אודות עו"ד מיכל קוצ'ינסקי

שמי עו"ד מיכל קוצ'ינסקי בעלת משרד עורכי דין, ועו"ד מוסמכת לעריכת יפוי כח מתמשך (כלי לתכנון עתידי-כאשר אדם מאבד את היכולת להחליט) ועורכת צוואות וירושות.
עבדתי כשכירה שנים רבות כמסלקת תביעות בחברות ביטוח גדולות. הידע המקצועי והמשפטי הרב שצברתי בעולם הביטוח מהצד של חברות הביטוח כנתבעות, מסייע לי כיום בכובע התובעת את חברות הביטוח לממש את זכויות הלקוחות אשר תובעים את חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי בנזקי גוף בתאונות דרכים, בתאונות עבודה, אובדן כושר עבודה, נכות כללית, מחלות ודיני ביטוח. כמו כן משרדי מטפל גם באישורי כניסה ועבודה לעובדים זרים מול משרד הפנים, לרבות הסדר מעמד בישראל של בני זוג נשואים וידועים בציבור.
עו"ד מיכל קוצ'ינסקי בעלת משרד עורכי דין, בעלת ותק וניסיון רב שנים כמסלקת תביעות בחברות ביטוח גדולות. מטפלת בתובעים נזקי גוף ובמימוש זכויות רפואיות וסוציאליות מחברות הביטוח ומביטוח לאומי, נזקי גוף בתאונות עבודה, תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, נכות כללית, מחלות ודיני ביטוח. כמו כן משרדנו מטפל גם באישורי כניסה ועבודה לעובדים זרים מול משרד הפנים, לרבות הסדר מעמד בישראל של בני זוג נשואים וידועים בציבור. עו"ד מוסמכת לעריכת יפוי כח מתמשך (כלי לתכנון עתידי-כאשר אדם מאבד את היכולת להחליט), עורכת צוואות וירושות.

כתובת המשרד: ברחוב הרימון 30 כפר בן נון (מודיעין והסביבה)

טלפון: 054-7773762

פקס: 08-9797134

כתובת דוא"ל: [email protected]

כתובת אתר: https://officemklaw.wixsite.com/mklaw

כתובת בביז: http://www.bizmakebiz.co.il/SignUp/ede253

כתובת בגוגל עסקים: https://michalkuchinsky-adv-personal-injury.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן