ארגון בטרם מציג תערוכת הוקרה לצוותים הרפואיים

תמונת קולאג' של רופאים ואחיות בזמן קורונה

ארגון בטרם לבטיחות ילדים מציין 25 שנות פעילות בתערוכת צילומים המוקדשת לצוותים הרפואיים בבתי החולים המצילים חיי ילדים. התערוכה תוצג החל מהיום (יום ה') ועד 19 בפברואר בכיכר הבימה בתל אביב. במקביל תוצג תערוכה וירטואלית באתר בטרם

 

 

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים בכל 3 דקות מגיע לחדר מיון ברחבי הארץ ילד שנפגע בתאונה בבית, בפנאי ובדרכים. הגורמים השכיחים לתאונות ילדים הם טביעה, חנק, הרעלה, תאונות דרכים, נפילות ועוד. בסך הכול בכל שנה מגיעים כ-206,000 ילדים לחדרי המיון בגלל היפגעות.

את מרבית התאונות הללו ניתן למנוע.

במהלך 25 שנות פעילותו, ארגון בטרם עובד בשיתוף פעולה והפרייה הדדית עם בתי החולים בארץ, חדרי המיון ומחלקות הילדים. בסיועם המסור של צוותי בתי החולים נאספים בארגון בטרם נתוני היפגעות הילדים ועל בסיסם נערכים מחקרים, מפותחות תוכניות הדרכה והסברה המתקיימות גם בתוך בתי החולים ונכתבים חוקים ותקנות.

השנה, במסגרת אירועי 25 שנים להקמתו של ארגון בטרם, בחרו בארגון לציין את האירוע בהוקרה לצוותים הרפואיים, גיבורי העל הפוגשים מדי יום את הילדים המגיעים לחדרי מיון – ומצילים את חייהם.

בתערוכה מצולמים הצוותים הרפואיים המייצגים את כלל בתי החולים בארץ. כל צוות סיפר על אירוע בו הגיע לחדר המיון ילד שנפגע בתאונה – והצליח להינצל אודות לטיפול הרפואי. לצד סיפור המקרה מופיעה הנחיית הבטיחות של ארגון בטרם, שיכולה למנוע תאונות דומות.

הילדים הנפגעים מייצגים את כלל האוכלוסייה מבחינת גיל, מגזר ומגדר.

 

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "אני נרגשת על ההזדמנות להוקיר תודה לצוותים הרפואיים בבתי החולים על פועלם למניעת תאונות ילדים ולהצלת חיים. חשוב להבין שתאונה של ילד משפיעה על המשפחה כולה ועלולה לגרור צלקות לכל החיים ואפילו להביא לאובדן. המטרה שלנו היא לעצור את התאונות לפני שהיא מתרחשת, להקנות להורים הרגלי התנהגות בטוחה ולדאוג להתאמת הסביבה לילדים כדי לצמצם את הסיכון לתאונה. הניסיון שלנו מראה שאפשר לעשות שינוי וזה בידיים של כולנו. אנחנו מזמינים את כולם לצפות בתערוכה בכיכר הבימה או בצורתה הווירטואלית באתר בטרם".

התערוכה מוצגת בכיכר הבימה בתל אביב בין התאריכים 11-19 בפברואר 2021 (בהתאם להנחיות הקורונה). במקביל התערוכה מוצגת וירטואלית באתר ארגון בטרם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן