אימון אישי בסימן הפורים.?

דליה-שגב-מוקטן

חג פורים בפתח. מתלבטת למה אני רוצה להתחפש…. ומיד עולה בראשי השאלה: להתחפש? בפורים? באמת? שאר ימות השנה אין מסכות? אז זהו שלא…. יש גם יש, אני רוצה לבחון יחד אתכם את הדומה והיתרון בתחפושת והמסכה.
הגם שחג פורים נתפס ככזה קליל מבדר ומבדח, למעשה הוא מכיל רבדים עמוקים . המסכות שאנו שמים על עצמנו הם ביטוי של חלקים אמיתיים ממי שאנחנו והיכולת להשתמש בהם היא יתרון גדול, למעשה פורים הוא הזדמנות להתחבר ליצירתיות, לדמיון, ליכולת לאפשר לעצמנו, לקחת דברים בקלילות ובהומור . ואלה עוצמות בסל המשאבים שלנו.
לבישת "מסיכה" היא התנהגות אנושית שבפן החיובי היא מעידה על גמישות ועל יכולת האדם להתאים עצמו לסביבה ולסיטואציה בה הוא נמצא. כאן הביטוי חופש הבחירה בא לידי ביטוי במלוא עוצמתו. באימון האישי אנחנו בוחרים כל בוקר מחדש מי אנחנו רוצים להיות, איזה חותם אנחנו רוצים להשאיר בעולם ואילו יעדים אנחנו רוצים להגשים. המצווה של "נהפוכו" היא נפלאה ומתחברת לתובנה של יציאה מאזור הנוחות. אזור הנוחות כפי שאנחנו מגדירים אותו באימון האישי הוא המקום שהוא הכי מוכר לנו. הכוחות שדואגים להשאיר אותנו בו הם בדרך כלל פחד ואגו וכל עוד לא ניפתח ונצא ממנו לא נוכל באמת להגשים את עצמנו ולהגיע לתוצאות. אפשרו לעצמכם בחג הזה לנסות מסכות ותלבושות חדשות, אולי תתפלאו לגלות בעצמכם משהו שתאהבו בכם, שלא הכרתם קודם? הרשו לעצמכם להיפתח ולהשתחרר, לחשוב מחוץ לקופסה ולא רק בפורים, כך תגלו את העוצמות שבכם, עוצמות שיביאו איתם את פריצת הדרך שלכם להגשמה עצמית.
דליה שגב פרץ
מאמנת אישית
0505392446

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן