הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות יוני 2022

שחקנים בהצגה אופרה גורמה

ראש המועצה – הבימה

בעקבות מותו המפתיע של ראש מועצת זרזיף, מתמנה לתפקיד, לראשונה בתולדות המדינה, ראש מועצה ערבי בישוב יהודי. למרבית האירוניה, האירוע הראשון בו הוא צריך לנאום הוא בטכס חנוכת גשר על שם רחבעם זאבי גנדי.אם לא די בכך אמא של אשתו היהודייה מגיעה לליל הסדר והיא אינה יודעת שבתה התחתנה עם ערבי. ואם לא די גם בכך- הוא הופך להיות חשוד ברציחת ראש המועצה המנוח ובשחיתות בהליך בנית הגשר שעומד לקרוס כשראש הממשלה ופמלייתו עליו בביקור ראשון לכבוד ראש המועצה הערבי. קומדיה משוגעת על גזענות משוגעת לא פחות עם סוף מפתיע במיוחד. מחזה מאת: גיא מרוז,. בימוי: אלון אופיר, יונתן אסתרקין, קריינות: אלי ראכלין, שחקנים: נורמן עיסא, שיפי אלוני, שיר אברמוב, יעל לבנטל, ספיר אזולאי, ניל משען, רבקה גור, אורי הוכמן, רוני דלומי, רעות אלוש, שמוליק כהן, דניאל סבג, איתן כבל.

יום רביעי 1.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129 ש"ח.

 

תרבויות מבעד לעדשה "הספר הירוק"- מרצה: אורלי אלדובי

טוני ליפ גר עם אשתו וילדיו בניו יורק. הוא לא סיים תיכון והחיים שלו מסתכמים במשפחה שלו ובפיצה. ד"ר דון שירלי הוא ההיפך הגמור – פסנתרן ג'אז מחונן בעל שם עולמי, אפריקאי-אמריקאי מעודן שנהנה בעיקר מהדברים היוקרתיים שיש לעולם להציע, וסולד מכל דבר וולגרי או בוטה. כשטוני נאלץ לקחת חופשה מהעבודה ומחפש דרך חדשה להכניס כסף למשפחה, הוא מופתע לגלות שהתקבל לעבודה כנהג הפרטי של ד"ר שירלי בסיבוב ההופעות שלו ברחבי דרום ארה"ב. השניים יוצאים למסע במהלכו הם ייאלצו להתמודד עם גזענות וסכנה, ייאלצו לשים בצד את המחלוקות הטבעיות ביניהם בשביל לשרוד, ואפילו לפרוח – בטיול של פעם בחיים.

יום שלישי 7.6 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 70-99 ₪.

 

התזמורת האנדלוסית אשדוד "הקולות של נשות שפשאוון"

מפגש מוסיקלי ראשון מסוגו המפגיש על במה אחת מוסיקאיות מוכשרות ממרוקו וישראל אשר יוצרות קונצרט ססגוני, אותנטי ויוצא דופן. בקונצרט, בניצוחו של המאסטרו ממרוקו דריס בראדה, יתארחו המוסיקאית המרוקאית המופלאה חאיירא אפאזאז, המובילה את הרכב הנשים מהעיר הכחולה והציורית שפשוואן שבמרוקו ומור קרבסי מישראל.

"מקהלת נשות שפשאוון" אינה עוד מקהלת נשים, הן ישובות על הרצפה בבגדים ממיטב המסורת "השפשאוונית", שרות ומנגנות את המוסיקה המקומית הידועה בסגנון הייחודי, "אל חדרה" Al Khadara סגנון אשר התפתח וטופח בלעדית על ידי נשים ומושפע מהמסורות האנדלוסית והסופית המעודדות השתתפות נשים בשירה ובנגינה. אל אלה תצטרף היוצרת והמלחינה הבינלאומית, מור קרבסי, אשר יצירותיה בתחום מוסיקת העולם, הלדינו והשירה האנדלוסית הפכו אותה ליוצרת בינלאומית מהמוערכות בעולם. לאחרונה החלה קרבסי ליצור מוזיקה גם בעברית ולהתחקות אחר קולן של נשות המגרב.

מנצח ומנהל מוסיקלי: דריס בראדה  Driss Berrda , מרוקו. בהשתתפות: חאיירא אפאזאז  khayara Afazaz, מרוקו, מקהלת הנשים האנדלוסית של שפשוואן  Chefchaouen , מרוקו, מור קרבסי ישראל.

יום שלישי 7.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 119 ₪.

 

שמונה בעקבות אחד – ת. ילדי בי"ס, תיאטרון הקיבוץ

מחזה מקורי ע"פ  ספרה של  ימימה אבידר – טשרנוביץ, מלווה באיוריו המקוריים של נחום גוטמן לספר. סיפור הרפתקאות מרתק על חבורת ילדים מיוחדת במינה, שעלילתו מתרחשת בקיבוץ על שפת הכינרת בימי מלחמת העולם השנייה. הגיבור, הילד חגי, עוזב את ביתו שבאזור חיפה המופצצת ע"י מטוסי האויב, ובא להתארח בקיבוץ שעל שפת הכנרת, שם הוא משתלב בחבורת ילדי הקיבוץ שנקראת קבוצת "איילה". אדם מוזר ומסתורי משתכן יום אחד בבית נטוש שבקצה הקיבוץ וחברי "אילה" פותחים במעקב אחריו שבמהלכו הם נקלעים להרפתקאות רבות ואפילו למעשה גבורה. לבסוף פותרים הילדים את התעלומה ומסכלים מזימה נוראה.  שחקנים: חן גרטי, חן גבעתי, זיו זוהר מאיר, דני לשמן, ניב חביב, זוהר מידן, תמיר מאמיס,ליאור בסון  עיבוד למחזה: דפנה אנגל-מחרז בימוי: אורי אומנותי.

יום רביעי 8.6 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-85 ₪.

 

פורגי ובס גרסת הג'אז

עם שישית הג'אז של ממלו גיטנופולוס והזמרת ונגנית הבס מדנמרק – Rosa Salamon. במופע יבוצעו עיבודי ג'אז מיוחדים של ממלו, ללהיטים הגדולים. משתתפים: ממלו גייטנופולוס –חצוצרה וסקסופון, עופר שפירא – סקסופון אלט, יואב טריפמן – טרומבון, איגור חודורקובסקי –פסנתר, גדעון פסחוב – תופים  ואורחת מיוחדת: רוזה סלומון – שירה וקונטרבס. נגן אורח: אהרלה קמינסקי.     

יום רביעי 8.6 בשעה 21:00 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 129 ₪.                     

 

אור – התיאטרון העברי

דרמה מוסיקלית על פי סיפור חייה של הזמרת שושנה דמארי. מלכת הזמר העברי, מתבשרת כי הוחלט להעניק לה את פרס ישראל. באותו רגע פורצים חייה במלוא עוזם, ומציפים מחדש את קורות משפחתה שעלתה מתימן אהוביה, מחזריה, מעריציה ושיריה הנפלאים, שהפכו לפס הקול הישראלי שמלווה את מדינת ישראל מיום הקמתה עד ימינו אלה. סיפורה של הדיווה הישראלית הראשונה, ששיריה "כלניות", "צריך לצלצל פעמיים", "אור", "שני שושנים" ורבים אחרים, הפכו לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי. מחזה ובימוי: גדי צדקה, ניהול מוסיקלי: גיל שוחט, פסנתרן ומנצח: יונתן פרלמן, משתתפים: נאוה מדינה, יונית טובי, קרן הדר, גיא לואל, טל גורדון, עמי ויינברג, יניב קלדרון, בליווי תזמורת בת 6 נגנים.

יום חמישי 9.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239 ש"חץ הצגה נוספת ביום שבת 11.6 בשעה 21:00.

 

בן בן ברוך – סטנד אפ

בן בן ברוך סטנדאפיסט ושחקן המסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור בישראל.

לאחר שכבש את הרשת עם מעל 5 מיליון צפיות לסרטוני הפרודיה של אסף גרניט, והופיע בתוכניות טלוויזיה כגון: "מלחמת המינים", "צומת מילר", "אנחנו במפה" ועוד.. מתגלה כסטנדאפיסט מחונן שמביא איתו משב רוח מרענן ומקורי לבמה במופע קצבי, נקי, מעורר מחשבה ומצחיק בטירוף. המופע פונה לכל מי שאוהב הומור שנון וייחודי שמוגש בגובה העיניים.

יום חמישי 9.6 בשעה 21:30 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 129 ₪.                     

 

"פואגו אספניול" – מועדון זמר

אילנה כץ בשירה בציבור, אורחים: הזמרים- יאנה אספרנסה מירבל רודריגז ואבי ונטורה. במופע ספרדי סוחף מרגש עם מיטב הלהיטים מספרד, ארגנטינה ומכל המדינות הדוברות את השפה הספרדית החושנית, בשילוב הסיפורים שמאחורי השירים והסיפורים שמאחורי היוצרים של הלהיטים הגדולים. שני הזמרים המרגשים, בליווי שלושה נגנים נפלאים לוקחים את הקהל לטיול מהנה בסמטאות ספרד ודרום אמריקה.

יום שבת 11.6 בשעה 21:00 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר119-159  ₪.                     

 

אומנות – רנה מגריט: לחלום בהקיץ – אומנות מהתת מודע הסוריאליסטי- הרצאה

מרצה: דניאלה שלו – אוצרת ומנהלת מחלקה במוזיאון ישראל, בסדרת מפגשים חווייתית המתמקדת באמנים נבחרים. בכל מפגש נדבר על אמן אחר, נבחן את מקורות יצירתו ונכיר את סגנונו הייחודי, תוך היכרות עם סיפור חייו, הרקע הגיאוגרפי והתרבותי ממנו בא ומקומו בתולדות האמנות. המפגשים יכללו צילומים אותנטיים, תמונות של היצירות וקטעי סרטים רלוונטיים.

יום שני 13.6 בשעה 20:30 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 85-139 ₪.

 

הפיל שרצה להיות הכי- הצגת ילדים

הצגה על פי ספרו של פאול קור. ספור על פיל עצוב שרצה להיות צבעוני ומיוחד. הוא עוזב את חבריו ויוצא להגשים את החלום. בתחילת מסעו הוא פוגש ציפור רבת צבעים ויופי שעוזרת לו לאסוף את הצבעים.א ת האדום תורמת החיפושית, מר דשא נותן ירוק והפרחים נותנים עוד שלל צבעים. עכשיו הוא פיל מאושר צבעוני ומיוחד. אבל השמחה קצרה, הוא מרגיש מוזר וחבריו צוחקים עליו, הם חושבים שהוא ליצן קרקס. רק אז הוא מבין כי לא הצבע חשוב ובעצם … "מה רע בצבע האפור ,זהו צבעם של הפילים ,להם הוא בדיוק מתאים." מחזה ופזמונים: איילה קורקוס, בימוי: אבי מלכה מוזיקה: דביר פרידמן, תלבושות: אלה קולסניק, עיצוב תפאורה: אבי פחימה. משתתפים: ויטה חולודני, לירן קנטרוביץ/ תום מן אורין , רוז שבת , רפי רותם/ איתמר שרון.

יום שלישי 14.6 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 70-85 ₪.

 

בוסתן ספרדי – הבימה

המחזה מתאר הווי של שכונה ספרדית בירושלים של הימים ההם, בשימו דגש על משפחה אחת, משפחת קסטל. דברים שבינו לבינה, אבות ובנים, פילוסופיה עממית, שמש הקורא לסליחות, מגיד עתידות, יחסי שכנים, נערה מופקרת המצווה ע"י הרב לעזוב את ירושלים והדילמה שבקבורתה, בן ציון, תמהוני המחפש את אליהו הנביא, ולבסוף, הטרגדיה של ויקטוריה המואשמת שלא שמרה על בתוליה. ובין תמונה לתמונה, פזורים שירי אהבה וכאב, שמחה ויגון, רומנסות שעברו את כור המבחן של דורות רבים והן מושרות עד היום בפי בני הקהילה הספרדית ברגש רב ובגעגועים. שחקנים:  טל מוסרי/משה אשכנזי, אברהם סלקטר, רוני דלומי/גלית גיאת , חני נחמיאס/ עינת שרוף , פיני קידרון, שחר רז, מתן שביט, ניל משען, שירן הוברמן, גל גולדשטיין, שפי מרציאנו, רותי לנדאו, מיקי פלג, אורי הוכמן/ שמוליק כהן, הילה שלו/ גל שיטרית, רונית אפל. בימוי: צדי צרפתי, מחזה מאת: יצחק נבון.

יום חמישי 16.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 149-269 ₪.

 

מטוסי על נותחים בישראל- הצגת ילדים

הם טסו, הצילו ופגשו ילדים מסביב לעולם ובפעם הראשונה מטוסי העל מגיעים לפגוש את ילדי ישראל. ג'ט, דיזי, דוני, מירה, ג'מבו, סקיי ועוד חברים אהובים ומוכרים יוצאים להרפתקה מוזיקלית, צבעונית וסוחפת המבוססת על סדרת הטלוויזיה המצליחה מערוץ הופ. במרכז ההצגה גילי, ילד ישראלי שובב ומשעשע, חובב המצאות וטכנולוגיה, שממציא את "רובוט הריקודים והשפות העולמי". מטוסי העל מגיעים למסור לגילי משלוח מיוחד ומאוד נהנים מנופי ים סוף ומשמורת האלמוגים היפהפיה, אך הכל משתבש כשהרובוט העולמי מאבד שליטה ומעמיד את שמורת הטבע בסכנה, וזה בדיוק הזמן לכוח טורבו ולמטוסי העל. בואו לבקר במטה התעופה העולמי, למסור חבילה עם ג'ט, לבנות עם דוני, לצלול עם מירה, לחלץ עם דיזי, לצחוק, ללמוד לשיר, לרקוד ולהתרגש יחד עם מטוסי העל.

יום שבת 18.6 בשעה 11:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 99 ₪.

 

כשהקלאסי והפופ נפגשים – "שירים עד כאן" גיל שוחט מארח את להקת חופים המיתולוגית במופע בכורה

להקת חופים הייתה הרכב מוזיקלי מצליח ואיכותי שפעל באמצע שנות השמונים. ההרכב גובש על ידי המלחין נחום היימן לאחר שחזר מאנגליה. הזמרים חברי ההרכב היו חני ליבנה, מאיר בנאי (ז׳ל), משה דץ וחברים נוספים. ההרכב הופיע יותר מ-250 פעמים בשלוש השנים לאחר הקמתו, הישג חסר תקדים. ועתה, בכורה עולמית למופע חדש בכיכובם של שניים מהזמרים המקוריים בחידוש להקת חופים המיתולוגית: משה דץ וחני ליבנה. אלה חוברים לאורי בנאי (במקום מאיר בנאי) ולגיל שוחט ותזמורתו, לביצועים מרגשים של הלהיטים שלהם: החל מ׳חופים הם לפעמים׳, המשך ב-"נחל תנינים", "החול יזכור", "שירים עד כאן", "שיר אהבה ישן" ו"תפילת הדייג". לאלה מצטרף שוחט בביצוע יצירת המופת ׳תמונות בתערוכה׳ מאת מוסורגסקי. משתתפים: משה דץ, חני לבנה, אורי בנאי. נתי כהן – תופים. אנסמבל הקשת פוליפוניה. גיל שוחט – פסנתר, ניצוח, הנחיה וניהול אומנותי.

יום שבת 18.6 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129- 210 ש"ח.

 

חיים שפירא – CARPE DIEM

מרומא לפירנצה – קיסר-פילוסוף מרקוס אורליוס יסביר על נפלאותיו של יום חולין. ההומניסט פיקו דלה מירנדולה מנסה לאחד את כל האמיתות הפילוסופיות והתיאולוגיות  ולהחזיר לאדם את כבודו. ההוגה הפוליטי ניקולו מקיאוולי מגיע להאזין להרצאותיו של פיקו דלה מירנדולה בפירנצה וכותב את "הנסיך". האסטרונום ג'ורדנו ברונו קורא את אפלטון, מתרשם עמוקות מן המודל ההליוצנטרי של קופרניקוס, מסתבך עם הכנסיה ומוצא להורג מפני שסירב להתכחש לאמונתו. בשוק הססגוני ביותר של רומא "קמפו די פיורי" ניצבת כיום אנדרטה אשר הוקמה לכבודו.

יום רביעי 22.6 בשעה 20:30 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 95 ₪.

 

ערים מרתקות – אתיופיה הפראית

מרצה: דני ינאי – בעקבות השבטים האבודים של עמק האומו. עמק נהר האומו הנידח, מהווה פסיפס ססגוני של שבטים פראיים ומרתקים, אשר רק לאחרונה נחשפו לעולם… הרצאה אתנוגרפית מרתקת בשילוב צילומים וסרטונים של טקסים מרהיבים, עם סיפורים אותנטיים על המארג האנושי הייחודי המתקיים באזור מופלא זה.

מופע: להקת "גראונד הייטס", הרכב מוסיקלי 'ישראתיופי' מקורי. במופע אתני מלהיב, מקפיץ ומרקיד. להקה ייחודית ובין לאומית המציגה את השפעות עליית יהודי אתיופיה על עולם התרבות בארץ לצד השאיפה של ההרכב להציג את השפה מאתיופיה כשפה אומנותית ואת המקצבים הייחודיים כחלק מהסאונד הישראלי החדש.

יום חמישי 23.6 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 129 ₪.

 

בכל שעה עגולה – גשר

סיפור על שנים אבודות, בגידה ואובדן אמון מאז רצח רבין ועד ימינו.

בין קלאב מד קריביים, לאולפן חדשות רדיו בישראל, מתרחשת "אגדה רדיופונית" העוקבת אחר דמותה של בתיה כץ בשתי תקופות שונות, לפני כניסתה לכלא ועם יציאתה לחופשי.

סיפורה, פס קול חייה, מציב בפנינו את השאלה, מדוע רובנו פועלים רק כשאין לנו יותר מה להפסיד? מחזה, בימוי ועיצוב במה: יחזקאל לזרוב. משתתפים: אורנה בנאי, מיקי לאון, נטע שפיגלמן, הילה פלדמן, נטשה מנור, טלי אוסדצ'י, דור מיכאלי.

יום חמישי 23.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239 ₪. הצגה נוספת ביום שבת 25.6 בשעה 21:00.

 

אסף יצחקי – סטנדאפ

אחת ההבטחות הגדולות של תחום הסטנד אפ הישראלי. סטנדאפיסט מקורי , חסר גבולות וחסר מעצורים, במופע שמאתגר את גבולות הז'אנר! במופע סטנד אפ מטורף, שסוחף את הקהל לפרצי צחוק אדירים, ללא רגע של מנוחה, אסף יצחקי הוא חיית במה מהסוג הנדיר עם כישרון מהפנט, והומור ייחודי וחד, הוא מרעיד במות, עם אנרגיות שלא נראו לפניו בארץ!

יום שבת 25.6 בשעה 21:30 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 99 ₪.

 

רסיטל – ג׳סי נורמן

היצירה: ארבעה שירים אחרונים מאת ריכארד שטראוס. השוואות: רנה פלמינג, קתלין באטל, דברה וואיט. ביצוע: פוצ׳יני/שוחט: פאראפראזות לפסנתר על ג׳יאני סקיקי.

יום ראשון 26.6 בשעה 19:00 אולם עינן עזריאלי מודיעין. מחיר 89-99 ₪.

 

אופרה גורמה – התזמורת הקאמרית הישראלית והקשר הווקאלי וינה-תל א אופרה קומית, ברוח חדשנית ורעננה. מופע מוזיקלי ייחודי בנימה קולינרית המשלב אופרה, סטפס, ארוחה איטלקית שתוכן בזמן אמת במטבח שעל הבמה, בית קפה שבו מתחממים העניינים והגרלת עוגות משובחות בסיום הקונצרט. בכיכובם של סולני הקשר הווקאלי וינה-תל אביב והתזמורת הקאמרית הישראלית, בניצוחו של יזהר קרשון ובבימויה של רוזמרי דנצינגר. בשתי היצירות מככבים משקאות עתירי קופאין שכבשו את אירופה בסערה, השוקו שהגיע ממרכז אמריקה והקפה שהגיע מהמזרח המוסלמי. השוקולד היה בתחילתו משקה שמזוהה עם החברה הגבוהה והבורגנות העולה. כבר באריה הראשונה של "המשרתת האדונית",  מוזכר שיקוי השוקולד, כשאוברטו העשיר דורש במפגיע, כי המשקה יוגש לו בשעה קבועה. בעלילת "המשרתת האדונית, מאת ג'ובאני בטיסטה פרגולזי, סרפינה, המשרתת הצעירה של אוברטו שולטת על משק הבית  ועל חייו של אוברטו. היא מצווה על טבחי הבית להכין סעודת נישואין לה ולאוברטו. בעוד הטבחים והאופים עוסקים במלאכה, סרפינה מפעילה את קסמיה ואת תחבולותיה בעזרתו של המשרת וספונה כדי לשכנע את אוברטו לשאת אותה לאישה.

יום שני 27.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 170 ₪.

 

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן