אנחנו משקיעים בשרות, מוצרים, מחירים מבצעים ועוד…
ולאחר כל ההשקעה הזו, מצפים להגדיל את מחזור המכירות ואת הרווחיות.
מצפים ומצפים ולעיתים ואפילו קרובות, המחזור אינו גדל ובטח לא רווחיות.
ואז מה עושים? משנים את תמהיל המוצרים, את תמהיל המבצעים, מורידים מחירים ועוד…
ועדיין לא עוזר, המחזור אינו גדל וכן גם הרווחיות.
והנה הם עומדים בפני שוקט שבורה… לכאורה עשינו כבר הכל, וכלום לא עוזר. אז מה אפשר עוד לעשות כדי להצליח להגדיל את מחזור המכירות והרווחיות…
והנה תחילתו של פתרון…
כל עסק וכל בעל עסק זקוקים ליצור רושם ראשוני חיובי אצל הלקוח.
רושם ראשוני הוא אותו רושם שמקבל הלקוח על העסק ועלינו מייד כשהוא רואה אותנו בפעם הראשונה!!!
הפתגם אומר " כי אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".
כלומר, איך שהלקוח נכנס לבית העסק, רואה את העסק ורואה אותנו, בעלי העסק או עובדי העסק…
הוא צריך לקבל רושם מקצועי, רושם שאכן הלקוח הגיע למקום הנכון.
רושם שיאפשר ללקוח להרגיש בטוח בבית העסק שלנו, כי כאן יקבל רק את מה שצריך ולא ינסו למכור לו דברים אשר אינו זקוק להם.
רק כדי לחדד את הדברים – רושם ראשוני מתקבל אצל כל אחד מאיתנו ע"פ מחקרים בין 5-30 שניות בלבד!!!
וכך גם אצל הלקוח. בהתאם לרושם אשר הצלחנו להשאיר אצל הלקוח, כך יחליט הלקוח אם לרכוש אצלנו או לא.
לכן אנו צריכים לדאוג תמיד שהעסק שלנו יראה מסודר, נקי ויעביר את הרושם אותו אנו מבקשים לשדר…
כך גם לגבי עצמנו, גם אנו חייבים לשמור ולשדר על הופעה אישית ייצוגית בהתאם למה שאנו מבקשים לשדר ללקוחות שלנו.
הנראות הזו, היא הפרק הראשון בתקשורת בינאישית, רושם ראשוני.
אז אם אתם רוצים למכור ולהרוויח יותר, דאגו לשדר את הרושם אותו אתם מבקשים לשדר, הן בהופעתכם האישית והן בנראות העסק….
רוצים לשמוע יותר,
מוזמנים להירשם להרצאה שלי ביום חמישי הקרוב ה- 18/02/2021 שעה 14:00 בזום,
הרצאה חינמית, בנושא למכור יותר באמצעות תקשורת בינאישית.
מצרף את הקישור לרישום להרצאה –
https://www.bizmakebiz.co.il/Members/5d4c9581-12b7-46b2-a14f-23f585683497/Events/57382/