איך פסל הבודהה שלי ,חשיבה חיובית וחלומות קשורים?

פסלי בודהה

לפני חמש שנים ביקרתי בבורמה עם אבי ז"ל. באחד הימים כשנכנסתי לחנות עתיקות נתקלתי בפסל שבתמונה. פסל של בודהה שפשוט תפסה לי את העין. הפסל עשוי מעץ וכמו שחלקכם יודעים אני אוהבת חפצים עשויים מעץ. מה שראיתי בפסל הזה מצד אחד חשיבה חיובית ומצד השני הפסל כאילו מבקש שחלומו יתגשם (אינטרפטציה אישית שלי). מאוד הזדהתי עם הפסל כי בחיי היום יום חבריי ומכירי יודעים שתמיד כששואלים אותי מה נשמע גם מבחינה האישית וגם מבחינה עסקית התשובה תמיד תהיה הכל טוב.

לא פעם אנשים הרימו גבה כששמעו את תשובתי ואפילו השמיעו משפטים כאלה:"מה לא יכול להיות שהכל תמיד בסדר!","אין דבר כזה שהכל טוב!" ועוד…
אפילו כשפרצה מגפת הקורונה ולא ידעתי מה יהיה עם העסקים שלי תמיד נשארתי עם חשיבה חיובית. איך תשאלו? פשוט כל כך! בעיני הדברים הכי חשובים לי הם משפחתי והבריאות שלי ושלהם. אני תמיד אומרת לאנשים מה שאתם מזמנים (חושבים) אליכם זה מה שיקרה. בעיני זהו דבר שהורי ז"ל לימדו אותי וגם חינכו אותי על פיו. הם לימדו אותי להסתכל על מה שיש ולא על מה שאין, להסתכל ולשמוח על מה שיש.

מניסיוני כשאנו בגישה של חשיבה חיובית גם הקשיים הכי גדולים יעברו בקלות יותר. והחלומות תשאלו שהזכרת דרך הפסל. אז גם את חלומותיי אני מגשימה אחד אחרי השני. אמרו לי לפני המון שנים:" את לא תוכלי ללדת!" אבל זה היה פשוט חלום שרציתי להגשים. לאחר המון טיפולים ולא מעט אכזבות בני נולד פשוט הגשמת חלום!ועוד חלום שהגשמתי לאחרונה הוא הוצאת הספר הבישול הראשון שלי.

ההמלצה שלי אליכם לקום בבוקר עם חיוך, לחשוב על הדברים הקטנים שעושים לכם טוב, להתחיל לחלום ואני מבטיחה לכם שהחיים שלכם יהיו הרבה יותר טובים ושהחלומות שלכם לאט לאט גם יתגשמו אחד אחרי השני. שנה טובה !

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן