שבועות-חג הקציר

מטייל עם תיק גב על רקע שקיעה

שבעה שבועות לאחר הפסח, נחגג אחד משלושת הרגלים שבהם עלו יהודים לירושלים להביא את פרי ביכוריהם לבית המקדש – הרי הוא חג השבועות. חג זה מציין את סיומה של תקופה מבחינה חקלאית, קוצרים את התוצר החקלאי, אוספים ומגישים את המיטב שבו לקודש. את השאר ליתר, ומכאן מסיקים מסקנות ובודקים מה באיכות טובה פחות וכיצד ניתן לשפר לקראת הזריעה הבאה .
למספר 7 מייחסים משמעויות רבות בתורה, בקבלה, וכן בנומרולוגיה.
בבריאת העולם כבר מסופר שאלוהים ברא את העולם בששה ימים וביום השביעי הוא נח ממלאכתו .
על פי התורה אנו מצווים לעבוד את האדמה שש שנים והשנה השביעית היא שנת שמיטה .
כלומר יש לתת לאדמה לנוח.
לפי הנומרולוגיה מהלך חיינו בנוי מארבע תחנות…. כשכל תחנה בנויה מ – 1עד 9 שנים כלומר, כל אחד ימצא במהלך חייו מספר פעמים בשנה אישית X (כאשר X הוא בין 1 ל 9 ) מכיוון שלכל אחת מתשע השנים יש את "העשה ואל תעשה שלה" כך נמצא שגם בנומרולוגיה המספר 7 מסמל צד רוחני….ואם נשליך זאת על שנה אישית שבע – נקבל למעשה שנת שמיטה… כלומר אנו מצווים על פי כללי היקום להאט, אנחנו נכנסים להילוך נמוך באותה שנה.

מה לא בשנה 7: שנה זו אינה מיועדת להתחלות חדשות, – זו שנה שבה, גם אם טוב לנו וגם אם לא טוב לנו, אל לנו לעשות שינויים קיצוניים כמו לפתוח עסק או להחליף מקום עבודה, או לבצע השקעות עסקיות חדשות – כיוון שגם אם ננסה – זה לא יצליח וילווה בקשיים רבים, בגלל שהעיתוי לא מתאים כרגע. למשל – מי שעוזב מקום עבודה יתקשה למצוא מקום חדש, או שבמידה וימצא תחילת העבודה תלווה בקשיים רבים ומתישים, שהיו נחסכים בשנה מתאימה יותר.

מה כן בשנה 7: שנה שבע מיועדת לבדיקה ותיקון של מה שנעשה עד כה. ללימוד, לטייל, לעסוק בהיבט הרוחני ולא בהיבט החומרי. במבט לאחור קוצרים את מה שזרענו, בנינו, פיתחנו וקידמנו. בוחנים את הדברים על מנת לתקנם, ושלא נחזור על פעולות שלא עזרו וקידמו אותנו. כדי שנוכל בתום שנה זו להיות מפוקחים יותר עם כוחות מחודשים לעשייה חדשה.

חג קציר שמח לכולם

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן