הצגות ילדים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות ינואר 2022

דמויות בהצגת ילדים

 

הצגת ילדים: אלאדין

מחזמר מדליק ונפלא לילדים ולכל המשפחה על אלאדין ועל הרפתקאותיו בעקבות חיפושיו אחרי מנורת קסמים. אלאדין פוגש בנסיכה יפה ובשדון מקסים, שמוביל אותו אל סוף שמח ומפתיע. המחזמר מלווה בשירים קצביים ונוגעים ללב, אפקטים מיוחדים ובלעדיים ותלבושות ססגוניות. בהשתתפות:  דורי בן-זאב   בתפקיד המלך, רונו גיבור-על   הוא אלאדין, יסמין היא ספיר דרמון  (מהטלוויזיה "ראש גדול") / מאיה גל   זיו פלג ,  מוטי וסרמן , בימוי: נתן נתנזון. פזמונים: מירית שם אור . מתאים לילדים בגיל 3-9 ולכל המשפחה.

יום שלישי 4.1.22 בשעה 17:30 30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 75 ₪.

 

הצגת ילדים: איה פלוטו

"פלוטו כלבלב מקיבוץ מגידו. יש לו הכל: מרק ועצם זה טוב ויפה, אבל בעצם נמאס לו לשבת כך לבדו." הכלבלב הקטן יוצא להכיר את העולם, הוא פוגש חברים חדשים ומגלה תגליות על העולם מסביב. הצטרפו למסעו של פלוטו – עיבוד בימתי לספרה הקלאסי של לאה גולדברג.

יום שבת 8.1.22 בשעה 11:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 69-80 ₪.

 

הצגת ילדים- ונטו

ונטו הוא לא רק מופע, אלא אירוע אינטראקטיבי ויזואלי מרהיב המתאים לכל המשפחה, מבית היוצר של אילן עזריאל (יוצר המופע הבינלאומי "אלומיניום" והמופעים אלומיני במוזיאון, אלומינצ'יק ואיש רוח) ובבימויו של אודי גוטשלק.

בשעה שכדור הארץ  מאוים  על ידי ההתחממות הגלובלית, צריכה מוגברת ופסולת העומדים לכלותו, מגיע ונטו, האיש הנכון בזמן הנכון.  בניסיונו להציל את כדור הארץ מפגעי הטבע והאדם עצמו, חוצה ונטו ימים ויבשות, צולל למעמקים ואף ממריא לחלל. ונטו סוחף עימו את הקהל למסע קסום – בסיוע עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי דמויות ויצורים מרהיבים. על הבמה שילוב של מוזיקה, תנועה, אפקטים מיוחדים והרבה דמיון ורוח, החוברים לכדי יצירת אמנות ויזואלית מהפנטת ופורצת דרך. מתאים לכל המשפחה ולילדים מגיל 5. משתתפים:גל אלפרט, ליאור דניאל, ספי סמואל, יגל תמיר . יוצר ומנהל אמנותי: אילן עזריאל//  כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק ואילן עזריאל //  דרמטורגיה: אודי גוטשלק//  עיצוב וייצור במה ואביזרים: אילן עזריאל.

יום רביעי 19.1.22 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 99-129 ₪.

 

כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות

ינואר 2022

 

אלף שמשות זוהרות- גשר

עיבוד בימתי לספרו של חאלד חוסייני. זהו סיפור על חברות אמיצה בין שתי נשים כאשר ברקע מתרחשת הטרגדיה הגדולה של מלחמת האזרחים באפגניסטן.
מריאם חותנה בגיל 15 עם ראשיד, סנדלר אלמן המתגורר בקאבול. חיי הנישואים שלהם הולכים ומתדרדרים מכיוון שמריאם לא מצליחה להוליד ילדים. כשני עשורים לאחר מכן, בעיצומה של מלחמת האזרחים באפגניסטן, ראשיד נושא לאישה את ליילה – שכנתם בת ה-14 שכל משפחתה נהרגה בהפצצה. לעומת מריאם, ליילה הצעירה מולידה לראשיד שני ילדים והמתח בבית מגיע לשיאים חדשים. כשהטליבאן משתלטים על המדינה, החיים הופכים למאבק נואש ברעב, ראשיד הופך אלים יותר ויותר ומשרה פחד על נשותיו. לבסוף, הן מחליטות לעשות יד אחת כדי לשנות את גורלן האכזרי, גם אם המחיר יהיה קשה מנשוא.
יום שבת 1.1.22 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪.

 

 

רסיטל – איבו פוגורליץ׳

איבו פוגורליץ׳ הוירטואוז היגוסלאבי שכבש את העולם בהופעה. היצירה: גאספארד של הלילה מאת ראוול. השוואות: מרתה ארחריץ׳, סטפן קובצ׳ביץ׳. ביצוע: ראוול: גאספאר של הלילה, קונצ׳רטו לפסנתר בגרסה לשתי ידיים. *במפגש זה תובא תוספת – הרצאה בנושא המנצח האיטלקי קלאודיו אבדו.

 יום ראשון 2.1.22 בשעה 19:00 , אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 85-95 ₪.

 

 

אופרה גורמה – התזמורת הקאמרית הישראלית והקשר הווקאלי וינה-תל אביב

התזמורת הקאמרית הישראלית וסולני אופרה מווינה ומתל אביב בפניני אופרה קומית, ברוח חדשנית ורעננה.  מופע מוזיקלי ייחודי בנימה קולינרית המשלב אופרה, סטפס, ארוחה איטלקית שתוכן בזמן אמת במטבח שעל הבמה, בית קפה שבו מתחממים העניינים והגרלת עוגות משובחות בסיום הקונצרט.בכיכובם של סולני הקשר הווקאלי וינה-תל אביב והתזמורת הקאמרית הישראלית, בניצוחו של יזהר קרשון ובבימויה של רוזמרי דנצינגר.

יום ראשון 2.1.22 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 170 ₪.

 

 

תרבויות מבעד לעדשה "הים"

עלילת "הים" מתרחשת בכפר דייגים מבודד אי שם באיסלנד. הכפר כולו מתקיים מתעשיית הדייג המקומית, אבל מציאות כלכלית חדשה מאיימת למוטט הכול. בהדרגה, נכנעים בעלי ספינות הדייג המבוגרים ללחץ החברות הגדולות המנסות להשתלט על תעשיית הדייג, ומוכרים להם את הספינות. התוצאה: פחות עבודה ויותר תסכול עבור תושבי הכפר. שחקנים: גונאר אייולפסון  הילמיר סנאר גודנסון  הלנה דה פוגרולס  קריסטביורג קיילד  סוון נורדין  גודרן ס. גיסלדוטיר  סיגורדור סקולסון  אלווה אוסק אולפסדוטיר  נינה דוג פיליפוסדוטיר  הרדיס תורוולדסדוטיר. במאי/ת בלטזאר קורמקור. מרצה: גליה פסח.

יום שלישי 4.1.22 בשעה 20:00 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 70-99 ₪.

 

 

מחול – הבלט ישראלי | סאב רוסה – מופע בכורה

מאת הכוריאוגרף הישראלי איציק גלילי. עשור אחרי שהציג ערב בלתי נשכח מיצירותיו של איציק גלילי, חוזר הבלט הישראלי לשתף פעולה עם הכוריאוגרף הבינלאומי הנודע, הפעם ביצירה חדשה שהוזמנה במיוחד עבור הלהקה, בתהליך יצירה אינטנסיבי מתמשך. "סאב/רוסה, סיפורים קצרים על אהבה ועוד", תעלה בבכורה עולמית בחודש דצמבר ותציג ברחבי הארץ.  היצירה בנויה מ-14 סיפורים קצרים, פיסות הרהורים על תפישות רווחות של כוח וחולשה, דעות קדומות והרס עצמי, נשיות וגבריות, שיעבוד ושחרור. כל אלה נארגים זה בזה לכדי קרנבל צבעוני של דמויות ודימויים.  בדרכו המהפנטת משרטט גלילי תנועות מחזוריות, רוקם מעגלי חיים שנפתחים ונסגרים, מתווה לוגיקה פנימית המתבהרת, כמו החיים, תוך כדי תנועה. ביד אמן הוא מרכיב ומפרק סכמות וסטריאוטיפים, נע ונד בין יצירות מוזיקאליות קלאסיות לבין שקט מוחלט עוטף כל, בין מוזיקה פופולארית לבין יצירות מקוריות שהלחינה במיוחד המוזיקאית, סיגל גולדסובל. בה בעת מתבוננת העבודה במבט מחויך, הומוריסטי, לעתים גרוטסקי, על תהפוכות הגורל, משתעשעת עם הדרמה, מהלכת על חבל דק בין סנטימנטליות לאפלה, בין האקספרסיבי למרומז, בין הפשוט למופשט, בין בנאליות להארה. מדברת את הזמן. כוריאוגרפיה: איציק גלילי | מוזיקה מקורית ועריכת קולאז': סיגל גולדסובל | עיצוב תפאורה: סשה ליסיאנסקי; עיצוב תלבושות: לירון פניאל ,מס' רקדנים:   23.

יום רביעי 5.1.22 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-169 ₪.

 

 

 

 

בן ויונתן ארצי – מועדון זמר

אילנה כץ בשירה בציבור, אורחים: בן ויהונתן ארצי. בן ויהונתן מנגנים על פסנתר וגיטרה ושרים מתוך האלבומים שלהם. מכיוון שבן ויונתן יודעים לנגן כל שיר ששמעו, בחצי השני של המופע בן ויהונתן מבצעים באופן ספונטני שירים על פי בקשת הקהל.

יום שבת 8.1.22 בשעה 20:30 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 119-159 ₪.

 

 

ארבע אימהות – בית ליסין

קומדיה ישראלית חדשה- הילה היא צעירה שגדלה בבית דתי לאומי, אך הסתירה זאת מיונתן, אהובה. כעת, כשהם עומדים להינשא, היא מבינה שהסוד עתיד להתגלות וחוששת שהוא יהרוס את עתידם המשותף. מה שהילה לא יודעת זה שגם ליונתן יש סוד קטן. יונתן נולד לזוג נשים, שנפרדו כשהיה בן שנה, והתחתנו כעבור זמן קצר עם בנות זוג אחרות, וכך יצא שיונתן הוא בעצם בן לארבע אימהות. איך יצלחו השניים את המפגש הרב-משפחתי הראשון? קומדיה שנונה ועכשווית על מערכת יחסים שונה, שמתרחשת בירושלים, מקום שלא קל להיות בו שונה. מאת: דניאל לפין, בימוי: אילן רונן. משתתפים: נעמה אמית, לירית בלבן, שירי גדני, עדי גילת, יובל ינאי, מירב פלדמן, אורנה רוטברג, אודי רוטשילד.

יום חמישי 13.1.22 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪. הצגות נוספות ביום שבת 15.1.22 בשעה 20:30 ויום ראשון 16.1.22 בשעה 20:30.

 

התזמורת האנדלוסית אשדוד "ירושלמי"

ירושלמי – התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מנצחת ומנהלת מוזיקלית: סיוון אלבו בן חור. בהשתתפות: איציק קלה, דוד מנחם ואנסמבל הפיוט מירושלים. שילוב ייחודי של אמנים מסגנונות שונים המביאים את מסורת הפיוט "הירושלמי" מזוויות שונות, ביחד ולחוד רוקחים קונצרט ספרדי- ירושלמי -ישראלי סוחף.

יום שלישי 18.1.22 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 119 ₪.

 

חיים שפירא – CARPE DIEM

קיסר-פילוסוף מרקוס אורליוס יסביר על נפלאותיו של יום חולין. ההומניסט פיקו דלה מירנדולה מנסה לאחד את כל האמיתות הפילוסופיות והתיאולוגיות  ולהחזיר לאדם את כבודו. ההוגה הפוליטי ניקולו מקיאוולי מגיע להאזין להרצאותיו של פיקו דלה מירנדולה בפירנצה וכותב את "הנסיך". האסטרונום ג'ורדנו ברונו קורא את אפלטון, מתרשם עמוקות מן המודל ההליוצנטרי של קופרניקוס, מסתבך עם הכנסיה ומוצא להורג מפני שסירב להתכחש לאמונתו. בשוק הססגוני ביותר של רומא "קמפו די פיורי" ניצבת כיום אנדרטה אשר הוקמה לכבודו.

יום רביעי 19.1.22 בשעה 20:30 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 95-120 ₪.

 

ערים מרתקות – שרים סן רמו

בטיסה פרטית וישירה ממודיעין לסן רמו, אל המוסיקה הנהדרת של פסטיבל סן רמו מהשנים היפות: רוברטה, זינגרה, אילמונדו, קרוזו ועוד ועוד. על הבמה יעבירו את הערב הנפלא הזמרים מורן לוי ואבי ונטורה בליווי נגנים וירטואוזים שיגרמו לכם להרגיש ממש בפסטיבל סן רמו, המופע ילווה בקטעי קישור והסברים על השירים.

יום חמישי 20.1.22 בשעה 20:00 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 129-159 ₪.

 

 

אומנות – פבלו פיקאסו: חלק א' – 1001 הפרצופים של פיקאסו

מרצה: דניאלה שלו – אוצרת ומנהלת מחלקה במוזיאון ישראל, בסדרת מפגשים חווייתית המתמקדת באמנים נבחרים. בכל מפגש נדבר על אמן אחר, נבחן את מקורות יצירתו ונכיר את סגנונו הייחודי, תוך היכרות עם סיפור חייו, הרקע הגיאוגרפי והתרבותי ממנו בא ומקומו בתולדות האמנות. המפגשים יכללו צילומים אותנטיים, תמונות של היצירות וקטעי סרטים רלוונטיים.

יום שני 24.1.22 בשעה 20:30 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 85-139 ₪.

 

 

 

כימים אחדים – הקאמרי

עלילת המחזה מתרחשת על רקע ההוויה החברתית, החלוצית והחקלאית של תקופת טרום המדינה. זהו סיפור על אהבתם של שלושה גברים לאשה אחת, ועל בנם זיידה, שזכה לשלושה אבות. העלילה מתפרסת על פני כשלושים שנה – משנות העשרים ועד שנות החמישים – ומתרחשת בכפר בעמק יזרעאל. האשה היא יהודית והגברים הם משה רבינוביץ' – איכר אלמן כביר- כוח ושתקן שברפתו היא מתגוררת, סוחר הבקר הגס גלוברמן, ויעקב שיינפלד, מומחה לבישול, תפירה, חיזור וריקוד.  בין אירועים דרמטיים לסיפורים משעשעים ושנונים, נפרשת שיגרת יומם הבלתי רגילה של ראשוני המתיישבים בעמק. עלילה פתלתלה, מלאת הומור, החושפת בפנינו אט אט סוד משפחתי כמוס. תפאורה: רוני תורן, תלבושות: פולינה אדמוב, תאורה: נדב ברנע, מוזיקה: יוסי בן נון, תנועה: אלה רוטשילד, ע' במאי: דברת אסולין. מאת: חנן שניר ובבימויו, שותפה לכתיבה: דנה ידלין, על פי ספרו רב המכר של מאיר שלו.משתתפים: אולה שור סלקטר, רמי ברוך, מוטי כץ, מיכה סלקטר, דנה מיינרט, נעמה שטרית, דן שפירא, אוסי בן יהודה, אבי טרמין, ניר שטראוס.

יום שלישי 25.1.22 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 ₪. הצגה נוספת ביום רביעי 26.1.22 בשעה 20:30.

 

איילת אידלברג – "החיים האלה"

ארה"ב | סרט: "החיים האלה"  –  הרצאה: המסע אל האושר – מפסיכולוגיה חיובית ועד קארמה וגורל. זרם הפסיכולוגיה החיובית שהוצג לראשונה בארה"ב בשנת 2000 , מציע גישה אלטרנטיבית לטיפול וריפוי הנפש. במקום לשאול מה עושה אנשים אומללים לאומללים פחות, הושם הדגש על השאלה – מה עושה אנשים בריאים בנפשם מאושרים ושבעי רצון מחייהם. השאלה: מה ממלא אותנו באושר? מובילה למחקר מרתק ולתשובות שיכולות לשנות את חיינו – לטובה. בהרצאה זו נשאל: האם מה שקורה לנו הוא תוצאה מקרית של גורל או תוצאה מכוונת של קארמה? כיצד נוכל לדעת אם מה שקורה לנו הוא טוב או בעצם רע? מה המקום של שביעות הרצון בחיינו ומהי הדרך האפקטיבית ביותר להגברת האושר?

יום שבת 29.1.22 בשעה 17:00 אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 75-95 ₪.

 

 

כשהקלאסי והפופ נפגשים – גיל שוחט מארח את עדן אלנה: Set me free

אם יש קונצנזוס ישראלי חד וחלק הוא כשרונה של עדן אלנה. רקדנית, שחקנית, אושיה תקשורתית וכוכבת טלוויזיה, אך מעל הכל – זמרת עם יכולות קוליות נדירות ברמה בינלאומית: כנציגת ישראל בתחרות האירוויזיון, הגיעה לצלילים הווקאלים הגבוהים ביותר בכל היסטוריית התחרות כולה, משתווה בהפקתם למריה קארי בלבד. עדן היא לא אמנית מבטיחה, כי אם מקיימת: מקום ראשון באקס פקטור, מקום ראשון בכוכב הבא – הבטיחו לה זינוק חסר תקדים לקריירה אדירה. זהו חיבורה הראשון עם גיל שוחט ועם תזמורת קלאסית, ובו היא תבצע את שירה לאירוויזיון לצד שירים ישראלים ובינלאומיים, במקביל יבוצע הקונצ׳רטו לפסנתר מאת באך. משתתפים: עדן אלנה. נתי כהן – תופים

אנסמבל הקשת פוליפוניה. גיל שוחט – פסנתר, ניצוח, הנחיה וניהול אומנותי.

יום שבת 29.1.22 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-210 ₪.

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן