איך להתכונן להתנהלות פיננסית נכונה בתקופה מלחמת חרבות ברזל?

שעון חול וכסף

חשוב לי להציג בפניכם טיפים להתנהלות פיננסית נכונה לתקופה מאתגרת זו:

# הפתיון שהבנקים זורקים לנו כעת יכול להפוך למלכודת, שימו לב – כל מי שדוחה את ההלוואה חייב להבין כי הוא יישלם ביוקר בהמשך בעיקר עקב הוצאות ריבית צפויות על קרן ההשקעה שלא שולמה, ולכן החזר הריבית הכולל יעלה מכיוון שהקרן לא משולמת. במשכנתא המחיר הוא אף גבוה יותר מכיוון שמדובר בהלוואה ארוכה, דחיית קרן תעלה לכם המון כסף בהוצאות ריבית עתידיות.

# כל מי שחושב שהוא ייקבל הנחות והטבות מהבנקים טועה, הבנקים ידועים באסטרטגיה: ״מחייכים אליכם כשהשמש זורחת ומשאירים אתכם להרטב כשיורד גשם״ – אסביר:

הבנקים קיבלו הנחיה מהמפקח על הבנקים להפריש כ – 3 מיליארד שקל בדוחות הקרובים להפסדי אשראי צפויים, סוכנויות הדירוג הודיעו כי בכוונתם להוריד דירוג בבנקים בישראל, כתוצאה מכך היצע האשראי יורד והמחיר לאשראי חדש יעלה כולל משכנתאות.

# שימו לב להתרעה שאני נותן לכם: גם הורדת הריבית הצפויה של בנק ישראל לא יוזיל את האשראי בתקופה זו, ההפך – הבנקים מעלים ריבית לאור עלייה בפרמיית הסיכון.

טיפים:

# להימנע ככל הניתן מדחיית הלוואות כולל דחיית משכנתאות, כל מי שאין לו ברירה שיבדוק נטילת הלוואה על בסיס קרן השתלמות או קרן פנסיה שם הריביות הרבה יותר זולות. לכל מי שבעל עסק שיבדוק יכולת לקחת הלוואה מקרנות בערבות מדינה. עדיף לקחת הלוואות חדשות בריבית זולה מאשר לדחות הלוואות קיימות.

אנא מכם כל מי שנדרש לייעוץ פיננסי תזרימי למשק בית או לפעילות עסקית תרגישו בנוח לפנות לפנות אליי בכל שאלה.

דני בריטמן – 050-8911640

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן