הסיום – אירוע מכונן בהתפתחות האישית.

אילוסטרציה גבר עולה במדרגות

סיום היא מילה כל כך סתמית, שטומנת בחובה כל כך הרבה משמעויות, זיכרונות, תובנות, מחשבות והרהורים על מה שעברנו ועל מה שעוד מצפה לנו, כל אחד לפי חוויותיו האישיות ואישיותו . הסיום נהוג לומר שהוא גם התחלה ולא בכדי. סגירת פרק והתחלה חדשה יש בה גם תקווה לעתיד טוב יותר, להזדמנויות ובעיקר להתפתחות מעשירה ופורצת דרך .
כל חיינו רצופים נקודות של סיום והתחלות סיום לימודים, סיום טיול, סיום תקופת רווקות, סיום שירות צבאי, סיום עבודה, סיום טיפול או אימון ועוד.
חווית הסיום ברובה קשורה לדמויות נוספות בחיינו, כאלה שאנו מודים להם על הדרך שעברנו איתם כמו הורים, מורים, חברים, מטפלים ומאמנים או כאלה שהפרידה מהם רצויה ופותחת פתח להזדמנויות חדשות.
לכן באימון למשל, הסיום הוא רק סיום של פרק ושלב שמכין אותנו לשלב הבא מתוך רצון להתקדם לעבר הישגים פורצי דרך. סביר להניח שסיטואציות חדשות בחיינו בהם נרגיש אי נוחות, תיסכול, תחושת תקיעות יביאו להכרה בצורך לעוד מסע של בירור ונבירה עצמית שתביא אתה את הידע וההתבוננות, את היכולת להגדיל את ארגז הכלים שיעשיר אותנו בידע וביכולת להתמודד עם האתגרים החדשים.
כך למעשה הסיום הוא רק נקודת ציון בטיפול בהתחלה חדשה בסוגיה ספציפית בחיינו ותו לא. כי האדם מטבע ברייתו, בהיותו יצור תבוני, דינמי, מתפתח, חושב ומתמודד עם אתגרי החיים. הוא שאפתן שלא שוקט על שמריו, הוא מודע לעצמו ולעוצמותיו, מגדיר את מטרותיו וחותר להגשמה ולהצלחה.
דליה שגב פרץ
מאמנת אישית
0505392446

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן