אשכולות וקק"ל חוזרים לטבע!- אחרי הסגר, יוצאים לטייל באוויר הפתוח

מערת קשת

ארגון אשכולות- מרכזי הסיור והתודעה של ישראל בשיתוף החטיבה לחינוך וקהילה של קרן קימת לישראל מזמינים אתכם לחזור לטייל ביערות ובפארקים ולהתאהב בארץ מחדש. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי בין הארגונים, מדריכי הטיולים של אשכולות יפעילו  13 מוקדי טיולים ופעילות חווייתית ביערות קק"ל ברחבי הארץ, ויציעו טיולים הכוללים סיפורי מורשת, טיולים ביערות ועוד.        

עשרות טיולים מודרכים מהצפון ועד הדרום  *  עד 20 איש לקבוצה/ קפסולה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות  * הפעילות ללא עלות ובהרשמה מראש

מתי?: הסיורים יתקיימו ביום שישי ה 13/11/2020 ויום שישי ה 20/11/2020.

לפרטים והרשמה: www.eshkolot.org

כעת לאחר חודשיים ללא טיולים וסגר ממושך בבתים, ודווקא עכשיו שמזג האוויר בחוץ מצוין לטיולים באוויר הפתוח, ארגון אשכולות בשיתוף קרן קימת לישראל מציעים מגוון סיורים מודרכים ב- 13-מוקדים שונים ברחבי הארץ.

בין הטיולים והסיורים שיתקיימו: סיורים בעקבות מפעל החקלאות ברמת הגולן, סיור באתרים הנסתרים ביערות קק"ל, סיורי טבע נוף ומורשת בגליל, סיורים במצודות העתיקות שבמערב השומרון, טיול בנחל הבשור, בפארק אגם ירוחם ועוד. כל הטיולים בליווי של מדריכות ומדריכי מרכזי הסיור והלימוד של אשכולות ומותאמים לכל המשפחה.

שר שלום ג'רבי, מנהל החטיבה לחינוך וקהילה בקק"ל: "החטיבה לחינוך וקהילה של קק"ל שמחה וגאה להיות שותפה בפרויקט זה, המזמין את כלל אזרחי ישראל לצאת ליערות ולפארקים של קק"ל, בבטחה ותוך שמירה על בריאותם באוויר הפתוח. בשיתוף עם ארגון "אשכולות", צוותי ההדרכה המקצועיים יעבירו פעילויות חווייתיות וטיולים למשפחות – אנו מזמינים את הציבור הרחב לבוא ולהתחבר לציונות, מורשת וערכים".

אדיר וישניה, מנכ"ל ארגון "אשכולות" : "מגפת הקורונה הגדילה את הגעגועים שלנו לארץ היפה, לטבע והנופים, וגרמה לנו להעריך את הרגע המיוחד של היציאה מהבית לאוויר הפתוח. טיול ביערות ובפארקים של קק"ל המלווה בסיפורי ההיסטוריה ומורשת הוא זיכרון ילדות שלי ושל רבים בישראל. יחד "נארוז את המשפחה", ניקח מקל ותרמיל, ויחד נצא לטייל עם מיטב מדריכי ידיעת הארץ והציונות של אשכולות בשבילים שעיצבו את זהותנו וסיפורנו המופלא בארץ ישראל".

 

  • הטיולים והפעילויות יתקיימו בהתאם לתו הסגול ועל פי הנחיות משרד הבריאות, ביום שישי ה 13/11 וביום שישי ה 20/11.
  • הפעילויות תתקיימנה בשעות 08:30 ו- 10:30, ומוגבלות לקפסולות מטיילות של עד 20 איש. בהרשמה מראש.

 

 

לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים, באתר אשכולות: www.eshkolot.org

יש להירשם לסיורים מראש.

אודות אשכולות-

"אשכולות" הינו ארגון הגג החינוכי של 30 מרכזי הסיור, הלימוד והתודעה הישראלית. מרכזנו פרוסים בכל רחבי הארץ מהגולן ועד אילת ועוסקים בידיעה ואהבת הארץ, היסטוריה ומורשת של עם ישראל באמצעות טיולים והדרכה ערכית. למרכזי אשכולות צי נרחב של צוותי הדרכה ומדריכים הפרוסים ברחבי הארץ עם מיליון ימי הדרכה במערכת החינוך, מאות כנסים וימי השתלמות במהלך השנה, ופעילות מגוונת נוספת לקהלים מגוונים בהם משפחות ואזרחים וותיקים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן