גידי – מחזמר בהקיץ

שחקנים במחזמר גידי בהקיץ

פרמיירה של תיאטרון האינקובטור

מחזמר נונסנס קיומי משוגע ומצחיק על חיים, מוות ואהבה, המתרחש כולו בתוך ראשו של הגיבור.
גידי בסך הכול מעוניין לחצות את הכביש ולהתחיל עם המוכרת במכולת, אך עד מהרה מוצא את עצמו בתוך כאוס של מחשבות, אהבות ומלאכית מוות אחת, שמאיימת לשים לכל זה סוף. דקות ספורות אלו בתוך ראשו נפרשות על פני מחזמר שלם.
האם גידי יגיע לצד השני של הכביש?

במאי, כותב ומלחין: יונתן בלומנפלד

17.7 צוותא ת"א, בשעה 21:00
ב-17.7 יערוך תיאטרון האינקובטור פרמיירה חגיגית להצגה: "גידי – מחזמר בהקיץ". מחזמר נונסנס קיומי משוגע ומצחיק על חיים, מוות ואהבה. המחזמר מתרחש כולו בתוך ראשו של גידי, בחור פשוט שבסך הכל רוצה להתחיל עם דנה, המוכרת במכולת מעבר לכביש. במאי, כותב ומלחין: יונתן בלומנפלד.

הסיפור נשמע פשוט: בחור רוצה להתחיל עם בחורה. אבל אצל גידי המשימה הפשוטה מסתבכת ובראשו מתחולל כאוס של מחשבות. על הבמה כל מחשבה, קטנה כגדולה, מקבלת ייצוג, ועד מהרה הבמה מתמלאת בפחדיו ואהבותיו של גידי. אפילו גידי עצמו מיוצג בכמה אופנים ורוב הזמן מפוצל לשלוש דמויות: גידי הרציונלי הנלחם לשמור על סדר ושליטה, גידי הילדותי והחולמני שעסוק בשאלות פילוסופיות וגידי היצרי, האימפולסיבי שרוצה לחיות כאן ועכשיו. דקות ספורות אלו בתוך ראשו של גידי נפרשות על פני מחזמר שלם, כשברקע מסתובבת מלאכית מוות אחת שמאיימת לשים לכל זה סוף.

"גידי – מחזמר בהקיץ" כתובה בסגנון וטון מקוריים ומרעננים – מחשבותיו של איש אחד בבוקר אחד מתרוצצות על הבמה. הסגנון האינטימי, אך עם זאת מופרע, הוא סוד הקומדיה של ההצגה המעורר הזדהות רבה בקהל, אשר מהר מאוד מוצא עצמו חרד לעתידו של גידי שאינו מודע לגורל שרודף אותו.
הטקסטים השנונים והשירים היפים מרכיבים ביחד הצגה מצחיקה ומעוררת מחשבה, שנשארת עם הצופים לאורך זמן רב, ולא פוחדת להתעמת גם עם העצובות והעגומות שבמחשבות, ועם שאלות של חיים, מוות, שליטה, ורצון חופשי.

הליווי המוזיקלי מבוצע חי על הבמה על-ידי שלושה נגנים: גיל גולדין (קונטרבס), קרן גולדנצוויג (קלרינט) ומיכל סלומון (פסנתר) שאחראית גם לניהול המוזיקלי ולעיבודים.
טריילר:
https://www.youtube.com/watch?v=0TVUnVquOTM
טריילר 2:
https://www.youtube.com/watch?v=M8EXJ4H11PA
הבמאי, כותב ומלחין, יונתן בלומנפלד, משתתף בהצגה בתפקיד גידי, המממממ והנשק. יונתן הוא תסריטאי, במאי, מוזיקאי ואמן ספוקן וורד יליד ירושלים. אלוף ישראל בפואטרי סלאם לשנת 2014. יוצר ותסריטאי הסדרה ״פילו וסופי״ בטלוויזיה החינוכית. כמו כן שני מחזות זמר שכתב וביים מופיעים ברחבי הארץ. הגיש פינות אישיות בטלוויזיה וברדיו, וסרטוניו ופעילותו ברשת הגיעו למיליוני צופים. חבר בלהקת DirtyFly , מופיע גם עם פרויקט הסולו שלו, ושיתף פעולה עם אמנים בולטים, ביניהם שאנן סטריט וגבע אלון.
גידי – מחזמר בהקיץ – פרמיירה
צוותא, ת"א.
יום שלישי 17.7 יום בשעה 21:00
כרטיסים: 90 ₪. גמלאי/סטודנט/חייל: 70 ₪.
לרכישה: http://katzr.net/6a0d3c ובאיוונטים: 9066*

במאי, כותב ומלחין: יונתן בלומנפלד; ניהול מוזיקלי ועיבודים: מיכל סולומון; ע. במאי: שי קסל; כוריאוגרפיה: טל קון; עיצוב תאורה: נדב ברנע; עיצוב תלבושות: חן הוד; עיצוב תפאורה: דני בילינסון; מנהל הפקה: עירן פיטוסי; עיצוב סאונד: דדי נדה; צילום ועיצוב פוסטר: אלון אברמי.
שחקנים: יריב קוק, רמי שוורץ, נעמה בוגט, סימה ברמי, אילה דנגור, יונתן בלומנפלד
נגנים: מיכל סולומון – פסנתר, גיל גולדין – קונטרבס, קרן גולדנצוויג – קלרינט.

ענת מרומי יחסי ציבור 03-5076032 עדי שטרסמן 052-8564444, ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן