שלום קוראים וקוראות יקרים,
הטיפ שלי היום מיועד לנותני שירות ומקבלי שירות.
ישנם לקוחות שפונים לייעוץ לא משום שהם בשלים לכך או נכונים לכך, אלא, ממקום של סקרנות או מישהו דחף אותם לקבל ייעוץ.
ואז קורה שהיועץ אומר דברים שלא כל כך ערב לאוזנם לזה לא מה שציפו לשמוע, ואם הם לא מוכנים להכיל זאת, הנזק יגבר על התועלת.
יועץ מקצועי חייב לומר את האמת שמתבררת לו מהאבחנה. כמובן שהדרך לומר את הדברים חשובה לא פחות מהייעוץ עצמו.
ללכת לייעוץ צריך החלטה, פתיחות ונכונות לשמוע גם מה שלא אוהבים. כמובן לא חייבים לקבל ולפעול לפי הייעוץ. אבל, צריך להיות פתוחים ונחושים לשמוע.
*אשמח לשמוע תגובתכם.
דבורה רוטמן
נומרולוגית
לפרטים נוספים ליחצו על הקישור המצורף:
דבורה רוטמן>