איך מרוץ, התמדה ולפעמים נחשים קשורים זה לזה?

אנשים מתחבקים איור

אתם שואלים לבטח מה מסתתר מאחורי כותרת מאמר זה.

לפני למעלה מעשרים שנה הפכתי לעצמאית ומסלול חיי עבר תפנית אחרת. עד אז הייתי שכירה ולכן מבחינה מקצועית הכל היה כמעט ידוע מראש. לקום בבוקר, להתארגן עם הבית ואז היציאה למקום העבודה, מובן שהכל היה רגיל עם כל מה שכל אחד מאיתנו חווה כשכיר במקום עבודתו כל אחד בתחומו. שגרה שידועה מראש מורכבת מחוויות, מסיפוק ולעתים גם אתגרים.

כאשר אתה הופך לעצמאי המשוואה משתנהאין ידוע מראש, כל יום הוא יום שונה מקודמו, האתגר הראשי הוא לדעת מה הן המשימות שעלייך לעשות כדי להצליח בעסק שלך. האחריות שלך כלפי העסק וכלפי הלקוחות שלך, אתה גם הופך להיות המשווק, היוזם ועוד. כל זה לא יצליח עם אין בך התמדה, אורך נשימה והמון סבלנות.

בעיני ניהול עסק הוא בדיוק כמו מרוץ מרתון שבו אתה צריך לדעת מתי לנשום, איך לנהל את צעדייך וכמובן איך לשמור על מורל ועל מוטיבציה גבוהים. בדרך זו כמו במרוץ מרתון אתה נתקל באתגרים ובקשיים שאותם אני משווה לסוג של נחשים.

בוא ואספר לכם סיפור שקרה בעסק שלי לאחרונה, למעשה בחודש האחרון. כידוע לכם אני שפית שמתמחה באירוח צרפתי, לפני כמה שנים שלחתי את מועמדתי להיות מארחת בפרוייקט של Eatwith , זהו פרוייקט עולמי של אירוח ביתי. אותו פרוייקט רק התחיל בארץ ולמרות השבחים שקיבלתי מהם, לא התקבלתי מכיוון שבראשון לציון כבר היה מועמד אחד ולדעתם לא היה מקום לעוד אחד, אבל אמרו לי לנסות שוב במועד אחר. במהלך השנים ניסיתי שוב ושוב אך ללא הצלחה. לפני שבועיים שוב ניסיתי את מזלי והפעם החלטתי לעלות שירות שעדיין לא ראיתי בין השירותים שיתר המארחים בארץ מציעים ונחשו מהבשבוע שעבר קיבלתי תשובה חיובית. מובן שמאוד שמחתי וכנראה שהפעם היה העיתוי הנכון. אבל באותו היום קבוצה של אקרים השתלטו על חשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלי, השתלטו על פרטי כרטיסי האשראי שלי ובאותו הרגע חרב עולמי, הרגשתי מרומה, מושפלת וחסרת אונים.

בעיני זהו נחש ענק שראיתי לנגד עיני, שנים של עבודה קשה שיורדת לטימיון. אך אל דאגה, לשמחתי אני מוקפת באנשים שעוזרים לי מול פייסבוק להשבת החשבונות שלי במדיה שלהם (ראינו גם שהם לא בצעו שום חבלה בתוכן).

ברגע הזה כאדם שתמיד מוכן לעזור לכל אחד ואחת בשעת מצוקה מצאתי את עצמי עטופה וזו הרגשה פשוט נהדרת שמסבה המון חוזק ואופטימיות.

לסיכום בעיני ההתמדה שלי הן בעסק והן בקשרים האישיים שצברתי במהלך מרוץ חיי היא זאת שנתנה לי רוח גבית בזמן משבר ובעיני זהו ערך עליון לכל אחד ואחת מכם.

מכל קושי אנו לומדים עוד משהו על עצמנו ועל האנשים שסובבים אותנו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן