איך כדאי שדף נחיתה ייראה? כמה טיפים

על-דפי-נחיתה-טיפים-סיגל-גבאי

עיצוב נקי ומאורגן

מראה, התחושה והמבנה הכללי של עיצוב הדף שלך ישפיעו רבות על האפקטיביות של דף הנחיתה ועל האופן שבו הוא מניב המרות. המטרה העיקרית של דף הנחיתה צריכה להיות קלה ככל האפשר עבור הגולש להמיר, ולכן חשוב שכל האלמנטים של הדף יכוונו למטרת ההמרה, בין אם זה מילוי טופס, ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או הורדת ספר אלקטרוני.

עיצוב יעיל של דף נחיתה הוא שימוש חכם בצבע ותמונות מושכות את העין. צבעים מסוימים כגון אדום או ירוק אמורים להגדיל את המרות דף הנחיתה, אך מעל לכל חשוב לוודא שיש ניגוד חזק בין צבע הלחצן שלך לבין הרקע.

לשמור על דף נקי עם ניווט ברור, טבעי ובלי הסחות דעת (כגון חלונות קופצים). דף נחיתה טוב מספק את כל המידע הדרוש כדי לעודד מבקרים להמיר, אבל שום דבר נוסף. יותר מדי מידע יכול להציף מבקרים, לכן חשוב לשמור את זה פשוט ולספק רק את המידע החיוני שינחה מבקרים במורד המשפך. את המידע  לשים במרכז.

תיהיי מינימליסטית

רוב הגולשים באופן טבעי יודעים שהם יכולים לגלול למטה לקבלת מידע נוסף, אז לא לפחד להוסיף תיאור יסודי יותר למטה. עיצוב טוב של דף נחיתה שומר על הופעה ויזואלית נקייה ומושכת ועדיין מאפשר לגולשים את המידע שהם עשויים לרצות בדרך לא פולשנית, וניצול החלל שמתחת לקפל הוא דרך מצוינת לעשות זאת.

דרך נוספת להוסיף מידע נוסף היא באמצעות דפי נחיתה של סרטונים. כדאי להדגיש את נקודות המפתח של ההצעה שלך באמצעות טקסט ושימוש בסרטון אופציונלי שניתן ללחוץ עליו כדי להסביר את הפרטים.

השתמשי בכותרת כדי להציג ערך

דף נחיתה טוב צריך שתהיה בו הצעה חזקה, בעלת ערך ברור ותמציתי. כותרת דף הנחיתה וכותרות המשנה מספקות הזדמנות חשובה לקידום הערך של ההצעה שלך.

לדוגמה: לחצו

הפכי את הדף בסלולארי שלך לידידותי

חיוני שדף הנחיתה שלך יוכל לנווט בקלות בניידים, שכן כמעט 80% מכל פעילות האינטרנט מגיע מהנייד. התברר כי אתר ידידותי לנייד יכול אפילו להכפיל את ההמרות שלך. דף הנחיתה צריך להיראות ולהרגיש נהדר במכשירים ניידים – קל לניווט, טעינה מהירה וניתן ללחיצה.

יש עוד פרמטרים חשובים שצריך לדעת כשבונים דף נחיתה, כמו מבנה, כמה פעמים כדאי שהטופס יופיע? את התשובות לשאלות האלו אתן בגליון הבא.

עד אז אם יש לך שאלות מוזמנת להתקשר.

הערה:

המאמרים שלי נכתבים בלשון נקבה פשוט כי טבעי לי לכתוב בלשון זו. עם זאת המאמר פונה גם לגברים.

בהצלחה

סיגל גבאי,

שותפה בMatchעיצוב מקדם עסקים

סטודיו למיתוג, בניית אתרים והדרכות

052-3776123 ן [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן