מחונן, מייסד ומנהל המקהלה. מקהלת אל כרואן, מכפר אעבלין שבגליל, משלבת מוסיקאים מדתות שונות ופועלת מתוך שליחות להפוך את המוסיקה לתפילת הלבבות.
ראשון, 20 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 119 ₪.

סיפור על אהבה וחושך – החאן
דרמה תקופתית מרגשת על פי פרקים מספרו של עמוס עוז. זהו סיפורה של משפחת קלוזנר, משפחה קטנה בת שלושה דורות, שחיה בשכונת כרם אברהם הירושלמית בימי המנדט הבריטי, מלחמת השחרור ושנותיה הראשונות של המדינה, וחווה את המאורעות הגדולים של תקופתה. עמוס הסופר, צולל אל תוך זיכרונותיו מימי ילדותו בירושלים, כדי לנסות ולהבין מדוע התאבדה אמו, פניה. מאת ובבימויה של: איה קפלן. משתתפים: אודליה מורה-מטלון, אריה צ’רנר, ויטלי פרידלנד, תמר אלקן מאושר, בר שדה, יואב היימן, יהויכין פרידלנדר, כרמית מסילתי-קפלן, פטר קנולר, דניאל ברקאי.
חמישי, 24 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין, מחיר 129-239₪. הצגה נוספת ביום שבת, 26 מרץ 2022 בשעה 20:30

תרופת ברודווי THE BROADWAY CURE
תרופת ברודווי THE BROADWAY CURE – האופרה הקלה בנגב
זה העתיד הקרוב והנגיף הקורונה הוכחד. המחלקה האחרונה של טראומה פסיכולוגית פוסט-פנדמית (PPPT) עומדת להיסגר. אבל מדען המוח החדש שנשכר, ד"ר בוב, אינו יודע איך להכין את המטופלים המנותקים חברתית לעולם האמיתי. רק המנקה יודעת… טיפול ברגישות בעזרת הלהיטים הגדולים של ברודווי.
הרוויו הסאטירי הרומנטי הוא הפקת העונה של קבוצת האופרה הקלה של הנגב (LOGON). המופע המקורי הראשון אי פעם שזור בשירי ברודווי אהובים מההפקות המוזיקליות של LOGON בעבר ושירים וחדשים.במאי: יעקב אמסלם, מנהל מוסיקלי: דוד וולדמן, כוריאוגרפיה: קשת מרגולים-סטיין, מאת: ג'ף משל, שחקנים: קבוצת LOGON.
שני, 28 מרץ 2022 בשעה 19:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 100-120₪.

מחול – להקת ג'ם | "ג'ירפות"
הרחק הרחק על אגם צ'אד משוטטת ג'ירפה גאה" Nikolay Gumielev תל אביב, עיר הולדתי מוצפת מחפרי ענק (שופלים) לי הם נראו כמו ג'ירפות המשוטטות בעיר. משם נולד הרעיון והחל המסע אל תוך המופע "ג'ירפות". כמו בעבודותיי הקודמות המופע משלב בתוכו קטעי וידאו, מחול, מוסיקה, תיאטרון ,אנימציה ואייקונים תרבותיים. החיבורים בין המדיות השונות לוקחים את הצופה למסע ויזואלי המאפשר לנוע בין המופשט לבין האקטואלי.
"באיזה רגע חדל בית להיות בית? כשהגג מּוסר מעליו? כשמפרקים את החלונות? כשהקירות קורסים? באיזה רגע בית הופך לערימה של פסולת בניין?" פול אוסטר – המצאת הבדידות. מאת ובבימוי: עופרה לוי יהודאי. כוריאוגרף: יגור מנשיקוב. עריכת וידאו: ירדן קום. מעצב תאורה: שי יהודאי. מעצבת תלבושות: עתליה בן מנחם. רקדנים : יגור מנשיקוב, ניב ארבל, תכלת הר-ים, ג'וזף איטקן – קוקיה, פיטר סטאר, רוני שפס
רביעי, 30 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 89-169₪.

הדירה של רוזה – ת. באר שבע
דרמה משפחתית מסעירה ומרגשת. רוזה בת ה-80 חושדת שדברים לא טובים מתרחשים מאחורי גבה. בנה הבכור, גדי, מנסה נואשות לשכנע אותה למכור את הדירה ולעבור לבית אבות. כלתה אורלי מתחמקת שוב ושוב מלהביא לביקור את הנכד יונתן, וסוד גדול אופף את בנה הצעיר רון, סוד שנראה כי כולם מודעים אליו חוץ ממנה. אבל מהו אותו סוד? דרמה משפחתית ומרגשת על אובדן, על הורות ועל זקנה. מאת: שחר פנקס ואיה קפלן. בימוי: איה קפלן. משתתפים: רבקה מיכאלי/סנדרה שדה, מולי שולמן, טלי שרון, רון ביטרמן, אדוה עדני, איתי צ'מה, אלמוג רוזנו/נעם ברמט, אופיר לוי/ רותם לוי-יונתן.
חמישי, 31 מרץ 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239₪.

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן