במסגרת הסדרה שלישי בחמש – לילדים ולכל המשפחה

חיים-מזר-צילמה-אביטל-הנדלר

סדרת קונצרטים חווייתית חדשה לילדים ולכל המשפחה

עורך ומנחה: ד"ר מאיר ויזל
מומלץ לגילאי 5 ועד 105!

24.5  יום ג' בשעה 17:00
דואו הטובות הישראלי
אביטל הנדלר וחיים מזר

חיים-מזר-צילמה-אביטל-הנדלר Avital Handler by Maria Rosenblatt light(2)

מרכז פליציה בלומנטל ביאליק 26 ת"א

חנייה קרובה (18  ₪  לשעתיים) בדיזנגוף סנטר

כרטיסים: באתר המרכז – www.fbmc.co.il,

טלפון 03-6201185, ובקופת המרכז לפני המופע.

מחירי הכרטיסים – 50 ₪ למבוגר, 40 ₪ לותיק, 30 ₪ לילד.

כרטיסי הנחה לרוכשים מראש!

דו או הטובות הישראלי קם מתוך הצורך ללמד ולהעשיר את הקהל הרחב בדבר הכלי המופלא והלא מוכר- הטובה. שני נגני ההרכב הם נגני טובה מהמובילים בארץ. יחד הם יוצרים מופע קסום המלמד על מלחינים (באך, הנדל, ברליוז, דבוסי, ארגוב, רכטר בלום  ועוד רבים), על מוסיקה וכמובן על הכלי- הטובה.

אביטל הנדלר היא נגנית הטובה הראשית של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, הלא היא תזמורת האופרה הישראלית. הקימה את דואו הטובות הישראלי. הופיעה כסולנית עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשל"צ, עם אנסמבל סולני ת"א, עם הקאמרית הישראלית, תזמורת הבמה ותזמורת אריאל. בנוסף הופיעה כחלק מהתזמורת עם הפילהרמונית הישראלית, תזמורת הרדיו הצ'כית,  סמפונט רעננה ותזמורת הפסטיבל של  PMF.

הנדלר זכתה בפרסים כחלק מהרכב בפסטיבל בהולנד ובמלגות רבות כסולנית מקרן התרבות אמריקה- ישראל ומקרן פיתוח האומנים של ניו-יורק. ב.א. במוסיקה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בוסטון ומ.א. במוסיקה ממנהטן סקול אוב מיוזיק. כמו-כן הנדלר מלמדת באקדמיה למוסיקה ומחול ע"ש רובין בירושלים ובקונסבטוריון שטריקר.
הנדלר מקבלת פניות ממלחינים מכל העולם, שרוצים לכתוב לה יצירות.

חיים מזר הוא בוגר בית הספר ג'וליארד היוקרתי. חיים יסד את חמישיית המתכת המובילה בפיטסבורג "  וניגן C Street Brass" ובקונצרטים שונים בקרנגי הול בניו יורק. מאז חזרתו לישראל, חיים הוא נגן פרילאנס עם התזמורות המובילות בארץ. בנוסף חיים הוא גם חבר בלהקת "בלקן במחסן אורקסטרה", הרכב פיוז'ן המשלב מוסיקה בלקנית, צוענית ומזרח תיכונית, ומנגן בהצגות בתאטרון היידישפיל. חיים הוא חבר ומייסד את דואו הטובות הישראלי ביחד עם אביטל הנדלר. חיים הוא גם מורה לכלי נשיפה ממתכת נמוכה בקונסרברטוריון ע"ש אהרון אלקלעי בקרית אונו ובמרכז המוסיקה ברעננה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן