דיזנגוף סנטר מארח את תיאטרון אורנה פורת

שני שחקנים בהצגה איתמר וכובע הקסמים

מדי יום חמישי בערב בחודש נובמבר יתקיימו בדיזנגוף סנטר הצגות איכות של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

מתחם בוטיק המעצבים בקומה 1- בדיזנגוף סנטר

הכניסה בחינם

דיזנגוף סנטר יארח במהלך חודש נובמבר את תיאטרון אורנה פורת ויציע מדי יום חמישי בשעה 18:00 הצגות איכות לילדים ולנוער, שגם ההורים ייהנו מהן. תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוא תיאטרון רפרטוארי ישראלי שקנה לעצמו מוניטין רב בזכות המחזות האיכותיים שהוא מעלה, המיועדים לילדים ולנוער. התיאטרון לא נוהג להופיע בקניונים ובמרכזים מסחריים ובזכות שיתוף הפעולה עם דיזנגוף סנטר נוצרה לקהל הרחב הזדמנות פז לצרוך תכנים איכותיים בחינם.

הכניסה למתחם ההצגות הינה במתכונת התו הירוק, כלומר הכניסה תתאפשר בהצגת תעודת מחוסן, מחלים או בדיקה שלילית בתוקף.

לדברי דוד קיגלר, מנכ"ל תיאטרון אורנה פורת: "תיאטרון אורנה פורת שמח בימים מורכבים שכאלה להתארח בדיזנגוף סנטר ולהגיע לכל ילדה וילד שמתגעגעים להצגות התיאטרון".

פירוט ההצגות:

  • ביום חמישי ה-4.11.21 בשעה 18:00 – ההצגה "חברים על הגשר": זהו סיפור על שני חברים הכי טובים בעולם. במשך היום הם עוזרים זה לזה בעבודה ובערב שותים יחד כוס תה בחצר וצוחקים. יום אחד מתפתח ויכוח מאד גדול בגלל דבר מאד קטן, ושני החברים רבים ריב נוראי שבעקבותיו הם לא רוצים לדבר או אפילו לראות זה את זה לעולם. בדיוק אז מגיע לכפר נגר חביב וחכם ובזכותו הם לומדים בדרך מפתיעה שחברות היא הדבר הכי חשוב ולא שווה להרוס אותה בעד שום סיבה, גדולה או קטנה.
  • יום חמישי ה-11.11.21 בשעה 18:00 – ההצגה "המשאלה הגדולה": טובה ושאול מתגוררים בשכנות בכפר קטן, והם החברים הכי טובים. יום אחד נופלת לידיהם הזדמנות לבקש משאלות, אך בעוד המשאלות של שאול מתגשמות בזו אחר זו, חברתו הטובה נותרת בלא כלום – אף בקשה שלה לא זוכה למענה. סיפור מרגש על חברות מפתיעה, המלמד אותנו שהרבה מההצלחה והטוב שיש לנו, מתרחש בזכות האנשים שסביבנו, אלה שאוהבים אותנו ונותנים לנו מעצמם מכל ליבם.
  • ביום חמישי ה-18.11.21 בשעה 18:00 – ההצגה "האוצר שאינו נגמר": אח ואחות מקבלים מאביהם במתנה שטח אדמה. האדמה צחיחה ומוזנחת, אך האב מבטיח להם ש"באדמה חבוי אוצר". שני האחים מתחילים מיד לחפור ולהפוך בכל כוחם את האדמה אך אינם מוצאים כלום. כשהם מתלוננים בפני אביהם, האב מתעקש שהאוצר נמצא באדמה. בעוד האח מתייאש ומנסה לחפש קיצורי דרך כדי להשיג "אוצר" משלו במקום אחר, אחותו מתחילה להבין מהו בדיוק האוצר שאביהם התכוון אליו ברוב חכמתו. בסופו של דבר האחים מבינים שהאדמה עצמה היא האוצר, ושבעזרת התמדה, מסירות, עבודה קשה וכמובן אהבה – האדמה תעניק לנו עוד ועוד, כמו אוצר שאינו נגמר.
  • ביום חמישי ה-25.11.21 בשעה 18:00 – ההצגה "איתמר וכובע הקסמים": הצגה מוסיקלית על פי ספרו של דוד גרוסמן. בקרוב ייוולד לאיתמר אח קטן. אבא ואיתמר מסדרים את החדר לקראת בואו של האח החדש ולפתע מוצאים בקופסת הצעצועים כובע קסמים. אבא מספר לאיתמר שזה כובע קסמים מיוחד במינו שיודע להפוך כל דבר למשהו אחר, אבל שחשוב להיות זהירים מאד כשמשתמשים בו כי זה כובע שלא מחזיר לאחור. איזה קסמים יעשה הכובע? איך הגיע לחדר קוף שובב? ולאן נעלם אבא? הצגה מוזיקלית, מצחיקה וקסומה על התמודדות עם שינויים, על התחלות חדשות, על התבגרות, על משפחה ועל הכוח של ה"יחד".

 

הצגות תיאטרון אורנה פורת יתקיימו בכל יום חמישי בחודש נובמבר בשעה 18:00 במתחם בוטיק המעצבים שבקומה 1- בדיזנגוף סנטר.

הכניסה חופשית

לפרטים נוספים לעיתונאים בלבד: יקי טל, שרי ישראלי יחסי ציבור, 054-2065665

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן