המלכודת הענקית שעליך להימנע ממנה בעת יצירת הרגלים אישיים

אילוסטרציה דמות עולה במדרגות

להתחיל הרגל זה לא קשה. לחזור עליו לזמן מה בדרך כלל גם לא. אבל בסופו של דבר להפנים אותו ולגרום לו להישאר… זה כבר סיפור אחר.

דווקא ההפנמה היא לא הצד החזק שלנו

כי כשזה מגיע להתחלת הרגל, יש מלכודת שרובנו נופלים בה. והמלכודת הזו נקראת פזיזות. אנחנו חסרי סבלנות וחיים בעולם חסר סבלנות. אנחנו רוצים תוצאות ושינויים ורוצים אותם עכשיו. המיידיות והמהירות שבה אנחנו עושים דברים… כל זה כבר חדר אלינו ובאופן כללי הפך אותנו לאנשים שלא יודעים לחכות. וההרגלים המתמשכים, האמיתיים, דורשים מאיתנו בדיוק ההיפך: סבלנות, התמדה ובעיקר חזרתיות.

יש אנשים שאחרי תרגול או שינוי חמש או עשר פעמים, כבר מאמינים שההרגל הופנם… ושהם יכולים לעבור לדבר הבא או לשינוי אחר. ממש לא.

נכון שיש שגרות פשוטות ומיקרו הרגלים שנדבקים אליכם ביתר קלות, ואולי לא תצטרכו כל כך הרבה סבלנות, התמדה וחזרתיות, אבל רובם, במיוחד הרגלי העל… דורשים השקעה רבה מכל השלושה כדי להיחרט בתת המודע.

זה לגמרי נורמלי ומובן לרצות תוצאות מהירות. כולנו רוצים להשתפר בהקדם האפשרי. אבל כשזה מגיע להפנמה מוצלחת של הרגלים משמעותיים עבורנו… חשוב יותר לחתור להצלחה, מאשר לבחון כמה זמן זה ייקח לך.

איך עושים זאת?

  1. מדוע חשוב לך להתחיל את ההרגל הזה? כשמעניקים להרגל חדש סיבה ומשמעות אמיתיות מבינים את מידת החזרתיות שהפנמת ההרגל החדש תדרוש ממך.
  2. עליך לקבוע בבירור את מידת החזרתיות שההרגל החדש דורש ממך. אסור ליפול לנוסחאות מכשילות כמו "כשיהיה לי זמן" או "בשבוע הבא אתחיל".
  3. חשוב ליצור תכנית שתבטיח את התדירות הזו ולהפוך אותה למציאותית ולזכור שהמפתחות להצלחה הם תמיד 3: סבלנות, התמדה וחזרתיות.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן