איפור, זה כל הסיפור!!!

002

בסרטון מפתיע שעלה ליוטיוב חשפה בחורה דרוםקוריאנית אלמונית את ההשפעה המדהימה של האיפור על המראה הכללי. גורו המייקאפ בועז שטיין חושף סודות מקצועיים שבכוחם לחולל שינוי משמעותי.

מה שלא עושה הטבע – עושה הצבע. כן, היום כבר ברור לכל שאיפור יכול לשנות באופן דרמטי את המראה החיצוני, אבל סרטון שעלה לאחרונה לערוץ יוטיוב לקח את הנושא צעד אחד קדימה: יותר מ-5 מיליון איש כבר צפו בצעירה הדרוםקוריאנית האלמונית המככבת בסרטון, שהפכה לכוכבת ברשת אחרי שצילמה את עצמה כשהיא מסירה את האיפור ממחצית פניה כך שהיא נותרת מאופרת בצד אחד ונקייה לחלוטין מאיפור בצד השני וחושפת בתום התהליך כמה שונה היא נראית עם ובלי האיפור.

לינק לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=lpQS5i6nSH8

בתחילת הסרטון, המלווה במוזיקה עליזה, נראית הצעירה כשהיא מחייכת למצלמה עם פנים מאופרות בקפידה. לאחר מכן היא מתחילה במלאכת הסרת האיפור, היא נוטלת חומר יייעודי להסרת האיפור ומתחילה לנקות את החצי הימני של פניה בתחילה היא מקדישה תשומת לב מיוחדת לאזור העיניים ובהמשך היא מנקה את שאריות האיפור גם מהפנים ומהשפתיים עד לחשיפת התוצאה הסופית המדהימה. כן, בזמן שפניה הנקיות מאיפור חושפות גוון עור מעט בהיר וטבעי יותר, ההבדל בין עיניה לפני ואחרי האיפור מותיר את הצופים בתדהמה גדולה, בעיקר משום שגודל העפעף הימני, שלה הצטמצם לפתע משמעותית ללא האיפור, וזה כמובן הודות להסרת האייליינר.

גורו המייק אפ בועז שטיין, כלל אינו מופתע מיכולתו של האיפור לבצע שינוי כה משמעותי במבנה הטבעי של הפנים. "בעזרת צבע קיימת יכולת לייצר טעויות אופטיות ולבצע תיקוני פנים", הוא אומר.

הנושא כה חשוב ולכן כל מוסד להכשרת מאפרים מלמד כבר בשיעורים הראשוניים בתכניות הלימודים לאיפור "מורפולוגיה של הפנים" תוך שימת דגש על הכלים העומדים בפני המאפר על מנת "לשנות" את קווי המתאר והתווים הטבעיים של הפנים. שטיין: "העיקרון פשוט: צבע בהיר מרחיב ומשטח ואילו צבע הכהה יקטין ויעמיק". אז כיצד זה יבוא לידי ביטוי באיפור? "עיניים קרובות, יאופרו לרוב בזווית הפנימית של העין בצבע בהיר על מנת לייצור מרחב בין 2 העיניים, ואילו עיניים רחוקות יאופרו להפך. כל צבע בדרגת כהות ביניים ייצור אשליה אופטית במרחק שבין הזוויות הפנימיות של העיניים ויעניק תחושה כאילו הן קרובות יותר.

עיניים שקועות, כידוע נמצאות עמוק יותר בארובות העיניים ועל כן עצם הגבה יוצרת עליהן סוכך, אשר כביכול "מחשיך" את שטח העין ולכן מומלץ יהיה לאפרן בצללית בהירה. בעיניים בולטות ננהג בדיוק להפך. חשוב להבין כי האייליינר הוא אמצעי תיקון מחולל פלאים עבור מאפרים שכן ביכולתו לייצר קווי מתאר חדשים עבור מבנה העין. עיניים קטנות ניתן להגדיל ע"י תיחום קווי המתאר והגדלתם למעלה ולמטה ובכך לייצר שטח פנים של עין גדול יותר. עיניים קרובות יתוחמו בעפעף העליון רק ממרכז העין כלפי חוץ כך שהזווית הפנימית תישאר נקייה ונטולת כל צבע והדגשה. לעומת זאת עיניים רחוקות יודגשו עם קו אייליינר עד לקצה הזווית הפנימית על מנת לייצור טעות אופטית של מרחק מצומצם יותר בין שתי הזוויות הפנימיות של העיניים.

גם תכשיר המייק אפ יכול לייצר שינוי במרקם הפנים ובמבנה המורפולוגי של הפנים. אזורים רחבים יואפרו בגוון כהה יותר על מנת להצרם ואילו אזורים צרים ועמוקים יואפרו במייק אפ בגוון בהיר יותר.

סנטר כפול למשל אין צורך להדגיש בגוון המייקאפ הכללי של הפנים, כדאי ורצוי לאפר בגוון כהה כדי לטשטש את הכפל הסמוך לסנטר. אם חשקה נפשכן בעצם לחי מודגשת ומחוטבת, צרו מתחת לעצם הלחי בעזרת גוון מייק אפ כהה יותר קו, וטשטשו בעדינות. זה ייצור עומק ויבליט את השטח שמעליו. על מנת לייצר עצם לחי מוגבהת הניחי מייקאפ בהיר יותר (לא לבן!!!) מעל הקו הכהה והרי לכן עצם לחי מושלמת.

בשפתיים העבודה פשוטה יותר. שפתון כהה מחוץ לתחום עבור נשים בעלות שפתיים צרות וקטנות ואילו שפתון בהיר בעל טקסטורה מבריקה או סאטנית הוא מחוץ לתחום עבור נשים בעלות שפתיים בשרניות וגדולות במיוחד. אם ברצונכן להגדיל את השפתיים או לחילופין להקטינן, תוחם השפתיים יעשה את העבודה באופן מושלם. הגדילו בעזרת תיחום הקו החיצון של השפתיים וגילשו 2-3 מ"מ כלפי חוץ. זהירות, תיחום מוגזם ייצור מראה ליצני. הקטנה היא פעולה הפוכה בדיוק. שרטטו את השפתיים 2-3 מ"מ כלפי פנים. זכרו! ככל שמראה השפתיים צר ודק הוא יוצר מראה נוקשה ומרושע".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן