הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות אפריל 2022

שלט הצגה - עד קצה הקשת

הדירה של רוזה – ת. באר שבע

דרמה משפחתית מסעירה ומרגשת. רוזה בת ה-80 חושדת שדברים לא טובים מתרחשים מאחורי גבה. בנה הבכור, גדי, מנסה נואשות לשכנע אותה למכור את הדירה ולעבור לבית אבות. כלתה אורלי מתחמקת שוב ושוב מלהביא לביקור את הנכד יונתן, וסוד גדול אופף את בנה הצעיר רון, סוד שנראה כי כולם מודעים אליו חוץ ממנה. אבל מהו אותו סוד? דרמה משפחתית ומרגשת על אובדן, על הורות ועל זקנה. מאת: שחר פנקס ואיה קפלן. בימוי: איה קפלן. משתתפים: רבקה מיכאלי/סנדרה שדה, מולי שולמן, טלי שרון, רון ביטרמן, אדוה עדני, איתי צ'מה, אלמוג רוזנו/נעם ברמט, אופיר לוי/ רותם לוי-יונתן.

שבת, 2 באפריל 2022 בשעה 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239₪. הצגה נוספת ביום ראשון 3.4.22 בשעה 20:30

 

חן מזרחי- סטנדאפ

חן מזרחי סטנדאפיסט מוכשר ביותר המוכר לכולנו מהתוכנית "צחוק מהעבודה" ומהרשתות החברתיות.

שבת, 2 באפריל 2022 בשעה 21:30, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר 69-80₪.

 

עד קצה הקשת – הקאמרי

מחזה מוזיקלי על סיפור חייה של ג'ודי גארלנד
חורף 1968, לונדון. אחד ממועדוני הקברט המפורסמים ביותר גאה להציג לסדרת הופעות בת ששה שבועות! – את הקאמבק הגדול של הכוכבת ג'ודי גארלנד!!! היא חוזרת, והכל מאחוריה: ארבע "מערכות יחסים" כושלות, ניסיונות התאבדות, התמכרויות לסמים ואלכוהול. זה נגמר, והיא נחושה, בגיל 46, ועם ארוס חדש וצעיר –  להחזיר לעצמה את הכתר, ואת הקהל.
בסוויטה שבמלון "ריץ" אנחנו רואים אותה, במהלך סדרת ההופעות המתישה, נאבקת בשדים שלה, באומץ, בהומור חד כסכין, בנואשות, בתקווה, בלי תקווה, כשלצידה – ולפעמים כנגדה – הארוס הצעיר החדש שלה , והפסנתרן הוותיק והנאמן שלה.  
מיה דגן נכנסת לנעליה של גארלנד בלהיט הבינלאומי, שאף עובד לסרט זוכה פרס האוסקר, 'ג'ודי', בכיכובה של רנה זלוויגר. המחזה חושף בלי רחמים את העצב שמאחורי הזוהר ואת נפשה האבודה של כוכבת אגדה.  תרגום: דורי פרנס, בימוי: עידו רוזנברג. שחקנים: מיה דגן, איציק כהן, ערן מור ואלה רוזנצוויג.
משך ההצגה: 90 דקות

שלישי, 5 באפריל 2022 בשעה 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239₪. הצגה נוספת ברביעי ה 6 באפריל בשעה 20:30

 

 

ג'אז – "מטייל בברזיל" – שלישיית ליאוניד פטשקה ופרננדו סיישס

שלישיית ליאוניד פטשקה ופרננדו סיישס עם שירים נפלאים בסגנון לטיני ואלתורים במקצבים ברזילאים . סוֹלָן: הזמר והגיטריסט פרננדו סיישס מברזיל. המופיע בכל העולם עם מוזיקה ברזילאית וארגנטינאית. בתוכנית יהיו שירים מפורסמים במקצבים של ג'אז, בוסה נובה, סמבה. 

רביעי, 6 באפריל 2022 בשעה 21:00, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר 109-180₪.

 

כשהקלאסי והפופ נפגשים – גיל שוחט מארח את מיקי גבריאלוב: עוף גוזל

מעטים הם האמנים אשר נחשבים למיתוס בחייהם, ויצירתם הופכת להמנון של קולקטיב תרבותי. כזה הוא המלחין והזמר מיקי גבריאלוב. מתוך צניעות, פשטות, ללא צליל מיותר, או מחווה אחת יותר מידי, וממקום של אמת וישירות, כתב מיקי גבריאלוב את הפסקול של הישראליות. מנגינות אינטואיטיביות, מתקשרות עם כל אדם באשר הוא אדם, מושלמות מסוגן. וכמו שהמנגינה של גבריאלוב יוצאת מתוך המקום השורשי והאינטואיציה, וכך גם המנגינה היהודית והצוענית. ‏ולכן בקונצרט זה יבוצעו יצירות הנושאות מנגינות באופי זה, מאת סראסאטה, ראוול וברהמס.

משתתפים: מיקי גבריאלוב, מתן קליין – חליל, אייל קלס – כינור, נתי כהן – תופים, אנסמבל הקשת פוליפוניה, גיל שוחט – פסנתר, ניצוח, הנחיה וניהול אומנותי

שבת, 9 באפריל 2022 בשעה 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-210₪.

 

רסיטל – מסטיסלב רוסטרופוביץ׳

מסטיסלב רוסטרופוביץ׳

היצירה: הקונצ׳רטו לצ׳לו מאת סנסאנס

השוואות: פבלו קאזאלס, גרגור פיאטיגורסקי, מישה מייסקי

אמן אורח: מיכאל ביאלוברודה – צ׳לו

ביצוע: סנסאנס: קונצ׳רטו לצ׳לו בלה מינור, פגניני: ואריאציות על מיתר סול, רחמנינוב: ווקאליזה לצ׳לו ופסנתר, רחמנינוב: אנדנטה מתוך סונטה לצ׳לו

ראשון, 24 באפריל 2022 בשעה 19:00, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר 85-99₪.

 

איילת איידלברג – "אהבתה מרתיחה את מי האמבט"

יפן | סרט: "אהבתה מרתיחה את מי האמבט"  –  הרצאה: החיים כחישול

על החינוך ועל הקשיחות, על הריחוק הרגשי ועל ההתמודדות. עולם המשפחה והחינוך ביפן מכין את הילדים אל עולם העבודה והחיים שדורשים מאמץ והקרבה. כיצד בנויה המשפחה היפנית ומהי חלוקת התפקידים שבין ההורים? מדוע כה מועטה הקירבה הפיזית והרגשית? על אילו ערכי יסוד מחנכים את הילדים בגן ובבית הספר וכיצד ערכים אלו יצרו את האימפריה הכלכלית הגדולה של יפן המודרנית?2016 ‧ דרמה/קומדיה ‧ 125 דקות

שבת, 30 באפריל 2022 בשעה 17:00, אולם עינן-עזריאלי היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-90₪.

 

חיים שפירא – אמנות יופי ואמת

אמן הסיפור הקצר אַקוּטָגָאוּוָה ריונוסקה, אשר הגדיר את החיים "אולמפיאדה של משוגעים", ייקח אותנו לשער ראשומון ולגן האבנים הפילוסופי בקיוטו, יסייר איתנו בטוקיו של תחילת המאה העשרים ויגלה את ארץ הקאפות מפרי דמיונו. סיי שונאגון תקריא פסוקים יפים במיוחד מ"ספר הכרית" ובחברת חתן פרס נובל יאסונרי קוובטה נבקר ב"בית היפהפיות הנמות" בו נפגשים יופי, עצב ובדידות.

רביעי, 02 מרץ 2022 בשעה 20:30,  אולם עינן-עזריאלי. מחיר: מחיר 95-120 ₪.

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן