ביטוחים פרטיים בישראל – אפקט הפחד 2019

גבר עם סד על הצוואר

הפעם נדבר על שוק ביטוחי הבריאות בישראל 2019 , או אפקט הפחד ….
פסיכולוגיה, תופעת העדר הישראלית וחוסר היידע, מאפיינים מאוד את שוק הבריאות הפרטי במדינת ישראל.
אפשר לתמצת ולומר שרוב הנושא מסתכם במילה אחת – פ ח ד.
הציבור הישראלי, מבין 2 דברים עיקריים:
1.עם הבריאות המשפחתית לא משחקים, וזה שווה כל הוצאה .
2.מערכת הבריאות הציבורית כנראה לא נותנת מענה מושלם לצרכי הבריאות שלו, ולכן צריך ביטוחים משלימים בנוסף לקופ"ח.
תסמונת הפחד, מתרחבת כמו הרבה נושאים בישראל לתסמונת העדר. ישנה אמירה הטוענת "שאם לכולם יש כנראה שרצוי שיהיה לי גם "…כך שרכישת ביטוח משלים לקופ"ח הפכה ב-10 שנים האחרונות די לברירת מחדל.
אין ספק שזה בא עם שווק אינטנסיבי של קופ"ח – שמשווקת את השב"נים – שירותי בריאות נוספים, מכבי זהב, כללית פלטינום מאוחדת שיא וכו.
ובנוסף חברות הביטוח שמשווקות את הביטוח הפרטי – המיועד להגנה בפני קטסטרופות רפואיות כמו השתלות, מחלות קשות, תרופות שלא בסל ועוד.
בנוסף חשוב לזכור שאנו חיים בחברת השפע, חברה של צרכנות וקניות זמינות מכל עבר, הציפייה שלנו היא בשעת הצורך לקבל את הטוב ביותר עבורנו, התרופה המתקדמת ביותר, או הטיפול החדשני ביותר שקיים. לכך מצטרפת גם המגמה הגלובלית שכל אדם צריך לדאוג לעצמו, וכי התרבות הסוציאלית שבה המדינה תדאג לכל מחסורי, מה לעשות כבר די פשטה רגל ודי מהר הממשלה מעבירה את האחריות לגורלנו – לידינו.
ואז נוצר בעצם מצב של הסלמה וסוג של תחרות בין-אישית. אם לכולם כבר יש מכבי זהב או כללית מושלם, הפרט נענה יותר בקלות לאיש מקצוע (סוכן ביטוח בריאות) המציג לו את ביטוחי הבריאות הפרטי שבעצם נותנים השלמה לכל מה שקופ"ח +השב"ן לא ממש מכסים.
ומכיוון שרמת הידע של הציבור מאוד נמוכה, ורמת הפחד כבר מספיק גבוהה השילוב ביניהם יוצר תמונה מושלמת לרכישת הביטוחים הפרטיים.
גילויי נאות, כותב המאמר הנ"ל הינו איש ביטוח המתמחה בתחום, ואינני מנסה לשדל את מי מהקוראים לרכוש או לא לרכוש ביטוח כזה או אחר.
ראשית ניסיתי בכמה שורות לתאר את המצב הרווח בציבור הישראלי בשנת 2019.
שנית אני מאוד ממליץ שבמידה ואת/ה מחליטים לרכוש ביטוח פרטי, חשוב מאוד לעשות את המהלך דרך סוכן ביטוח מקצועי שניתן לסמוך עליו, לא רק ביום הקניה, אלא בעיקר במהלך השנים הקרובות עת יש מצב שבנו נצטרך להפעיל את הביטוח הפרטי ואז מאוד חשוב שיעמוד איש מקצוע, שירותי וטוב לצידנו .
ביטוח לא קונים בטלפון, ולא דווקא את הזול ביותר
ביטוח פרטי קונים אצל איש מקצוע שניתן ואפשר לסמוך עליו !
או כמו שאמר מי שאמר ושלא יעבדו עליכם …….

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן