ביצוע נדיר ואותנטי של ה"סטאבט מאטר" מאת לואיג'י בוקריני

Ira Mindlin Dima Lovtsov

שיראל דשבסקי, אירית מינדלין – סופרן, דמיטרי לבצוב – טנור

רביעיית ״רפאל״

רפאל ריבקין, אנה יופה – כינורות, עמוס בועזסון – ויולה, יאנה דוניצ'ב – צ’לו.

חגי זהבי – קונטרבס

יום ג' 5 באפריל בשעה 20:00
אולם הרמוניה, רח' הלל 27 ירושלים.
מחיר כרטיס: 60 שקלים
לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690

במסגרת פסטיבל ליטורגיקה המתקיים בירושלים יתקיים ביום שלישי, 5 באפריל קונצרט מיוחד בו תושמע היצירה "סטאבאט מאטר" מאת לואיג'י בוקריני בביצוע זמרות הסופרן שיראל דשבסקי, אירית מינדלין וזמר הטנור דמיטרי לבצוב,  בליווי הרכב כלי קשת "רפאל": אנה יופה, רפאל ריבקין – כינורות, עמוס בועזסון – ויולה, יאנה דוניצ'ב – צ’לו, חגי זהבי – קונטרבס

MAJ06_12_Shepheard.indd

סְטָאבָּט מָאטֶר דולורוסה הוא מזמור קתולי מהמאה ה-13 שמקורו במסדר הפרנציסקני. המזמור עוסק בסבלה של מרים בצפותה בבנה הצלוב. מקור שם המזמור בשורתו הראשונה – Stabat mater Dolorosa – עומדת האם מיוסרת. סְטָאבָּט מָאטֶר  הולחן על ידי מלחינים רבים ובקונצרט זה במסגרת פסטיבל ליטורגיקה בירושלים יושמעו בקונצרט זה   הסטבאט מאטר מאת לואיג'י בוקריני.

הכנר רפאל ריבקין מרביעיית רפאל בחר לחשוף יצירה מאת לואיג'י בוקריני, משום שמלחין נפלא זה לדבריו, לא זכה להיות מוכר כמוצרט והיידן שפעלו מעט אחריו, רק בשל מחסור ביחסי ציבור.
בוקריני יצר על התפר בין תקופת הבארוק לתקופה הקלאסית . הוא נולד באיטליה ועבר בהמשך להיות מלחין החצר בספרד.  יצירותיו יפייפיות וקשות יותר לביצוע מאלו של מוצרט והיידן. הסטבאט מאטר שלו יפה ולא עצוב בכלל, אפילו שמח…."

הפסטיבל מופק על ידי עמותת "תאנה- לתרבות ולהשכלה" ובסיוע המרכז לקליטת אומנים עולים ותושבים חוזרים המציגה שלושה קונצרטים שונים, שכולם סביב הסְטָאבָּט מָאטֶר.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן