הכנסה פאסיבית – יש דבר כזה?

_מוקטן-אפרת-דהן

אני אתחיל בשורה התחתונה – כן, ויחד עם זאת לוקח זמן לייצר הכנסה פאסיבית – ההתחלה ממש לא פאסיבית, היא אפילו דורשת מאיתנו לא מעט אנרגיה וזמן, וזו הסיבה שאני אוהבת לכנות את זה הכנסה אוטומטית. אחרי שהמערך עובד, וכל המנגנון משומן, אפשרי בהחלט לבחור בלשים רגל על רגל ביום יום ולחיות טוב לצד זה.

אנחנו חיים וחיות בעולם משתנה. בועידת גלובס האחרונה הייתה אמירה מאוד חזקה לאורך כל הועידה. שוק העבודה משתנה ואין לאף אחד משהו חכם להגיד עליו. מה שכן כולנו מבינים זה שאנחנו צריכים וצריכות שיהיו לנו מענים כלכליים לכמה שיותר אפשרויות.

ייצור מערך של הכנסה אוטומטית שאינו תלוי רק בשוק העבודה הינו הכרח המציאות. ניתן להרכיב את המערך בכל כך הרבה שיטות והיום אני אתייחס לארבע שאני עושה, מלמדת ומעבירה הלאה:

  1. נדל"ן – הכנסה שוטפת מנדל"ן יכול להוות נתח לא מבוטל מהמערך. האתגר הגדול עם נדל"ן הוא הצורך בהון ראשוני. יש לך הון ראשוני? מעולה, עכשיו נשאר לנתח את הסיכונים והתשואה ולבדוק האם יש הלימה. מצאת נכס ראוי? איזה כיף, קדימה לרכישה.
  2. שוק ההון – אני קצת משוחדת, אבל הנתונים היבשים לא משתנים. לאורך השנים שוק ההון יכול להניב תשואה עודפת, תוך כדי שמירה על נזילות וללא צורך בהון ראשוני גבוה. ובכל זאת לאור העובדה שלא ניתן לתזמן את השוק ולנבא קדימה כדאי שיהיו עוד אפיקים במערך.
  3. מוצרים דיגיטלים – כולנו בלי יוצא מן הכלל מחזיקים ידע או מומחיות שוות ערך עבור האחרים. היכולת להפיץ את הידע והמומחיות ברחבי הרשת ובעלות נמוכה יחסית מאפשרת לנו להרוויח כסף ללא עבודה חוזרת. חשוב להבין שיש לשווק את המוצר בדיוק כפי שמשווקים ידע פרונטלי, ולכן חלק זה נשאר שריר וקיים.
  4. MLM – שיווק רב שכבתי. רגע לפני שאתם בורחים. האפשרויות הגלומות בדרך זו הן בלתי נדלות. עכשיו השאלה היא מה נעשה עם זה.

רוצים להכיר יותר את הנושאים האלו?

מוזמנים להיכנס לאתר שלי http://zikit4u.com/ ולקרוא יותר על האפשרויות הקיימות להכנסה אוטומטית בישראל 2019

אפרת דהן, זיקית- מנטורינג לשפע

יועצת ומאמנת פיננסית ליצירת המציאות הרצויה

מרצה בשוק ההון

מנחת קבוצות

054-4446922

[email protected]

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן