ביטוחים פרטיים , בריאות, סיעוד, ביטוח חיים ומה שבינהם

תומר-גלס-יולי

במתכנן פיננסי , וסוכן ביטוח , אני נתקל לא מעט בלקוחות , בד"כ כאלה שעברו כבר את גיל ה50 , ועברו כבר מקום עבודה אחד או שניים , עם ערימה מכובדת של ביטוחים פרטיים .
ראשית מהו ביטוח פרטי ? , ובכן ביטוח פרטי הוא לא ביטוח פנסיוני , המשלום בד"כ ע"י המעסיק כמו פנסיה או מנהלים או ק. השתלמות או קופ"ג , אלא זה ביטוח שבד"כ לא נושא בתוכו חסכון , אלא הגנה ביטוחית בלבד .
לדוגמא – ביטוח בריאות פרטי , בא להגן עליי בשעת צורך לתרופה שאיננה בסל הבריאות , כלומר הביטוח לא יניב לי פנסיה , אלא ילווה אותי כהגנה לשעה של קטסטרופה רפואית .
עולם הביטוחים הפרטיים , נמכר תמיד בגדול באמצעות 2 דרכים עיקריות :
1. ע"י סוכן מקצועי שנפגש עם הלקוח במקו עבודתו , או בביתו עושה בידקה של צורך ביטוחי, בהתאם למצב המשפחה , גיל ,מצב רפואי וכו ואז מתאים את המוצר ללקוח .
2. או ע"י מוקד טלפוני כזה או אחר ש"דג" את הלקוח ממאגר נתונים ומבצע מולו מכירת לחץ טלפונית ,
3. מכירה טלפונית אגב מכירה אחרת , נניח שטלפנת לביטוח ישיר כזה או אחר לרכוש ביטוח לרכב , בסוף השיחה יציע הטלפן רק לך ביטוח תאונות אישיות מוזל בגלל שעכשיו רכשת ביטוח לרכב .

2 המקרים האחרונים שתיארתי – מכירה ע"י מוקד טלפוני לא מוכר ולא ידוע , או מכירה טלפונית אגב רכישת ביטוח אחר נניח רכב או דירה – הם תרחיש מכירה שקורה כמעט כל יום , ותרחיש זה עולה לנו המון כסף שדי מתבזבז לאורך הזמן , למה ??
רוב הלקוחות , לא ממש מבינים בביטוח , וקונים את הביטוח לאחר שיחת הפחדה כזו או אחרת , ביום המקרה , כשקורית מחלה או שבר ביד , הם בכלל שוכחים היכן ומה מכסה הביטוח , ואז גם אין להם מושג למי פונים ואיך תובעים את הביטוח .

יוצא מכך שאני פוגש בשנה האחרונה , הרבה לקוחות שמשלמים חודש בחודשו , מספר ביטוחי תאונות אישיות במספר חברות , ובטוחים שיש להם ביטוח בריאות מושלם …

כמו תמיד , אני טוען שביטוח , חיים, בריאות , סיעוד , שהוא מוצר מורכב , וייתכן שיום אחד נזדקק לו , לא קונים בטלפון !!
ובטח לא אצל טלפן כזה או אחר ש"דג" אותו בשיחה אקראית ממקור לא ברור ..
השאלה שאני תמיד שואל , ואם קרה לך מקרה ביטוחי , למי בדיוק אתה תפנה ?

ביטוחים שכאלה רצוי ואף הכרחי לקנות אצל סוכן ביטוח מוסמך , כזה שאתם מכירים או הומלץ על ידי מכרים , כזה שבשעת הצורך ניתן יהיה לפנות ולהתייעץ עימו , מה עושים

ביטוח – רק אצל סוכן ביטוח
אחרת זה יעלה לכם הרבה כסף בשנים הבאות …
ושלא ייעבדו עליכם ..

מוזמנים לפנות ולהתייעץ
תומר גלס ביטוח פיננסים , אנשים
052-6672719

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן