הסימפוניה הקונצרטנטית של מוצרט

אלכסיי לודוויג קרדיט Vladimir Mekler

אנסמבל סולני תל אביב יארח בקונצרט השלישי לעונה זו במסגרת הסדרה הקלאסית
שני סולנים בינלאומיים – הכנרת אליזבת' בזוף-דרסקאיה
(ארה"ב) והויולן אלכסיי לודוויג (רוסיה)
בשיאו של הערב יבצעו האמנים ביחד את הסימפוניה הקונצרטנטית הנפלאה של מוצרט.
20.1.2018 , מוצאי שבת, בשעה 20:30, מרכז רפפורט, חיפה
21.1.2018 , יום ראשון בשעה 20:30 קונסרבטוריון שטריקר, תל אביב
22.1.2018 , יום שני בשעה 20:30 אולם וייל, כפר שמריהו

אנסמבל סולני תל אביב, בניהולו המוסיקלי של ברק טל, יקיים בין התאריכים 20-22.1.18 את הקונצרט השלישי שלו לעונה זו במסגרת הסדרה הקלאסית ויארח בו את האמנים הבינלאומיים אליזבת' בזוף- דרסקאיה (ארה"ב) בכינור ואלכסיי לודוויג (רוסיה) בויולה. זוהי הופעתם הראשונה של סולנים בינלאומיים אלה עם סולני תל אביב. בתכנית יופיע כל אחד מהם כסולן בנפרד עם האנסמבל, ולסיום ינגנו השניים ביחד את יצירת המופת המוכרת של מוצרט – הסימפוניה הקונצרטנטית לכינור וויולה. היצירות אותן יבצעו הסולנים בנפרד – יצירות לכינור של קרייזלר ושוברט, והקונצ'רטו לויולה של י.כ.באך.
"התכנית הזו מיוחדת ומגוונת, ומציגה לקהל הישראלי שני סולנים בינלאומיים נהדרים שכמעט ולא הופיעו כאן בעבר." אומר ברק טל, המנהל המוסיקלי של סולני תל אביב ומוסיף: "הקונספציה האמנותית היא להציג כל אחד מהם בנפרד בקטעי סולו עם האנסמבל, ולסיים ביצירה המפורסמת ביותר בהיסטוריה לכינור וויולה עם תזמורת – הסימפוניה הקונצרטנטית הנהדרת של מוצרט. אני משוכנע שהקהל יהנה מאד הן מהתכנית המגוונת והן מהנגינה של שני הסולנים האלה."

אליזבת' בזוף-דרסקאיה נולדה ב1994 בלוס אנג'לס, ארה"ב. למדה בילדותה במוסקבה, ובגיל 12 התקבלה למכון קרטיס למוסיקה בפילדלפיה, שם למדה אצל אהרון רוסאנד וויקטור דנצ'נקו. כמו כן למדה אצל רוג'ירו ריצ'י, ובשנים 2010-2016 למדה בגראץ אצל בוריס קושניר. כמו כן השתתפה בכיתות אמן אצל עברי גיטליס, פייר אמויאל, יוזף זילברשטיין ועוד. הופיעה כסולנית עם התזמורת הקאמרית הישראלית, תזמורת "מוזיקה ויטה" במוסקבה, הוירטואוזים של מוסקבה (בניצוח ולדימיר ספיבאקוב), התזמורת הקאמרית של הקרמלין, התזמורת הסימפונית הפאסיפית ועוד.
הופיעה בפסטיבל בגראץ ביחד עם הכנר יוליאן רחלין. כמו כן הופיעה בפסטיבלים של מכון קרטיס בארה"ב, פסטיבל מונטה-צ'יטו, Nayack Music Festival ועוד. הופיעה בשידורי רדיו וטלביזיה בארה"ב, וכמו כן הקליטה את כל תפקידי הכינור לסרט התיעודי“Paul Mellon: In His Own Words,” ששודר ברחבי ארה"ב ע"י PBS. בנוסף, הופיעה בפני אגודת התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס, בערב הגאלה של הקרן למוסיקאים צעירים, בארועים של קרן קידני האמריקנית, וברסיטלים בארה"ב ובסינגפור. זוכה לשבחי הביקורת על הופעותיה בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק. מנגנת על כינור שנבנה ב1770 ע"י Anselmo Bellosio

אלכסיי לודוויג נולד בסט. פטרסבורג, שם למד ויולה אצל יורי בשמט ודמיטרי שבאלין, בנוסף ללימודי הניצוח אצל מאריס ינסונס. הופיע כסולן עם תזמורות רבות, ביניהן הפילהרמונית של סט. פטרסבורג, התזמורת הקאמרית הליטאית, קאמרטה סט. פטרסבורג, תזמורת רדיו ברלין ועוד. הופיע עם אמנים בינלאומיים רבים, ביניהם ארטו נוראס, ארנולד כץ, אלכסנדר רודין ועוד. הופיע בפסטיבלים בינלאומיים רבים, ביניהם שלזוויג הולשטיין, פסטיבל רדיו צרפת, פסטיבל לילות לבנים בסט. פטרסבורג ועוד. כיהן כמנהל אמנותי של פסטיבל “New Silver Age Music Festival”.
כיהן כויולן ראשי בתזמורת הקאמרית של לוזאן ובתזמורת הקאמרית של טולוז, וכן כויולן ראשי אורח באופרה של ליון (בהזמנתו של המנצח קנט נגנו) ותזמורת סט. מרטין (בהזמנתו של המנצח נוויל מארינר). הרפרטואר של לודוויג משתרע על פני 300 שנה, והוא כולל ביצועי בכורה ליצירות של מלחינים רוסיים (ביניהם סלונימסקי, אוספנסקי וספוז'ניקוב), אמריקניים וצרפתים רבים. חלק מיצירות אלה נכתבו במיוחד עבורו.
אלכסיי לודוויג מנגן על ויולה איטלקית משנת 1661 שנבנתה על ידי אנטוניו מריאני. אלכסיי לודוויג מחלק את זמנו בין הופעותיו במוסיקה קאמרית וכסולן, בעיקר עם התזמורת הקאמרית סט. פטרסבורג אותה הוא ייסד, ובין עבודתו כפרופסור בקונסרבטוריון בסט. פטרסבורג.
בעונת הקונצרטים החדשה 2017-2018 יבצע אנסמבל סולני תל-אביב תוכנית עשירה ומגוונת המשלבת בין שתי הסדרות המצליחות "הסדרה הקלאסית" ו"קצת אחרת"- ובהן תכניות מרתקות עם סולנים מובילים מהארץ והעולם, יצירות בעיבודים חדשים, בכורות עולמיות וקונצרטים שמפגישים בין עולמות מוסיקליים שונים לבין מוסיקה קלאסית אהובה. בסדרה "קצת אחרת", יתקיימו קונצרטים עם טוויסט רענן, ביניהם האסטוני האהוב אנדרס מוסטונן שישוב לשתף פעולה עם האנסמבל, עם כינור חשמלי ולהקתו "מוסטונן ארט ג'אז", זמרת הסופרן קלייר מגנאג'י, מקהלת מורן ואחרים.
ברק טל, המייסד והמנהל המוסיקלי של אנסמבל סולני תל-אביב משנת 2001 הופיע על בימות מרכזיות בעולם, בפסטיבלים בינלאומיים מרכזיים ובשידורי רדיו וטלוויזיה רבים בארץ ובאירופה. כמנהל מוסיקלי של האנסמבל, טל שיתף פעולה עם גדולי הסולנים הבינלאומיים, וכמנצח אורח הופיע עם מרבית התזמורות בארץ ותזמורות בגרמניה, באוסטריה, ברוסיה, בפולין, באסטוניה, בקוריאה, בצ'כיה, ברומניה ועוד.
ברק מקדיש מזמנו לעבודה עם מוסיקאים צעירים ובחינוך מוסיקלי, והחל משנת הלימודים הנוכחית נמנה עם סגל המורים באקדמיה למוסיקה באוניברסיטת תל-אביב. זכה במספר פרסים ומענקים, ביניהם פרס רוזנבלום לאמן מצטיין, פרס עדן פרטוש של משרד התרבות (פעמיים), ועם סולני תל-אביב בפרס לנדאו לאמנויות הבמה של מפעל הפיס.

הסדרה הקלאסית -קונצרט מס' 3
מנצח: ברק טל
סולנים:
אליזבת' בזוף- דרסקאיה– כינור (ארה"ב)
אלכסיי לודוויג – ויולה (רוסיה)
קרייזלר: פרלוד ואלגרו
קרייזלר: פאוואן
שוברט: אווה מריה לכינור ותזמורת
י.כ.באך: קונצ'רטו לויולה
מוצרט: סימפוניה קונצרטנטית לכינור וויולה

מועדי הקונצרט ופרטים לרכישת כרטיסים:

חיפה, אודיטוריום רפפורט: מוצ"ש 20.1.2018 בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 116 ש"ח
טלפון להזמנות 04-8363804
תל אביב, מרכז שטריקר: יום א', 21.1.2018 בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 125 ₪ ו 140 ₪ לאזרח וותיק
טלפון להזמנות: 054-6934439
כפר שמריהו, אולם וייל: יום ב', 22.1.2018 בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 120 ₪ ו105 ₪ לאזרח וותיק טלפון להזמנות : 054-6934439
ניתן לרכוש כרטיסים גם באתר: www.soloists.co.il

לפרטים: 'ענת מרומי יחסי ציבור':
ענבר מאיו זרימאני 054-7366505, ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן